Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Vilken jävla stor bebis! Hur fan kan de hylla honom med hjärtan? Fy skäms på er!
Jag såg filmen 4 ggr och ser ingen ångest någonstans. Bara en man fylld av hat som tycker jävligt synd om sig själv och gråter krokodiltårar. Bara en massa självömkan.
Finns det verkligen någon som ser den filmen som tycker synd om honom och hyllar honom med hjärtan? Pojkarna nämner han knappt mer än att konstatera vad han har gjort med dom.
Var finns kärleken till dom? Jag ser bara hatet till exet och egoismen.
Dom det är synd om är dom som får leva med hans fullständigt horribla gärning resten av sina liv.
Det påverkar ju så många fler än bara exet som han vill hämnas på.
Att sitta här och skylla på psykisk sjukdom och ursäkta honom med det är helt korkat.
Visst har han fel på sitt psyke men det har han haft i hela sitt liv. En personlighetsstörning av det här slaget har funnits där länge. Folk har bara inte sett det.
Jag måste föröka sova men är fortfarande så förbannad så det blir svårt att somna.
Förbannad för att en egoist med ett stort kontrollbehov gick över den gräns som normala människor har. Tur han lyckades med sitt självmord för många hade nog velat slå ihjäl honom annars.
Och det är DUBBELMORD OCH SJÄLVMORD och inget annat!
Utökat självmord som vissa kallar det hade det varit om pojkarna hade tagit livet av sig själva.
Nu tog deras pappa, deras trygghet, deras liv, mördade dom när dom sov tryggt i sina sängar.
Jag vill bara kräkas nu