2019-01-30, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det var HÄMNDMORD och han ville ha ut sitt budskap genom videon att Karin var orsaken till allt till många. Hans syskon skulle ju knappast ha berättat varför han gjorde det om han skrev det i brevet.
Syftet var att hämnas på Karin för att hon hade lämnat honom och svärta ner henne totalt.

ja, jag kan inte heller se något annat än att han sköt barnen enbart beror på hämnd, troligen har även KA fått ett "jättebra" brev tyvärr.
Citera
2019-01-30, 00:06
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solrosen2018
Fick höra idag av en som kände S,att han varit på många småtjejer i stallet. Vet inte vilket stall eller när som menades..
Och att han ska ha haft ensam vårdnad, men det kan ju inte stämma. För han sa ju att han inte orkade med varannan vecka.
Då hade Karin rätt som kallade honom för jävla svin.
Har funderat över ett inlägg och tog mig tid att läsa igenom kommentarerna.
Inlägget postades dagen efter morden den 24 januari som en reaktion på morden.
Här är en kommentar på det inlägget och det hände i somras.

wssirk fick precis en bild av en kompis, en bild på en man vi träffade när vi var ute på möhippa i somras.
Mannen sökte kontakt med vårat tjejgäng, raggade på en i gruppen, skickade över dricka och en tallrik mat (?).
Igår kväll hade han sänt live från sin facebook och sagt att han ska döda sina barn. När polisen kom till platsen hade han skjutit barnen och sen sig själv.
Män. ridå

Det finns fler kommentarer på inlägget men inget fler direkt om SR.
Inlägget https://www.instagram.com/p/BtBCBt7FexX/

Det var dessa inlägg i tråden som fick mig att söka och kontot är inte låst.
Citat:
Ursprungligen postat av countdown
Har laddat upp en screenshot. Posten finns kvar men tror hennes konto är låst.

https://minfil.com/Z6v6C5r8bb/Scrm_jpg
Nej kontot är inte låst och här är länken till det inlägget.
https://www.instagram.com/p/BtBCBt7FexX/
Citat:
Ursprungligen postat av TheLastKnight
Står ju inget om SR eller är jag helt blind?
Jo det står men man måste läsa kommentarerna.
Senast redigerad av Timeout 2019-01-30 kl. 00:16.
Citera
2019-01-30, 00:17
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Hon har också varit ett egoistiskt svin och nu får hon skörda det hon sådde. Hon trodde nog dock inte det skulle hända i detta livet. Men ja ack så fel honidioten hade.

Du är sjuk i huvet. Om kristendomens himmel och helvete existerar så lär du få en reservationsplats i samma ställe som han just nu befinner sig i. Just sayin
Citera
2019-01-30, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Bara ett logiskt antagande från mej iom att hon var på en födelsedagsfest och jag antar då att man inte låter KA åka till SR:s gård själv.
Men det känns väldigt obekräftat att hon varit på en födelsedagsfest en vanlig onsdag bara för att hon kommenterat om det "finns en pyamas till mig med " Står ju ingenting om att hon skulle dit. Var bor i så fall den där AE ? Hon lär väl inte bo i Möklinta iaf så i så fall borde hon inte kunnat varit på plats så snabbt!
Citera
2019-01-30, 00:30
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Men det känns väldigt obekräftat att hon varit på en födelsedagsfest en vanlig onsdag bara för att hon kommenterat om det "finns en pyamas till mig med " Står ju ingenting om att hon skulle dit. Var bor i så fall den där AE ? Hon lär väl inte bo i Möklinta iaf så i så fall borde hon inte kunnat varit på plats så snabbt!

