Citat:
Ursprungligen postat av
Pyra666
hej mitt första inlägg i den här tråden.
Jah har maxdos imovane, 2x7,5. Men får tre om dan av min läkare eftersom socialstyrelsen endast godkänner 2x7,7, och är jag föreskriven 20mg diazipam om dan för å bossta min extrema insomnia.
Jag ville bossta mer så jag läste om enzymet i röd grapefrekt. Efter mycket testing, här är min perfekta boost.
Svep en liter godmorgon red grapefruit. Vänta en till till du pissat ut allt. Enzymet är verksamt länge.
När magen börjar kurra och låter tom, ta dina benzos.
för mig tripplar det effekten av allt jag testat.
Jag blir euphorisk. Social. Å superskönt benzad. Tar aldrig benzo igen utan röd grapefruit juice.
Haha
Wtf
Har precis klämt i mig 10mg zolpidem och kan knappt skiva detta. Snart somnar jag sittande. Faan va härligt det är med låg tolerans =)
Klev av 15 års röka på detta. Har varit rejält risig några veckor men nu börjar jag kunna göra saker igen. Energin räcker från morgon till kväll och sover bättre än jag gjorde som tonåring.
För din sömn hjälper KBT bäst av allt...
Prova kör några guidade meditationer på tuben och relaxa med lurarna i sängen. Gör det när helst du känner dig sömnig, för lite sömn ät bättre än inget.
Mitt problem var alltid att när rökat gått ur vaknade jag, pissade en liter drygt ochkunde såklart inte somna om utan att trycka i mig 2g bubba kush X)
Nu med lite övning kan jag somna nästan överallt.
SÅ är jag dessutom clean och MÅR BRA <3
All kärlek!