2018-12-29, 12:13
Medlem
CheeseHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men varför är du så korkad? En lönespec är en förteckning över vad du tjänat, den kan du titta på, du behöver inte göra något annat med den. 75 är hälften så långt som 150. Är den matematiken svår för dig?
Okej men säg det då. Jag är efterbliven ja, därför jag jobbar här. Det är väl du med eller?
2018-12-30, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Okej men säg det då. Jag är efterbliven ja, därför jag jobbar här. Det är väl du med eller?

Det är ok, nej jag är inte efterbliven.
2019-01-07, 22:54
Medlem
Haha förmodar det är dessa företag som gör reklam på b.l.a vissa streamingsidor där en ung skitsnygg rysk modell söker äldre män i Tranås:))
2019-01-09, 14:33
Medlem
Männen som man kommunicerar med är ju helt otroliga. De som seriöst skriver "Visa fittan" i första meddelandet och liknande... Nu ska man ju hålla igång konversationen, men hur fan kan det gå för dessa på en "normal" dejtingsida?
Senast redigerad av Mr.GordonRamsay 2019-01-09 kl. 14:47. Anledning: felstavning
2019-01-09, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.GordonRamsay
Männen som man kommunicerar med är ju helt otroliga. De som seriöst skriver "Visa fittan" i första meddelandet och liknande... Nu ska man ju hålla igång konversationen, men hur fan kan det gå för dessa på en "normal" dejtingsida?

Har tänkt på det också, speciellt när de frågar om massa bilder när de knappt visar någon själv.

De har nog prövat på alla möjliga sidor kan jag tänka mig, det som förvånar mig är att de inte märker att de får mer svar vid en betalsida istället för en gratis.
2019-01-10, 16:51
Medlem
Citat:

Hur det går för dom? Tror du det går bra när dom är villiga att betala 15 kronor för att skriva text på internet?
2019-01-10, 18:13
Medlem
Citat:
Hur det går för dom? Tror du det går bra när dom är villiga att betala 15 kronor för att skriva text på internet?

Haha var väl en lite retorisk fråga. Men man förundras ju verkligen ibland över hur vissa beter sig och tror att de kan förvänta sig att lyckas träffa någon när de skriver "Vill du knulla nu? Min fru är borta ikväll" typ.
2019-01-10, 21:42
Medlem
Detta jobb gör så att jag snart kan köpa en efterlängtad rolex sub..
Hur går det för er gubbar? Ligger ni på maxersättning?
2019-01-10, 21:57
Medlem
Citat:
Haha var väl en lite retorisk fråga. Men man förundras ju verkligen ibland över hur vissa beter sig och tror att de kan förvänta sig att lyckas träffa någon när de skriver "Vill du knulla nu? Min fru är borta ikväll" typ.

Ja alltså detta är ju inga normala människor, i regel. Det är folk som är svagbegåvade, folk som har mer eller mindre allvarliga psykiska problem eller åtminstone har väldigt knepiga personligheter. Mycket gamla människor är det också som inte har en tillstymmelse till balanserat perspektiv på internet, och den dynamik som råder där(här). Sen givetvis en hel del Janne och Conny och Leffe som kör långtradare eller grävmaskin och som i princip är moderna versioner av grottmänniskor, som uppfostrats av föräldrar som var grottmänniskor.

Är du med nu? : )
2019-01-11, 11:07
Medlem
Citat:
Ja alltså detta är ju inga normala människor, i regel. Det är folk som är svagbegåvade, folk som har mer eller mindre allvarliga psykiska problem eller åtminstone har väldigt knepiga personligheter. Mycket gamla människor är det också som inte har en tillstymmelse till balanserat perspektiv på internet, och den dynamik som råder där(här). Sen givetvis en hel del Janne och Conny och Leffe som kör långtradare eller grävmaskin och som i princip är moderna versioner av grottmänniskor, som uppfostrats av föräldrar som var grottmänniskor.

Är du med nu? : )

Haha den sorgliga sanningen. Antar att när desperationen och kåtheten tar över så är dessa män villiga att göra i princip vad som helst för att få knulla..
2019-01-12, 10:18
Medlem
Citat:
Haha den sorgliga sanningen. Antar att när desperationen och kåtheten tar över så är dessa män villiga att göra i princip vad som helst för att få knulla..

Min läckra, kåta Ramsay, vill du ha rotborste?
2019-01-15, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magictruffles
Min läckra, kåta Ramsay, vill du ha rotborste?

Arbetsskada

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in