2019-01-26, 03:07
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av untribium
Du måste läsa tråden. Han ska ha skickat en film till modern där han avrättar sina barn. Polisen dröjde pga att de inväntade förstärkning, för att GM var beväpnad.

Jag HAR läst tråden, och ja jag förstår att de måste invänta förstärkning för att åka till RS hem där det förekommer skjutvapen...
Men att skicka en patrull till mamman för att förhindra henne från att åka till RS hem kräver väl ingen förstärkning?
Citera
2019-01-26, 03:10
Medlem
Er dette en venn av SR ?

https://minfil.com/z2ecG4r0b6/0CDB5F19-1644-4BC2-AAF7-EB6E32DB0679_png
Citera
2019-01-26, 03:13
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdullakastrulla
Resonerade han så? Okej? Vad har det med saken att göra? Och vad har det med familj att göra? Är du korkad eller blir det bara fel när du läser? Eller ser du bara det du vill se? Du menar att om man tror att en person utpressat och drivit en annan person tills dennas redan svaga psyke brister och han då mördare folk, så kan man inte ha familj? Du är inte lite utvecklingsstörd.

Ja, hat och hämnd drev honom och det har du all förståelse för eftersom frun var manipulativ. Då går det så här, enligt dig. Tala om vem som är utvecklingsstörd. Dags att sova (ruset av dig)?
Senast redigerad av farbror Sven 2019-01-26 kl. 03:16.
Citera
2019-01-26, 03:23
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framgaffel
Ja jag har verkligen svårt att ta in det, att han skickat en film till mamman där han berättar att han har haft ihjäl hennes barn.... Jag har överhuvudtaget svårt att ta in att en pappa kan skjuta sina barn, det ligger väldigt långt utanför min fattningsförmåga faktiskt.

Och nej, jag har ingen annan realistisk förklaring heller..... Det var därför jag har funderat på det...

Och om mamman ringer polisen och berättar vad som hänt, borde de inte då ha skickat ut en patrull till henne för att förhindra henne från att åka dit?

Oavsett om du har svårt att ta in det eller inte så kan det ha hänt, mannen kan ha skickat något till barnens mamma innan han livestreamade.

En anledning att skicka något till mamman kan vara för att skada henne, hämnd. Eller, du har orsakat att jag inte mår bra, därför ska du också må dåligt.

För en normal person är det knappast svårt att ta in att den här mannen har skjutit sina barn. Det är högst offentligt och en realitet, så vad är det svåra med att köpa att det faktiskt har hänt? Därmed inte sagt att man förstår varför.

Varför det hände kan sannolikt den intellektuelle sätta sig in i och förstå, resten försöker inte ens utan nöjer sig med enkelspårig avsky i syfte att erhålla flertalets sympati för att bekräfta sin egen godhet.

Om du har svårt för att sätta dig in i andra människors känslor har du ett problem, kan bero på en personlighetsstörning, narcissist eller psykopat till exempel, tyvärr obotligt. En nackdel är att folk kan uppleva att det är svårt att diskutera och resonera med dig, beklagar. Du bör räkna med att det uppstår konflikt vilken du till varje pris måste vinna för att upprätthålla din självkänsla, dock kan du aldrig erkänna det för dig själv och där står vi just nu.

Du är överlägsen i din uppfattning, vi andra normala stångas mot en betongvägg som inte kan se saker ur andras perspektiv.

Försök trots allt att förstå att det kan finnas många olika anledningar till att polis snabbt kommer till en misstänkt brottsplats om det nu var rekativt snabbt i det här fallet.

Varför ska polisen förhindra mamman att söka kontakt med sina barn innan polisen har konstaterat vad som har hänt?
Citera
2019-01-26, 03:44
Medlem
Fyfasen, har sett videon och man såg ångesten på slutet i hans ögon, så jävla tragisk händelse...
Må alla få vila ifred.
Citera
2019-01-26, 03:47
Medlem
Framgaffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Oavsett om du har svårt att ta in det eller inte så kan det ha hänt, mannen kan ha skickat något till barnens mamma innan han livestreamade.

