Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-17, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blk
Forspaddling, åka skateboard, spela fotboll/basket, släppa lös och jaga kaniner på folks gårdar, rida häst. Finns massa kul att göra

Alltså, vi ses som sagt mellan klockan fem och sex efter jobbet. Forspaddling känns inte särskilt realistiskt.

Förresten: Hur fan citerar jag flera i samma inlägg? (Ah, det var som jag misstänkte; de har plockat bort multicitat och man måste nu göra det manuellt.)
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-05-17 kl. 11:10.
Citera
2018-05-17, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkm4t
Åh hur många gånger har man inte känt så när man har flera bra folk man pratar med, man börjar oroa sig att man ska behöva välja osv. Ett råd till dig, och även till mig själv när detta händer igen; den dagen den sorgen. Oftast löser det sig själv, det finns bortfall på alla nivåer av att träffa folk. Försök håll båda "vid liv" så länge som möjligt så man har options!

Dessa "aktivitet"-dejter är ju bara så blasé. De tjejerna som insisterar på dem har antagligen dåligt självförtroende, eller har aspis-drag, så de inte ser sig kunna hantera en 3-timmars one-on-one över ett (läs: några) glas vin, utan är rädd att det ska bli stelt och tyst.

Visa att du är initiativtagande och en man och styr om till det till en dricka-dejt, "du ska vi gå ta en öl i solen ist, det är ju så fint väder?". Om hon envist kämpar emot det så om du fortfarande vill ha henne så gå o spela minigolf eller boule eller nått skit. Finns ju en uppsjö av ställen oavsett var man bor.

Tänker också att skon säkert klämmer vid att hon tror det ska bli stelt över middag eller dylikt – men det blir det typ aldrig med mig. Kanske styr om det till ett restaurangbesök. Ändå uppskattat om man betalar tänker jag.
Citera
2018-05-17, 10:25
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fomalhaut
Tänker också att skon säkert klämmer vid att hon tror det ska bli stelt över middag eller dylikt – men det blir det typ aldrig med mig. Kanske styr om det till ett restaurangbesök. Ändå uppskattat om man betalar tänker jag.

Alltid. Sålänge det inte är en oförskämd snorunge, men de vill man inte ha med att göra ändå.
Citera
2018-05-17, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Alltid. Sålänge det inte är en oförskämd snorunge, men de vill man inte ha med att göra ändå.

Jag har betalat på de flesta av mina dejter (beror lite på hur tjejens ekonomi ser ut och så vidare), men den gången jag bangade betala för en student (hon beställde in vinglas efter vinglas så jag tänkte att om hon ville slösa med mina pengar kunde hon gott använda sina egna också) så blev vederbörande sjukt kränkt. Lite roligt.
Citera
2018-05-17, 10:33
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Jag har betalat på de flesta av mina dejter (beror lite på hur tjejens ekonomi ser ut och så vidare), men den gången jag bangade betala för en student (hon beställde in vinglas efter vinglas så jag tänkte att om hon ville slösa med mina pengar kunde hon gott använda sina egna också) så blev vederbörande sjukt kränkt. Lite roligt.

Helt rätt gjort av dig, sjukt äckligt beteende av henne.
Citera
2018-05-17, 11:33
Medlem
Citat:
Helt rätt gjort av dig, sjukt äckligt beteende av henne.

Ja. Hon var inte särskilt snygg heller. Lustigt nog så är min erfarenhet faktiskt att attraktiva tjejer brukar vara trevligare – och framstå som mer intresserade.

Hade en bisarrt snygg och moderiktig chick hemma hos mig (som såg väldigt "attitydig" ut) för några veckor sedan och hon var otroligt vänlig och artig när man väl pratade.

Som jag nämnde i den här tråden då det begav sig så missade jag dock chansen till sex med henne då jag inte var tillräckligt aggressiv i den bemärkelsen, och det kommer jag få ångra för alltid. Typ.
Senast redigerad av Fomalhaut 2018-05-17 kl. 11:36.
Citera
2018-05-17, 11:36
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ja. Hon var inte särskilt snygg heller. Lustigt nog så är min erfarenhet faktiskt att attraktiva tjejer brukar vara trevligare – och framstå som mer intresserade.

Hade en bisarrt snygg och moderiktig chick hemma hos mig för några veckor sedan och hon var otroligt vänlig och artig i framtoningen.

kanske för att hon ville ha något , dvs inte ett glas vin till.
Citera
2018-05-17, 11:38
Medlem
Citat:
kanske för att hon ville ha något , dvs inte ett glas vin till.

Ja, men jag brände den chansen. Vi kramades lite och hon stönade som fan när jag bara rörde lite vid hennes rygg innanför tröjan, men jag tog det inte vidare utan ville spara det till nästa möte. När jag kontaktade henne igen sa hon dock att mötet inte kändes sexuellt och att det var just sex hon var ute efter varför hon inte ville ses igen. Haha. Jag skulle hakat på hennes signaler med andra ord – så bittert!
Citera
2018-05-17, 11:40
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ja, men jag brände den chansen. Vi kramades lite och hon stönade som fan när jag bara rörde lite vid hennes rygg innanför tröjan, men jag tog det inte vidare utan ville spara det till nästa möte. När jag kontaktade henne igen sa hon dock att mötet inte kändes sexuellt och att det var just sex hon var ute efter varför hon inte ville ses igen. Haha. Jag skulle hakat på hennes signaler med andra ord – så bittert!

Haha nej va tråkigt. Aja man lär sig från sina misstag.
Citera
2018-05-17, 15:34
Medlem
Fråga till er andra tindrande gentlemen här i tråden - hur ofta ser ni tjejer på eller från appen som besitter självdistans i hög grad och som kan skämta om sig själva?
Citera
2018-05-17, 15:41
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC
Fråga till er andra tindrande gentlemen här i tråden - hur ofta ser ni tjejer på eller från appen som besitter självdistans i hög grad och som kan skämta om sig själva?

Aldrig. Självdistans är grymt, men tjejer har svårt att dels uppfatta mina försök till självdistans och än mer sällan visar självdistans själva. Det skulle vara en tjej jag tröäfade från Norrland isf.
Citera
2018-05-17, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrunoC

Har snackat med en sisådär 50-75 tjejer under dessa Tinder veckor och nu när jag tänker efter så; inte en enda. Visst, EN tjej jag skrivit en hel del med har gett ett oerhört gott intryck men har aldrig fått uppfattningen av att hon skulle besitta någon självdistans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in