2019-01-25, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Det värsta är att folk tycker synd om han. Har knappt sett varken namnen på hans barn eller fru i kondelenserna på hans sida. Allt handlar om honom, och Facebook har förevigat hans minne.
Ja! visst är det motbjudande! Jag tänker på den stackaren som nämndes i veckans brott ett par veckor sen (glömde bort hans namn, han blev dock utsätt för tortyrmord med yxa). Hans Fb sida var tom på hyllningar trots att han var en fin människa.
Citera
2019-01-25, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grem84
Pojkarna hette Walter och Melker, födda 2012 och 2013, Walter fyllde 7 år i början av januari..❤️

Dessa två änglar är de riktiga offren här. Små söta pojkar med livet framför sig..Kanske de kommer tillbaka till en annan familj..
Citera
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Tro mig, jag har verkligen försökt läsa tråden, men jag hinner aldrig ikapp.

Någonstans mitt i tråden var det snack om ex-fru som hade hängt sig.
Nu senast hade nya frun gängat sig med en afghan.

Kan någon förklara/utveckla vad som har hänt?

Jag vet att SR har skjutit sina två söner och sig själv.

Mannen sa i livesändning på facebook att hans fru träffat en "anabola-afghan". Han dödade barnen på mammans födelsedag, troligen utav ilska mot henne och på grund av psykiska problem som han fått av tidigare dödsfall bland vänner och familj.
Citera
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sune450
Vart i hela friden har du fått för dig att väninnan M*rianne tog livet av sig? Hon dog av akut sjukdom. Jag vet inte vad för sjukdom, men jag känner vänner som känner henne, å det var INTE självmord.

Hans föräldrar dog av ålderdom då de var väldigt gamla. Väldigt vanligt att par som levt så många år tillsammans tappar livsgnistan när dens partner dör. De blev 82 och 84 år gamla.

Då får jag be om ursäkt om jag skrev fel angående Mari*nne. Det fanns inlägg här tidigare idag om att hon mått dåligt en längre tid och slutligen tagit livet av sig. Att hon var med i ett dansband som gick dåligt m.m.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Ja, psykopater utmärker sig genom att vara manipulativa. Men just i detta fall så kan jag inte se det manipulativa. Psykopater vill ju se personer lida, nu kunde han inte det - han tog sitt liv istället.

Det är även vanligt att psykopater visar känslor för att få sympatier. Krokodiltårar t.ex..
Citera
2019-01-25, 00:16
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Du är en psykopat. Hylla barnmördare? Hoppas för din skulle att du inte är religiös, då vet du var du hamnar.
Jag redogjorde för PK-etablissemangets syn. Håller med om att många av dem är psykopater. Miljön är perfekt.
Citera
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theresamay2018
Ja! visst är det motbjudande! Jag tänker på den stackaren som nämndes i veckans brott ett par veckor sen (glömde bort hans namn, han blev dock utsätt för tortyrmord med yxa). Hans Fb sida var tom på hyllningar trots att han var en fin människa.

Skillnaden är väl att GM hade många vänner. Det verkar i vart fall så.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Håller med om det ni skriver.

Men att mörda sina två söner pga att man känner sig kränkt måste väl ändå bara kunna rättfärdigas i en psykopats hjärna!

Ja på ett sätt är tanken en psykopats, men tror inte personen var det. Förmodligen "kidnappad" i hjärnan, dvs nån snedtändning
Citera
2019-01-25, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theresamay2018
Ja! visst är det motbjudande! Jag tänker på den stackaren som nämndes i veckans brott ett par veckor sen (glömde bort hans namn, han blev dock utsätt för tortyrmord med yxa). Hans Fb sida var inte full med hyllningar trots att han var en fin människa.
Menar du m*gnus n*tschki?
Citera
2019-01-25, 00:17
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Honom*
Kanske just för att det är hans profil?

Är det inte lite underligt tycker du?
Citera
2019-01-25, 00:18
Medlem
[quote=lillapaddington|66542820]På vilket sätt är han en psykopat? Enligt personer som har sett videon så grät han samt uppfattades ha en grov ångest. Det skulle aldrig en psykopat ha, inga känslor.

Får du ihop över 30 poäng på GM? Vi vet ju så lite, men du kanske kände honom sedan tidigare?[/QUOTE

Nidbilden är att många tror att en psykopat inte kan visa känslor, de är experter på att visa känslor men det är inte äkta utan manipulativt.Deras eget syfte ligger alltid bakom. Så att han satt och grät kan inte utesluta en psykopatpersonlighet!

Personligen tror jag antingen eller när det kommer till psykopat eller narcissist. Med tanke på hans uttalanden i inspelningen och brotten som han begick.
Citera
2019-01-25, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Det är även vanligt att psykopater visar känslor för att få sympatier. Krokodiltårar t.ex..
Riktig psykpat hade velat stanna kvar för att se reaktioner, eller försökt rymma efter dådet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in