2019-01-28, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattriarken
Vad falls?! Varför har det här gått mig förbi? Var finns det tacket publicerat?

Butik i Göteborgsregionen, var det Bräckboden i Kungälv som säljer kakor, kex, choklad och chips. Hon skulle lätt kunna bli "att ansikte utåt " för sådant.....
Citera
2019-01-28, 08:27
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Har du länk?
Ska se om jag hittar men är osäker...får höra med ägaren av buriken annars, ska dit nästa vecka.. vem vet hon kanske delar med sig av mailet 😋
Citera
2019-01-28, 08:28
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Butik i Göteborgsregionen, var det Bräckboden i Kungälv som säljer kakor, kex, choklad och chips. Hon skulle lätt kunna bli "att ansikte utåt " för sådant.....
Haha..nä detta var en relativt nystartad butik med kläder, smycken och foto-tjänster men jag tror att du kanske ger henne lite idéer där
Book gillar väl Ballerina-kex
Citera
2019-01-28, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania

kanske var " johan i hallen" charken i saluhallen
Citera
2019-01-28, 08:34
Medlem
Från instagram nu, varför lägger hon bara ut gamla bilder på sig själv?

https://postimg.cc/gallery/1i8csl5ke/
Citera
2019-01-28, 08:35
Här finns inlägget på Facebook
Hade något annorlunda formulering på stories men jag hoppas att de inte funderar på ngt samarbete...blir lite orolig när jag ser denna formulering

https://www.facebook.com/19807905095...0112171086194/
Citera
2019-01-28, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Och under fotot från bilen kommer kommentarer om hur bra hon ser ut, att hon ju inte behöver några snyggfilter och att hon är vacker utan smink. Hmmm, fotot är gammalt, filter har använts och hon har definitivt smink.
Citera
2019-01-28, 10:05
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

De gamla fotona visar åtminstone varför hon inte uppträder igen. Hon behöver banta ner sig rejält för att kunna visa sig på scenen igen men låtsas som att hon är fortfarande smal. Hade hon inte målat in sig i ett hörn av lögner hade hon inte behövt gömma sig i lägenheten.
Det är väl bara att erkänna att det inte gick bra att hålla den strikta dieten fullt ut men att man nu försöker att motionera och tänka på kosten för att försöka att gå ner några kilo igen. .
Hade Anna direkt erkänt att det var svårt att hålla dieten men fortsatt att åtminstone gå sina långa promenader och hålla sötsuget borta hade hon gått ner några kilo och fått en trivselvikt kanske runt 20-30 kilo lättare. Fortsätter hon att gå upp i vikt tar ju knäna stryk så att hon måste åka rullstol och det är ju onödigt.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-01-28 kl. 10:10.
Citera
2019-01-28, 10:06
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:

...Ja, gissa? Hon har inget vettigt att göra och sitter och dagdrömmer om forna tider! (Blev inte det mesta bortrensat när Arge Snickaren renoverade lägenheten? Containrar fylldes ju, hur kan det ta flera månader att rensa igen?)
Citera
2019-01-28, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
De gamla fotona visar åtminstone varför hon inte uppträder igen. Hon behöver banta ner sig rejält för att kunna visa sig på scenen igen men låtsas som att hon är fortfarande smal. Hade hon inte målat in sig i ett hörn av lögner hade hon inte behövt gömma sig i lägenheten.
Det är väl bara att erkänna att det inte gick bra att hålla den strikta dieten fullt ut men att man nu försöker att motionera och tänka på kosten för att försöka att gå ner några kilo igen. .
Hade Anna direkt erkänt att det var svårt att hålla dieten men fortsatt att åtminstone gå sina långa promenader och hålla sötsuget borta hade hon gått ner några kilo och fått en trivselvikt kanske runt 20-30 kilo lättare.

Jag är inget fan av Anna Book, men visst gjorde hon det bra när hon vann Biggest Loser. Problemet är väl att programmet verkligen inte verkar lära deltagarna ett skit om hur man håller vikten efteråt. Det är inte realistiskt att träna lika hårt i vardagen för alltid och nolltolerans i kosten är ju inte heller långsiktigt hållbart. Jag skulle tippa att det är mycket troligare att deltagare i Biggest Loser utvecklar ätstörningar än att de blir hälsosamma och normalviktiga efteråt.
Citera
2019-01-28, 10:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Jag är inget fan av Anna Book, men visst gjorde hon det bra när hon vann Biggest Loser. Problemet är väl att programmet verkligen inte verkar lära deltagarna ett skit om hur man håller vikten efteråt. Det är inte realistiskt att träna lika hårt i vardagen för alltid och nolltolerans i kosten är ju inte heller långsiktigt hållbart. Jag skulle tippa att det är mycket troligare att deltagare i Biggest Loser utvecklar ätstörningar än att de blir hälsosamma och normalviktiga efteråt.

Jag säger inte emot kring att det var bra gjort men om vi jämför henne med Kalle Moraeus som direkt sa att dieten var svår att hålla när han kom hem men att han skulle fortsätta att träna och se över kosten så har Anna mycket att lära.Ingen blev sur när han erkände att han inte håller den strikta kosten från BL Vip utan för en enklare kosthållning där han mer tänker på vad han äter och tränar därefter.
Anna kan köra sina powerwalks och äta mindre sötsaker så räcker det. Då kommer hon att tappa några kilo och må psykiskt och fysiskt bättre.
Citera
2019-01-28, 11:06
Medlem
Alla de här viktiga mötena som hon har haft senaste tiden, vad är det som säger att det har med "karriären" att göra? Det kan lika gärna vara möten med KronKalle eller soc. Och jag hajar till när hon försöker få spons från en butik i Gbg av alla ställen och att grabben i en live har mumlat något om att flytta till Gbg.
Om hon nu är ute efter gratisprylar så luskar man väl inte med en affär i en stad 50 mil bort? Det borde finns tillräckligt med desperata småaffärer i Sthlm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in