2019-05-29, 18:18
Medlem
Jag har börjat med mina första pass som chatoperatör, men jag fattar inte hur folk klara skriva 100 meddelande i minuten, jag får bara ihop 60 meddelande i minuten.Jag förstår inte heller hur vissa klara titta på film eller annat samtidigt, man tappar ju lätt fokus. Jag önskade att jag hade ett röstinmatningsprogram då skulle det går lite snabbare.
2019-05-30, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tanktunktink
Jag har börjat med mina första pass som chatoperatör, men jag fattar inte hur folk klara skriva 100 meddelande i minuten, jag får bara ihop 60 meddelande i minuten.Jag förstår inte heller hur vissa klara titta på film eller annat samtidigt, man tappar ju lätt fokus. Jag önskade att jag hade ett röstinmatningsprogram då skulle det går lite snabbare.

Hur jävla full är du då? 100 meddelanden i minuten?
2019-05-30, 21:31
Medlem
Men...varför försöka skriva så bra som möjligt? Varför inte skriva...så snabbt som möjligt?
2019-05-31, 14:38
Medlem
Citat:

Det märks att du är ny, för hundra meddelanden i minuten kan då ingen skriva. Du menar inte tecken? Det är inga problem alls att skriva 100 tecken i minuten, du har väl lärt dig hur man använder ett tangentbord?
2019-05-31, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godess
Det märks att du är ny, för hundra meddelanden i minuten kan då ingen skriva. Du menar inte tecken? Det är inga problem alls att skriva 100 tecken i minuten, du har väl lärt dig hur man använder ett tangentbord?
Oj, jag råkade skriva fel, det jag menade var hundra meddelanden i timmen, det blir också mycket felskrivningar när man ska skriva så fort. Jag behöver dessutom bara skriva 75 tecken, men det blir ändå lite segt. Jag hade velat kunna skriva med min röst istället, på mitt arbete så använder vi två olika chattsidor, den ena chattsidan går att använda på surfplattan, då kan jag använda den inbyggda röstinmatningsmotor, däremot den andra chattsidan går inte ha på surfplattan vilket gör att jag behöver skriva istället, vilket ta längre it. Om ni har förslag på röstinmatningsmotorer som fungerar i window så får ni gärna säga till.
2019-05-31, 22:13
Medlem
Byt jobb, du måste skriva snabbt annars är det ju ingen vits.
2019-06-01, 08:14
Medlem
Citat:
Oj, jag råkade skriva fel, det jag menade var hundra meddelanden i timmen, det blir också mycket felskrivningar när man ska skriva så fort. Jag behöver dessutom bara skriva 75 tecken, men det blir ändå lite segt. Jag hade velat kunna skriva med min röst istället, på mitt arbete så använder vi två olika chattsidor, den ena chattsidan går att använda på surfplattan, då kan jag använda den inbyggda röstinmatningsmotor, däremot den andra chattsidan går inte ha på surfplattan vilket gör att jag behöver skriva istället, vilket ta längre it. Om ni har förslag på röstinmatningsmotorer som fungerar i window så får ni gärna säga till.

75? Har du fått nån särbehandling eller vad är det frågan om? Vilka skriver du för?
2019-06-01, 08:51
Medlem
Finns andra företag än jobba givetvis...

Läs tråden
2019-06-01, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Finns andra företag än jobba givetvis...

Läs tråden

Jag antar att du syftar på cloudworkers? Ett av namnen? Vilka är bäst att köra på om man vill kunna skriva så korta meddelanden som möjligt? Har du lite tips?
2019-06-01, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskrafter
Jag antar att du syftar på cloudworkers? Ett av namnen? Vilka är bäst att köra på om man vill kunna skriva så korta meddelanden som möjligt? Har du lite tips?

läs tråden, alternativt så tar vi det i pm
2019-06-02, 03:59
Medlem
Citat:

"Jag behöver dessutom bara skriva 75 tecken"
Du skriver minst 75 tecken, men du ska skriva mer om du kan!
2019-06-02, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
"Jag behöver dessutom bara skriva 75 tecken"
Du skriver minst 75 tecken, men du ska skriva mer om du kan!

Varför då? Hur evinnerligt korkad är man om man försöker skriva så bra som möjligt när det inte finns nån feedback som på jobba?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in