Enligt info jag fått firade hon sin födelsedag tillsammans med bl a en bekant vilken också fyllde år samma dag, kan givetvis vara fel.
Vart denna födelsedag isf firades frågade jag inte, kan ju vart hemma hos KA, eller att hen bor närmre än vad du tror, vet ej.
Citera
2019-01-30, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Jag såg det inlägget också, minns dock inte om det var en kvinna eller man. Många inlägg har raderats på S*muels Facebook. Det är bara ett fåtal kvar.
Det var en kvinna. c*cilia tror jag hon heter.
Citera
2019-01-30, 00:39
Medlem
Citat:
Enligt info jag fått firade hon sin födelsedag tillsammans med bl a en bekant vilken också fyllde år samma dag, kan givetvis vara fel.
Vart denna födelsedag isf firades frågade jag inte, kan ju vart hemma hos KA, eller att hen bor närmre än vad du tror, vet ej.
Ja inte var dom hos henne iaf då AE bor i Bromma, Stockholm!
Citera
2019-01-30, 00:41
Medlem
Var han så himla full? Mest förtvivlad och hämndlysten. Pratar i filmen bara om hur mycket han hatar Karin. Riktar ingen kärlek till pojkarna, riktade bara sig till Karin.
Citera
2019-01-30, 00:43
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
AE bor i Västerås som Karin frågade om en pyjamas och hon är en känd hästtjej och dom fyller år samma dag.
Avstånd med bil mellan Möklinta och Västerås är 59,0 km. Körtiden är ca 50 min.
Har kört den vägen många gånger och den är rätt ok så man kan nog köra den snabbare än på 50 min.

Jag kan ha fel... söker vidare.
Citera
2019-01-30, 00:44
Medlem
Citat:
Nej det gick nog snabbt, en hagelbössa har två patroner och du skjuter skott två en sekund efter det första skottet.
Sedan hade han två hagelbössor så han behövde inte ladda om för att skjuta ett skott till i vardera pojke.

Efter skotten badar han i poolen och iom det tvättar bort blodstänket.
Fast det är ju bara antaganden. Man vill ju såklart att det skall vara så. Men hur kall han var, det kan vi omöjligt veta... Med kall tänker jag snabb och effektiv vapenhantering. Pang-målväxling-pang. Två dödade med varsitt skott. max tv-tre sekunder. Även om offer nummer två vaknar (vilket ha med stor sannolikhet gör) så kommer hjärnan sannolikt inte fatta vad som händer.

Men tyvärr kan det också vara så att han skakar, darrar och flummar. Två skott i första offret, offer två vaknar, ett skott i denna som kanske rör sig, dör inte direkt. Så han skjuter igen... Ja, det finns ju en jävla massa sätt det här kan ha skett på. Att dom första två skotten snabbt dödande i varsitt barn inom1-3 sekunder kan vi bara hoppas på... men det finns väl vad jag vet ingenting som tyder på att det måste vara så? Han kanske tog fram bössa nummer två just för att en levde? Vet vi att barnen ens sov i samma rum? Bara för att vi vill att det skall vara på ett sätt, så behöver inte det vara sanningen.
EDIT: "fast han säger ju att..." Hans hjärna kanske inte ens registrera hela händelseförloppet i hans tillstånd? Teknikerna kanske kan få fram en hyfsad bild, men jag tror inte vi kan spekulera fram hur han hanterade sina vapen och hur det hela gick till rent tekniskt sett. Är nog omöjligt att få framd et här utan att se platsen. Och det är man ju rätt glad att man slipper..
Senast redigerad av Abdullakastrulla 2019-01-30 kl. 00:49.
Citera
2019-01-30, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KirkHammett
Absolut ett giftemål ska tas med allvar. I det här fallet kanske dom inte hade lärt känna varandra väl vilket är ett misstag. Människor har olika IQ och uppfattar verkligheten olika. Oddsen att ett par väljer att skilja sig är ju inte ovanlig direkt.
Fast nu var ju dom här inte gifta!
Citera
2019-01-30, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
AE bor i Västerås som Karin frågade om en pyjamas och hon är en känd hästtjej och dom fyller år samma dag.
Avstånd med bil mellan Möklinta och Västerås är 59,0 km. Körtiden är ca 50 min.
Har kört den vägen många gånger och den är rätt ok så man kan nog köra den snabbare än på 50 min.

Jag kan ha fel... söker vidare.
Hon är skriven i Bromma 33 år! född 86
Senast redigerad av Regnflingan 2019-01-30 kl. 00:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in