2019-02-05, 18:23
Medlem
[quote=Cousi|66661749]Har inte skrivit något om metadon ^^

Citerade dig i ett annat sammanhang bara då jag såg du var online .. undrade hurvida det går att återdosera jonk nassalt när ruset är påväg att avta[/QUOTEt

Om du inte har planer på att genast sluta med jonk'et vilket är rekommenderat; men inte ens då på cold-turkey så går det bra att återdosera oberoende konsumptions-metod såsom nasalt/rökning/iv.

Biotillgängligheten ökar nasalt<rökning<iv; vilket betyder du förbrukar mindre.
Aldrig gillat nasalt, alltid kört rökning personligen då det är enklare att dosera och låta bli att överdosera. Tar lite tid att lära sig tricksen bara.

Håll dig ifrån IV. Synes det är för enkelt att missbruka/överdosera; även om det handlar om en månad eller 2 år ifrån nu.

Keep safe, reduce harm.
Citera
2019-02-06, 15:38
Medlem
Hur länge räcker 5gram för er pch hur tar ni de då?
Citera
2019-02-06, 20:59
Medlem
lah-mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lesh123
Hur länge räcker 5gram för er pch hur tar ni de då?

~5 dagar, rökning.
Citera
2019-02-06, 21:23
Medlem
Fett besviken, förstår ingenting. Fick prova på heroin för första gången, hade ett halvt gram och snortade först 0.1. Efter en halvtimme ytterligare 0.1. 0.2 hade jag intagit på en timme men kände fan inte mer än ett tramrus. På oxy noddar jag sönder. Hade inte tagit någon opiod på ett tag heller så efter en timme tog jag ytterligare 0.2 sen sista 0.1. Halvt gram på 2 timmar, kände mig bara speedad. Nä som sagt fett besviken :s.
Citera
2019-02-07, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cousi
Fett besviken, förstår ingenting. Fick prova på heroin för första gången, hade ett halvt gram och snortade först 0.1. Efter en halvtimme ytterligare 0.1. 0.2 hade jag intagit på en timme men kände fan inte mer än ett tramrus. På oxy noddar jag sönder. Hade inte tagit någon opiod på ett tag heller så efter en timme tog jag ytterligare 0.2 sen sista 0.1. Halvt gram på 2 timmar, kände mig bara speedad. Nä som sagt fett besviken :s.
Du måste fått tag på dåligt, orent och utblandat heroin. Bra heroin känns HELT annorlunda.
Citera
2019-02-07, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flummakarn
Du måste fått tag på dåligt, orent och utblandat heroin. Bra heroin känns HELT annorlunda.

Köpte utav en på darknet som är känd i den stora tråden om darknet. Betalade 550kr för 0.5g.

:/ ska köra på oxy istället, blir nog ett försök på H igen senare tillfälle men med oxy vet jag vad jag får..
Citera
2019-02-07, 20:52
Medlem
Citat:
Köpte utav en på darknet som är känd i den stora tråden om darknet. Betalade 550kr för 0.5g.

:/ ska köra på oxy istället, blir nog ett försök på H igen senare tillfälle men med oxy vet jag vad jag får..
Det stämmer. Blåsrisken är ju högre när det kommer till H. personen du köpte av måste ha fått in en riktigt dålig batch. Bra heroin är myyyyycket bättre än oxy rusmässigt.
Håll dig till oxy så vet du vad du får.
Citera
2019-02-07, 21:50
Medlem
Citat:
Det stämmer. Blåsrisken är ju högre när det kommer till H. personen du köpte av måste ha fått in en riktigt dålig batch. Bra heroin är myyyyycket bättre än oxy rusmässigt.
Håll dig till oxy så vet du vad du får.

Bra horse, hur skulle det doseras nasalt i sådana fall om jag har 0.3? Detta ska vara pure, good quality.
Citera
2019-02-07, 21:56
Medlem
Citat:
Bra horse, hur skulle det doseras nasalt i sådana fall om jag har 0.3? Detta ska vara pure, good quality.
50-200mg lite beroende på tolerans.
Citera
2019-02-07, 21:59
Medlem
Citat:
50-200mg lite beroende på tolerans.

Ok, vet du vad motsvarande dos är i oxy? Blir ruset lika bra som oxy om det är bra H?

Tack som fan.
Citera
2019-02-07, 21:59
Medlem
infiltrants avatar
Citat:

Runt 100mg om du är nybörjare. 150-250mg beroende på din tolerans och hur du är som person.
Citera
2019-02-07, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrant
Runt 100mg om du är nybörjare. 150-250mg beroende på din tolerans och hur du är som person.

Har kört en del opioder, oxy och sub som starkast. På 80mg oxy noddar jag och mår asbra. Vill få ut en lika bra motsvarighet på H. Hur skiljer sig snorta H från att ta oxy?

Tar inte opioder ofta. Fyra gånger i månaden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in