2019-02-18, 17:14
Medlem
Skattar ni som får pengar på Payoneer?
Jag skulle helst slippa skatta, men om alla andra skattar så följer jag med strömmen
2019-02-18, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av king_ozzelott
Tack för svar

Det jag undrar över är dock sista steget där man ombeds att ladda upp ett ID. Det kan ju missbrukar. Typ kopieras och säljas om man har otur. Hur gjorde du/ni här?

//Ozzelott

Varför skulle ett etablerat företag sälja ditt id kort? Och en kopia av det dessutom. Nu får du skärpa dig.
2019-02-19, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Varför skulle ett etablerat företag sälja ditt id kort? Och en kopia av det dessutom. Nu får du skärpa dig.

Etablerat företag 😂
Skyltar inte med något företagsnamn, halva ledningen består av halvkriminella som bor i Thailand, betalar ut "lön" svart och säger att det är upp till den anställde att sköta det, hotar med stämningar redan innan man börjat.

Klart att dom inte kommer använda era idn när sajten läggs ner
2019-02-19, 03:17
Medlem
Dåså, mina vänner, projekt Radera Supervisor har börjat. Företaget har varit ett sjunkande skepp sedan h*n tillträdde som supervisor och nu ska h*n bort.

Vi tror vi vet hur.
Senast redigerad av HonemadeBourbon 2019-02-19 kl. 03:31.
2019-02-19, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKapital
Skattar ni som får pengar på Payoneer?
Jag skulle helst slippa skatta, men om alla andra skattar så följer jag med strömmen

För guds skull, nej! Skatta inte. Lägg ner de tankarna omedelbart. Det tjänar ingenting till. Du kommer inte få mycket över.
2019-02-19, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dragansmamma
Etablerat företag 😂
Skyltar inte med något företagsnamn, halva ledningen består av halvkriminella som bor i Thailand, betalar ut "lön" svart och säger att det är upp till den anställde att sköta det, hotar med stämningar redan innan man börjat.

Klart att dom inte kommer använda era idn när sajten läggs ner

Ok, vad får man för en kopia på ett id kort? Kan väl inte vara värt mer än pappret. Ska du laminera det och låtsas att det är på riktigt? Tomte...
2019-02-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ok, vad får man för en kopia på ett id kort? Kan väl inte vara värt mer än pappret. Ska du laminera det och låtsas att det är på riktigt? Tomte...
Givetvis kommer de använda ditt ID-kort.

Hela företaget är bara ett skalbolag för att samla på sig kopierade ID-kort som de säljer till migranter.
2019-02-20, 02:50
Medlem
Frimurares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HonemadeBourbon
Dåså, mina vänner, projekt Radera Supervisor har börjat. Företaget har varit ett sjunkande skepp sedan h*n tillträdde som supervisor och nu ska h*n bort.

Vi tror vi vet hur.

Varför ska denne bort, då? Hur ska detta ske?
2019-02-20, 08:50
Medlem
cherry.s avatar
Försökte med detta men kände bara att allt kändes skumt och fel, så avslutade det hela mitt i skypeintervjun och sa bara att nej, det här känns inte som min grej, och blockerade "coachen". Något jag skulle tipsa om om ni vill ha snabba pengar, bra pengar, och inte har problem med snusk, är telefonsexbranschen. Har jobbat där med och det är fan nice och enkla pengar! 5 minuter max med någon gubbe som stönar, du stönar lite tillbaka, sen har du pengar på banken. Enkelt.
2019-02-20, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cherry.
Försökte med detta men kände bara att allt kändes skumt och fel, så avslutade det hela mitt i skypeintervjun och sa bara att nej, det här känns inte som min grej, och blockerade "coachen". Något jag skulle tipsa om om ni vill ha snabba pengar, bra pengar, och inte har problem med snusk, är telefonsexbranschen. Har jobbat där med och det är fan nice och enkla pengar! 5 minuter max med någon gubbe som stönar, du stönar lite tillbaka, sen har du pengar på banken. Enkelt.
Du är alltså mer bekväm med att snacka telefon med någon gubbe vs att anonymt chatta med någon? Okej, ja då är det nog fel jobb.
2019-02-20, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livia213
Givetvis kommer de använda ditt ID-kort.

Hela företaget är bara ett skalbolag för att samla på sig kopierade ID-kort som de säljer till migranter.

Vilket företag då? Varför arbetar dom åt en kund som har chatt sidor då om deras syfte är att samla id kort? Måste ju finnas effektivare sätt om det är en sådan scam som är poängen. Detta låter lite underligt...
2019-02-21, 02:49
Medlem
Copiadyos avatar
Läst på lite men verkar spreta mycket åt tråden, kan någon sammanfatta lite?

Skriver ni på svenska? Hur fan kan de finnas jobb åt er alla, vem skriver ni med?

Var det lätt att få jobbet?

Tell me more gaays

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in