2019-01-30, 00:47
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Ja inte var dom hos henne iaf då AE bor i Bromma, Stockholm!

Har inte skrivit att hon var hos någon vid namn AE, inte en susning varför det skrevs, däremot kan namnet Cecilia stämma, men även det egentligen rätt oväsentligt.
KA fick ivf ett sms från SR om vad som hänt, åker därefter omedelbart mot SR:s gård, det är det som är av värde inte vart hon befann sej.
Citera
2019-01-30, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Har inte skrivit att hon var hos någon vid namn AE, inte en susning varför det skrevs, däremot kan namnet Cecilia stämma, men även det egentligen rätt oväsentligt.
KA fick ivf ett sms från SR om vad som hänt, åker därefter omedelbart mot SR:s gård, det är det som är av värde inte vart hon befann sej.
Jag bara ifrågasätter uppgiften att hon skulle varit hos någon annan på en födelsedagsfest eftersom flera säger det i tråden. Den som fyller år samma dag som KA heter AE och är skriven på en adress i Bromma. C var den som skrev till Samuel.
Citera
2019-01-30, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Det var HÄMNDMORD och han ville ha ut sitt budskap genom videon att Karin var orsaken till allt till många. Hans syskon skulle ju knappast ha berättat varför han gjorde det om han skrev det i brevet.
Syftet var att hämnas på Karin för att hon hade lämnat honom och svärta ner henne totalt.

Det var också så att hon UTPRESSADE honom.. icke att förglömma (Källa: läs tillbaka i tråden) (och barnen vantrivdes hos henne, men det har ni säkert läst i tråden)
Senast redigerad av untribium 2019-01-30 kl. 01:08.
Citera
2019-01-30, 01:08
Citat:
Jag bara ifrågasätter uppgiften att hon skulle varit hos någon annan på en födelsedagsfest eftersom flera säger det i tråden. Den som fyller år samma dag som KA heter AE och är skriven på en adress i Bromma. C var den som skrev till Samuel.

Ska checka detta imorgon, kommer lite mera info då, har en kompis i Dalarna som kände SR genom hästar och trav.
Han känner även Jörgen Westholm vilken SR tillbringade tid hos när han inte mådde bra.
Citera
2019-01-30, 01:10
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Det var också så att hon UTPRESSADE honom.. icke att förglömma (Källa: läs tillbaka i tråden)
Har du svårt för att fatta eller?
Vid ett sånt här hämndmord gör man allt för att svärta ner sitt ex så någon utpressning tror jag inte alls på och källan är liven som jag har sett ett antal gånger.
SR snackade mycket skit i den liven och det har dom flesta av oss förstått.
Men det är ju alltid någon idiot som tror på skitsnacket och då har han ju nått sitt syfte med skitsnacket
Citera
2019-01-30, 01:12
Medlem
Citat:
Vid ett sånt här hämndmord gör man allt för att svärta ner sitt ex så någon utpressning tror jag inte alls på och källan är liven som jag har sett ett antal gånger.
Men det är ju alltid någon idiot som tror på skitsnacket och då har han ju nått sitt syfte med skitsnacket

Hur kommer det sig då att barnen vantrivdes i hennes sällskap? Bevisa det.
Du vet inte ett jack shit, men då kan du inte samtidigt avspisa alla andra som inte stämmer överens med vad du själv tror. Idiot?
Citera
2019-01-30, 01:12
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Hon är skriven i Bromma 33 år! född 86
Du har rätt. AE som fyller år samma dag som Karin som hon ville låna pyjamas av är skriven i Bromma men kan ha ett boende på ett annat ställe också, i Upplands Väsby. Lika långt vilket som.

Bromma-Möklinta Avstånd med bil mellan Bromma Stockholm och Möklinta är 137 km. Körtiden är ca 1 tim 39 min.

Upplands Väsby-Möklinta Avstånd med bil mellan Upplands Väsby och Möklinta är 128 km. Körtiden är ca 1 tim 34 min.
Citera
2019-01-30, 01:14
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Hur kommer det sig då att barnen vantrivdes i hennes sällskap? Bevisa det
Jag upprepar mitt svar och lägger till lite för det är uppgifter från samma live du tycks tro på

Vid ett sånt här hämndmord gör man allt för att svärta ner sitt ex så någon utpressning + annan dynga han fick ur sig tror jag inte alls på och källan är liven som jag har sett ett antal gånger.
Citera
2019-01-30, 01:18
Medlem
Citat:
Jag upprepar mitt svar och lägger till lite för det är uppgifter från samma live du tycks tro på

Vid ett sånt här hämndmord gör man allt för att svärta ner sitt ex så någon utpressning + annan dynga han fick ur sig tror jag inte alls på och källan är liven som jag har sett ett antal gånger.

Vad har du för bevis för att något har hänt när du hänvisar till något som någon inte ens har sagt? Du måste förstå att om någon säger något, så är det mer trovärdigt än om något inte alls har sagts. Vad får dig att tro att en familjefar dödar sina egna barn? Tror du att det är något man bara gör? Det måste finns en rimligt orsak till det. Att bli psykisk sjuk eller psykotisk är inget som bara sker, det finns bakomliggande orsaker. Vad kan det vara? Kan det handla om den omtalade utpressningen från exet, eller om att se sina barn fara illa i hennes sällskap?
Citera
2019-01-30, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solrosen2018
Fick höra idag av en som kände S,att han varit på många småtjejer i stallet. Vet inte vilket stall eller när som menades..
Och att han ska ha haft ensam vårdnad, men det kan ju inte stämma. För han sa ju att han inte orkade med varannan vecka.

Att rykten florera är förväntat, åt båda håll.

Det om varannan vecka, vilket han nämner, kan vara kopplat till det brev han fick möjligen. Spekulation. Om han tidigare haft full vårdnad?
Citera
2019-01-30, 01:28
Medlem
Självklart finns det röster som gör gällande att GM inte ska träffa sina barn eller arbeta, pga hans psykologiska tillstånd. Problemen började med att han hittade sitt förra ex hängd. 10 dagar innan morden, så avled en nära anhörig. Den utgångspunkten kan ha startad något plötsligt, men ändå lite planerat.. droppen som fick bägaren..
Citera
2019-01-30, 01:29
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Vad har du för bevis för att något har hänt när du hänvisar till något som någon inte ens har sagt? Du måste förstå att om någon säger något, så är det mer trovärdigt än om något inte alls har sagts. Vad får dig att tro att en familjefar dödar sina egna barn? Tror du att det är något man bara gör? Det måste finns en rimligt orsak till det. Att bli psykisk sjuk eller psykotisk är inget som bara sker, det finns bakomliggande orsaker. Vad kan det vara? Kan det handla om den omtalade utpressningen från exet, eller om att se sina barn fara illa i hennes sällskap?
Det enda bevis du har är det som en barnmördare säger och han är fylld av hat och vill krossa sitt ex.
Han är dessutom totalt körd i huvudet under den liven och har någon psykisk åkomma för ingen frisk människa mördar sina barn.

Men män som vill hämnas på sina ex gör det och SR lyckades få ut sitt budskap tack vare facebook.
Det har varit en hel del HÄMNDMORD under åren för att män har blivit lämnade och mig veterligt har inga barn farit illa i dom fallen hos modern.
Det finns inga RIMLIGA orsaker vid HÄMNDMORD om man nu inte anser att hat mot exet är tillräckligt rimligt för att utföra morden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in