En anledning att skicka något till mamman kan vara för att skada henne, hämnd. Eller, du har orsakat att jag inte mår bra, därför ska du också må dåligt.

För en normal person är det knappast svårt att ta in att den här mannen har skjutit sina barn. Det är högst offentligt och en realitet, så vad är det svåra med att köpa att det faktiskt har hänt? Därmed inte sagt att man förstår varför.

Varför det hände kan sannolikt den intellektuelle sätta sig in i och förstå, resten försöker inte ens utan nöjer sig med enkelspårig avsky i syfte att erhålla flertalets sympati för att bekräfta sin egen godhet.

Om du har svårt för att sätta dig in i andra människors känslor har du ett problem, kan bero på en personlighetsstörning, narcissist eller psykopat till exempel, tyvärr obotligt. En nackdel är att folk kan uppleva att det är svårt att diskutera och resonera med dig, beklagar. Du bör räkna med att det uppstår konflikt vilken du till varje pris måste vinna för att upprätthålla din självkänsla, dock kan du aldrig erkänna det för dig själv och där står vi just nu.

Du är överlägsen i din uppfattning, vi andra normala stångas mot en betongvägg som inte kan se saker ur andras perspektiv.

Försök trots allt att förstå att det kan finnas många olika anledningar till att polis snabbt kommer till en misstänkt brottsplats om det nu var rekativt snabbt i det här fallet.

Varför ska polisen förhindra mamman att söka kontakt med sina barn innan polisen har konstaterat vad som har hänt?

Det var en väldigt lång utläggning om hur jag kan tänkas vara som person och jag tänker inte gå in närmare på det här....

Jag återgår till det jag tycker är en märklig detalj bara...
Så en kvinna ringer polisen och säger att hon har fått en film där hennes barn blir ihjälskjutna, polisen kallar naturligtvis genast in förstärkning för att åka till den förmodade brottsplatsen. Så långt är jag med. De måste vänta eftersom de inte på plats har tillräckligt med resurser för att göra en insats i ett hem där det förekommer skjutvapen. Det fattar jag också. Sen kommer ju det som jag har svårt att förstå.... Vad är det som gör att de inte skickar en patrull för att stoppa henne från att åka dit? Jag har svårt att tro att de inte skulle försöka hindra henne genom att skicka en patrull till där hon befinner sig. Jag tror inte att de skulle låta henne åka dit när det finns skjutvapen i huset och en uppenbarligen sjuk man som just tagit livet av hennes barn.
De kanske har försökt att hindra henne, vad vet jag, det enda jag vet är det jag läst här och i media och detta har inte framkommit varken här eller i media.
Inte för att detta spelar någon roll egentligen, det blev en höna av en fjäder, men eftersom det enbart här i tråden stått om att mamman fick en film och inget i media om att det var mamman som kontaktade polisen så tyckte jag att det var märkligt.
Jag ber om ursäkt för att jag känner att jag vill ha lite klarhet i tidsperspektivet och vad som egentligen hände (förutom det uppenbara att han sköt ihjäl barnen och sig själv)
Citera
2019-01-26, 04:00
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liksteel
Fyfasen, har sett videon och man såg ångesten på slutet i hans ögon, så jävla tragisk händelse...
Må alla få vila ifred.

