2019-02-24, 04:21
Medlem
Supervisors har raidat och kollat en del gamla coachkonton på Skype nyligen. Från att ha varit inaktiva gick 5-6 st av dessa konton online. Supervisors kan när som helst gå in och kolla ALLT eftersom de har lösenorden till kontona.
2019-02-24, 04:26
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda1983
Supervisors har raidat och kollat en del gamla coachkonton på Skype nyligen. Från att ha varit inaktiva gick 5-6 st av dessa konton online. Supervisors kan när som helst gå in och kolla ALLT eftersom de har lösenorden till kontona.
Vad innebär detta mer specifikt?
2019-02-24, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Eller så trollar du bara för att andra inte ska joina och ni som redan jobbar ska få en större tillgång? Hur kan de ens stämma dig om du aldrig skrivit på något?

Visst – Sök in! :-) Be our guest gärna! Men kom ihåg att räven alltid kollar bakom buskarna
2019-02-24, 10:08
Medlem
Citat:
Vad innebär detta mer specifikt?

Men tänk lite, vad tror du syftet är med att gå in på konton som varit inaktiva länge? Något jag aldrig sett dem göra tidigare i den omfattningen. De letar efter något speciellt, men vad?
2019-02-24, 11:05
Medlem
Citat:
"räven alltid kollar bakom buskarna" vad fan ska detta ens betyda

även du talar kryptiskt, troligen för att ni har fabricerat ihop något så att folk ska bli avskräckta och inte söka

Att de kollar ex-coachers konton är fakta. Men du har väl aldrig ens jobbat för JH?
2019-02-24, 11:06
Medlem
artigass avatar
Citat:
Att de kollar ex-coachers konton är fakta. Men du har väl aldrig ens jobbat för JH?
Ja men du har på tre poster inte lyckats förklara varför det ens skulle vara dåligt? De har väl all rätt att kontrollera att coacherna gör rätt, eller?
2019-02-24, 12:32
Medlem
Citat:
"räven alltid kollar bakom buskarna" vad fan ska detta ens betyda

även du talar kryptiskt, troligen för att ni har fabricerat ihop något så att folk ska bli avskräckta och inte söka

Du har helt rätt, dem här två snackar bara goja, finns ingen som helst fara på taket, sök in och dra in lite fina cash vettja Finns ingen som helst fara kan jag lova dig.

Fruktmaestros försök till att avskräcka folk behöver ni inte alls lita på, den här punkten med 50.000 i skuld! Har någon ens någonsin åkt på det straffet? -Nej, det har nog ingen gjort, dem har enbart med det i kontraktspapperna för att jobbet ska se så professionellt ut som det bara kan, det enda du fyller i är en ruta online, är det ens ett kontrakt som kan bindas till dig som person? Du hör ju hur det låter, inte fan kan dem pressa folk på pengar såhär för att man kryssat i en liten ruta online.
2019-02-24, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskrafter
Du har helt rätt, dem här två snackar bara goja, finns ingen som helst fara på taket, sök in och dra in lite fina cash vettja Finns ingen som helst fara kan jag lova dig.

Fruktmaestros försök till att avskräcka folk behöver ni inte alls lita på, den här punkten med 50.000 i skuld! Har någon ens någonsin åkt på det straffet? -Nej, det har nog ingen gjort, dem har enbart med det i kontraktspapperna för att jobbet ska se så professionellt ut som det bara kan, det enda du fyller i är en ruta online, är det ens ett kontrakt som kan bindas till dig som person? Du hör ju hur det låter, inte fan kan dem pressa folk på pengar såhär för att man kryssat i en liten ruta online.

Det är sant. Men med tanke på att det inte är några gulliga typer direkt, som gick in och hackade en f. d. coachs dator för att de misstänkte att h*n var med i ett reportage på TV, och att de inte verkar dra de sig inte för något, kan man spekulera.
2019-02-24, 12:56
Medlem
artigass avatar
Citat:
Det är sant. Men med tanke på att det inte är några gulliga typer direkt, som gick in och hackade en f. d. coachs dator för att de misstänkte att h*n var med i ett reportage på TV, och att de inte verkar dra de sig inte för något, kan man spekulera.
Jag hade fan gjort detsamma. Att läcka till media om hur affärsverksamheten fungerar går ju emot vad som står i sekretessavtalet 5 § så man bör la tänka sig för innan man gör det tänker jag?
2019-02-24, 14:29
Medlem
Coacher och supervisors är före detta alkoholister och drogmissbrukare som har pistoler över huvudet och sedan döljer sig även en stor mörk hemlighet som jag inte ser att någon här har tagit upp.
Jag försöker inte hålla någon borta – sök in, det vill vi till och med, det är ingen fara, de kommer ändå alltid hålla bra rate genom att sparka folk för att tjäna mer pengar (coacherna tjänar pengar genom att utbilda). Men det är den där stora hemligheten som är kruxet. Det är ingenting jag går in på här, ni får skriva i PM om ni vill veta mer. Men kom ihåg: räven finns alltid där. Alltid. Så göm er väl.
2019-02-24, 16:02
Medlem
Citat:
Ja men du har på tre poster inte lyckats förklara varför det ens skulle vara dåligt? De har väl all rätt att kontrollera att coacherna gör rätt, eller?

Ställ inte så många frågor. Du kommer inte gilla det.
2019-02-25, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonemadeBourbon
Dåså, mina vänner, projekt Radera Supervisor har börjat. Företaget har varit ett sjunkande skepp sedan h*n tillträdde som supervisor och nu ska h*n bort.

Vi tror vi vet hur.

Finns många som vill ha bort Supervisor A därifrån

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in