2019-01-24, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Vad är ni för sjuka jävlar som VILL se filmen på mordet?

Finns ingen film å mordet. Han förklarar bara vad han ska ha gjort och att han ska ta sitt eget liv vad jag har förstått.
Citera
2019-01-24, 21:10
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:

Fast det är ingen film på mordet, det är en Livesändning han gjorde på Facebook efter morden på barnen. Där han pratar, inte mördar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Hej. Ingen har skrivit något dåligt om hans söner. Jag skrev mitt inlägg uppriktigt som svar på det du skrivit, av vänlighet och respekt angående det du skrev om din psykiska sjukdom. Om du inte tycker om att man diskuterar fallet här så råder jag dig att inte läsa forumet. Flashback är nämligen till för att diskutera och komma fram till saker, även om ämnena är känsliga.

Tack för mig.
ANHÖRIGA skrev jag.. sönerna lär inte läsa eller ?
MIN psykiska ohälsa är inte i närheten av S.R man pratar bara om hat här inne.. självklart ä det ett forum för öppna diskussioner.. men vad tror folk? att en död pappa kan lösa vårt hat mot gärningen?
Nej det är vänner och anhörifa som får läsa att vi vill slakta deras döda vän.. vad finns att slakta.. hans goda rykte.. ? jag är inte psykiskt sjuk på det viset, men att du haft ångest utan att behöva hjälp.. anser jag va fylle ångest.. så dra ner på drickandet..
Citera
Medlem
Citat:

Din efterblivna skit, det är inte mordet som utförs på filmen. Läs tråden, eller dra åt helvete!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Hade han vapenlicens? Jagade han? Vet ngn vad det var för vapen han sköt med?
Låg pojkarna och sov?

Så mkt skriverier om pappan men lite om sönerna. Har inte ens sett vad de hette.

Pojkarna hette Walter och Melker, födda 2012 och 2013, Walter fyllde 7 år i början av januari..❤️
Citera
2019-01-24, 21:11
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Han var inget annat än en feg, sadistisk, egoist.
Jo spontant är det ju den bilden man får. Lägg därtill att han spelar in delar och sänder live via Facebook. Ni som sitter och gapar efter filmen springer mördarens ärenden. Tro mig, hade han möjligheten skulle han lägga upp den själv i tråden.
Citera
2019-01-24, 21:11
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Filmen från Facebook utspelar sig efter morden. Kanske finns film även på morden.

Det tror jag inte. Har svårt att se att han skulle filma det givet detaljerna. Vill man se det så är det också något fel på en, speciellt då det inte ger någon inblick i fallet.
Citera
2019-01-24, 21:13
Medlem
Sulacoss avatar
Citat:
Detta är Flashback. Inte Kamratposten.
Citera
Medlem
Såg man på livesändningen när han skjuter sig?
Citera
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Jo spontant är det ju den bilden man får. Lägg därtill att han spelar in delar och sänder live via Facebook. Ni som sitter och gapar efter filmen springer mördarens ärenden. Tro mig, hade han möjligheten skulle han lägga upp den själv i tråden.
Om han haft intentionen att få videon spridd så hade han lagt upp den offentligt med ett aktivt val. Det gjorde han inte, han lade upp den i sin egen linje på Facebook och delade den med sina facebookvänner.
Citera
2019-01-24, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av person
Det är konstigt att mamman la ut bilder sista gången på sina pojkar den 17 juli

Är du vän med henne? Annars är det ju inte särskilt ovanligt att man inte delar allt offentligt.
Citera
2019-01-24, 21:15
Medlem
Den som sitter på filmen och inte vill lägga upp den kan väl transkibera det han sa ord för ord, för det är det intressanta. Att han grät och hade ångest är inget jag vill se, däremot vore det mycket intressant att se hur en förälder som mördar sina barn tänker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in