Oj, oj vad synd det är om pappan! Mår illa att såna som dig finns!
Fast kanske där orsaken finns att hitta?
Citera
2019-01-26, 04:17
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
1,92
Förvånande lång för att vara en travkusk, väl? Det låter som du VET det?
Citera
2019-01-26, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22

Man får faktiskt tycka vad man vill och olika utan att bemötas av personangrepp. Din reaktion får du ta ansvar för själv.
Citera
2019-01-26, 04:32
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bedirxan
Här har kommer snyftvalsen från Sveriges mest ynkliga och största egoist.

https://streamable.com/md44u
Jag satt och tvekade länge innan jag såg filmen. Ville jag verkligen se det här?
Ni som känner detsamma behöver inte tveka längre. Se den! https://streamable.com/md44u

Något så ynkligt och egoistiskt kräk har jag aldrig sett. Jag har varit så förbannad efter att ha sett filmen så jag har bara svurit i över 1 timme över den jävla dåren
Inte ett ord om att han älskade sina pojkar, bara att han hade skjutit dom och inte tänker sitta inne i ett helt jävla liv för att han hade dödat grabbarna.
Sen handlade resten som att smutskasta exet med olika beskyllningar och att ingen brydde sig om honom. Det var bara den äldre Marianne, som dog rätt nyligen, och hans syster som hade brytt sig.
TYCK SYND OM MIG
Han är bara ett enda stort jävla egoistsvin och det handlar bara om han om och om igen.
Han gråter dessutom krokodiltårar för det rinner inte många tårar på hans kinder och inte är han snorig heller som man skulle bli om man grät så häftigt.

Jag ser bara en ynkedom till man som gråter krokodiltårar och tycker jävligt synd om sig själv.
Det osar svartsjuka och hat om hans ord om exet i filmen. Jag tror inte på vad han säger om henne.
Om jag någonsin hade tvekat om att en man kunde vara så ond så han dödar sina egna barn för att hämnas på sitt ex, barnens mamma, så tvekar jag inte längre. Det har ju dessutom hänt förut.
Han vill förgöra henne genom att ta barnen från henne och smutskasta henne och han har planerat det länge och väntar med att göra det tills hennes födelsedag.
FY FAN så uträknat
Är det dessutom sant att han filmade avrättningen av pojkarna och skickade det till deras mamma innan han livestreamade och sköt sig själv så är det bortom allt förstånd och går inte att ens försöka förstå hur han kunde göra det. HUR och inte varför, varför vet vi redan. Hans hat mot henne för att hon lämnade honom, han tappade kontrollen, och hans jävla egoism. I hans värld räknades bara han.

Psykiskt sjuk är han inte heller i lagens mening, men han har helt klart en personlighetsstörning, narcissism med psykopatdrag. Jag känner igen det mer än väl.
Par går isär hela tiden och dom har barn och dom brukar lyckas reda ut det i dom flesta fall.
Visst fan blir man deprimerad när det tar slut om man blir lämnad men att gå till såna här ytterligheter gör bara en väldigt störd man, personlighetsstörd inte psykiskt sjuk!

Nu undrar jag faktiskt varför förra sambon Anna hängde sig? Knäckte han henne helt med sitt kontrollbehov och svartsjuka så hon såg ingen väg ut och hängde sig?
Vem som helst kan må väldigt dåligt att utsättas för sånt år efter år. Hela självkänslan knäcks.
Det är otroligt svårt att lämna den här typen av män men barnens mamma hade den styrkan och han rådde inte på henne vad han än gjorde och till slut gjorde han det mest djävulska för att ta hämnd.

Människor utanför familjen ser sällan den fula sidan av dom här männen tyvärr för det är sambon som får stå ut i det helvete han skapar i familjen. Han håller skenet uppe utåt.
Men någon har sett att han var underlig och kan vittna om det.
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Knepig jävel. Dubbel. Visste aldrig var man hade honom riktigt som person. Ena stunden pålitlig för att nästa skita i det mesta. Lynning skulle jag vilja säga. Och den uppfattningen jag fick att han också var kontrollerande. Kontrollmänniska framförallt när det gällde sin familj. Att hans tjej fick nog till slut var inte så överraskande. Märkligt att det kan finnas såna individer som ska kontrollera allt vad partnern och barnen gör och inte låta de ha egna liv.
FINNS DET ETT HELVETE SÅ BRINN DÄR FÖR EVIGT SAMUEL RHEN
Senast redigerad av Timeout 2019-01-26 kl. 05:09.
Citera
2019-01-26, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag satt och tvekade länge innan jag såg filmen. Ville jag verkligen se det här?
Ni som känner detsamma behöver inte tveka längre. Se den!

