2019-02-21, 16:08
Medlem
DessQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Läst på lite men verkar spreta mycket åt tråden, kan någon sammanfatta lite?

Skriver ni på svenska? Hur fan kan de finnas jobb åt er alla, vem skriver ni med?

Var det lätt att få jobbet?

Tell me more gaays

Har nu läst hela tråden och jag uppfattar det såhär: JH är på svenska men vet inte hur det är med de andra företagen. Verkar som det är väldigt enkelt att få jobb, företaget själva går inte minus på mer personal, ju mer anställda desto mer aktiva personer dygnet runt som skriver till kåta gubbar. Vissa säger att det är bra betalt medans andra säger att det är skit (vet inte vilken sida man ska ta) och typ 90% säger att det inte är värt att skatta och istället skaffa ett konto på payone*er som lönen kommer till.
Om jag har fel får ni gärna skriva det.
2019-02-21, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DessQ
Har nu läst hela tråden och jag uppfattar det såhär: JH är på svenska men vet inte hur det är med de andra företagen. Verkar som det är väldigt enkelt att få jobb, företaget själva går inte minus på mer personal, ju mer anställda desto mer aktiva personer dygnet runt som skriver till kåta gubbar. Vissa säger att det är bra betalt medans andra säger att det är skit (vet inte vilken sida man ska ta) och typ 90% säger att det inte är värt att skatta och istället skaffa ett konto på payone*er som lönen kommer till.
Om jag har fel får ni gärna skriva det.

Där finns dock en djup hemlighet som döljer sig bakom det hela. Du måste läsa igenom noga igen. Detta är inte för alla, tro mig, det är en risky buzinezz
2019-02-21, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Copiadyo
Läst på lite men verkar spreta mycket åt tråden, kan någon sammanfatta lite?

Skriver ni på svenska? Hur fan kan de finnas jobb åt er alla, vem skriver ni med?

Var det lätt att få jobbet?

Tell me more gaays

Hört talas om pyramidspel tidigare?
2019-02-22, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragansmamma
Hört talas om pyramidspel tidigare?

Men va? Det kostar ingenting att få anställning. Vad är det ni alla yrar om? Risky? Vad är risky?
2019-02-23, 06:44
Medlem
Dom som redan är där – okej – visst. Det är lugnt för supervisors känner oss och liknande.
Er nya om ni kommer in, det är kört. Jag har själv haft problem nu, ångrar detta som fasen. Frågan är hur fasen jag ska ha råd
2019-02-23, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HonemadeBourbon
Dåså, mina vänner, projekt Radera Supervisor har börjat. Företaget har varit ett sjunkande skepp sedan h*n tillträdde som supervisor och nu ska h*n bort.

Vi tror vi vet hur.

Jobbade där för ett par månader sedan.
Skriv till mig privat så ska jag berätta lite om Supervisor a.k.a rallykalle LOL
2019-02-23, 22:43
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magictruffles
Dom som redan är där – okej – visst. Det är lugnt för supervisors känner oss och liknande.
Er nya om ni kommer in, det är kört. Jag har själv haft problem nu, ångrar detta som fasen. Frågan är hur fasen jag ska ha råd

Ha råd med vad, menar du?
2019-02-24, 00:34
Medlem
Sök inte in, tro mig ni kommer ångra er.
Trodde allt var frid och fröjd, och nu är jag stämd.
Vet inte vad jag ska ta mig till eller hur jag ska betala.
2019-02-24, 01:49
Medlem
artigass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktmaestro
Stämd? Fick du ett brev hem eller hur gick det till?
2019-02-24, 01:50
Medlem
Citat:

På vilka grunder är du stämd?
2019-02-24, 02:48
Medlem
Vill inte gå in på mer detaljer mer än att jag är fucked.
Kanske måste ta bort min profil här också.
Det var roligt så länge det vara, men låter det för gott för att vara sant är det oftast så.
2019-02-24, 03:23
Medlem
artigass avatar
Citat:
Vill inte gå in på mer detaljer mer än att jag är fucked.
Kanske måste ta bort min profil här också.
Det var roligt så länge det vara, men låter det för gott för att vara sant är det oftast så.
Eller så trollar du bara för att andra inte ska joina och ni som redan jobbar ska få en större tillgång? Hur kan de ens stämma dig om du aldrig skrivit på något?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in