Något så ynkligt och egoistiskt kräk har jag aldrig sett. Jag har varit så förbannad efter att ha sett filmen så jag har bara svurit i över 1 timme över den jävla dåren
Inte ett ord om att han älskade sina pojkar, bara att han hade skjutit dom och inte tänker sitta inne i ett helt jävla liv för att han hade dödat grabbarna.
Sen handlade resten som att smutskasta exet med olika beskyllningar och att ingen brydde sig om honom. Det var bara den äldre Marianne, som dog rätt nyligen, och hans syster som hade brytt sig.
TYCK SYND OM MIG
Han är bara ett enda stort jävla egoistsvin och det handlar bara om han om och om igen.
Han gråter dessutom krokodiltårar för det rinner inte många tårar på hans kinder och inte är han snorig heller som man skulle bli om man grät så häftigt.

Jag ser bara en ynkedom till man som gråter krokodiltårar och tycker jävligt synd om sig själv.
Det osar svartsjuka och hat om hans ord om exet i filmen. Jag tror inte på vad han säger om henne.
Om jag någonsin hade tvekat om att en man kunde vara så ond så han dödar sina egna barn för att hämnas på sitt ex, barnens mamma, så tvekar jag inte längre. Det har ju dessutom hänt förut.
Han vill förgöra henne genom att ta barnen från henne och smutskasta henne och han har planerat det länge och väntar med att göra det tills hennes födelsedag.
FY FAN så uträknat
Är det dessutom sant att han filmade avrättningen av pojkarna och skickade det till deras mamma innan han livestreamade och sköt sig själv så är det bortom allt förstånd och går inte att ens försöka förstå hur han kunde göra det. HUR och inte varför, varför vet vi redan. Hans hat mot henne för att hon lämnade honom, han tappade kontrollen, och hans jävla egoism. I hans värld räknades bara han.

Psykiskt sjuk är han inte heller i lagens mening, men han har helt klart en personlighetsstörning, narcissism med psykopatdrag. Jag känner igen det mer än väl.
Par går isär hela tiden och dom har barn och dom brukar lyckas reda ut det i dom flesta fall.
Visst fan blir man deprimerad när det tar slut om man blir lämnad men att gå till såna här ytterligheter gör bara en väldigt störd man, personlighetsstörd inte psykiskt sjuk!

Nu undrar jag faktiskt varför förra sambon Anna hängde sig? Knäckte han henne helt med sitt kontrollbehov och svartsjuka så hon såg ingen väg ut och hängde sig?
Vem som helst kan må väldigt dåligt att utsättas för sånt år efter år. Hela självkänslan knäcks.
Det är otroligt svårt att lämna den här typen av män men barnens mamma hade den styrkan och han rådde inte på henne vad han än gjorde och till slut gjorde han det mest djävulska för att ta hämnd.

Människor utanför familjen ser sällan den fula sidan av dom här männen tyvärr för det är sambon som får stå ut i det helvete han skapar i familjen. Han håller skenet uppe utåt.
Men någon har sett att han var underlig och kan vittna om det.

FINNS DET ETT HELVETE SÅ BRINN DÄR FÖR EVIGT SAMUEL RHEN

Du har helt rätt, det här är en sjuk egoists verk som har användt sina söner för att göra illa någon anann...

Jag skrev ett tidigare inlägg om att jag tyckte alla 3 skulle vila i frid, men det är bara 2st som borde få göra det...
Ett riktigt as är vad han var...
Citera
2019-01-26, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22

Efter att ha läst mer ingående så, nej det är inte synd om han, ett egoistiskt jävla as är vad han är...
Man får verkligen önska att grabbarna inte led...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in