2019-01-24, 18:35
Medlem
Felstavat

Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Mamman? Nej. Ni har vridit det här. Mamman svarade på ett inlägg från någon annan som hade födelsedag.

Här:

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Detta är mamman:
https://www.facebook.com/k*rin.*ndersson.54943

* = a

Det skrivs väldigt mycket om att mamman hade födelsedag. Förmodligen så har ni vridit det rejält, eller har mamman födelsedag på samma dag som henne?...

Huruvida det var på mammans födelsedag eller inte vet jag inte. Men själva saken att egenhändigt fatta ett beslut om att döda sina barn, som ju inte bara är ens egna utan också den andra förälderns, tyder på att det handlar om hämnd på grund av narcisism; ”buhu du har sårat meje nu ska du få din jävel!” i kombination med djup depression med psykotiska inslag.
Senast redigerad av Mitokondrie 2019-01-24 kl. 18:37. Anledning: Felstavad mening
Citera
2019-01-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tänkte samma sak.

Men varför om du mår så illa ta andra med dig i döden? Det är ju bortom sjukt. Ok ta livet av dig själv men fan låt bli andra bli del av ditt elände.

Håller med varför döda barnen om man mår dålig ? Sjukt ! Villa i frid lilla änglar 🙏
Citera
2019-01-24, 18:37
Medlem
Cameltotems avatar
Hoppas du var riktigt deprimerad din jävla nolla.

Får hoppas det finns ett helvete, vilken feg jävla råtta. De enda folk kommer minnas av Samuel Rehn
Citera
2019-01-24, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bet-At-Home
Jag kan faktiskt förstå att det gick så snabbt. Tänker att man blir helt desperat som anhörig och vill minimera skada för alla inblandade. Att mammans FB är helt orört gör mig mer berörd.
Får tung ångest av att försöka sätta mig in i hennes situation.

Det första man gör, är nog inte att sätta sig vid fb och finna självömkan. Hans fb sida kan vara ändrad av vem f-n som helst som är nära!
Citera
2019-01-24, 18:39
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Och varför skulle han ha det om han nu var så förmögen?

Dom kanske hade en stor tomt som polare fick dumpa sina bilar och dom skrev över dom på honom, inte vet jag. Men ingen förmögen människa sitter med en massa volvos och mazdas från 80-90 talet bara för att dom är värda mycket pengar.
Citera
2019-01-24, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshsuckforum
Jag beklagar din sorg och det låter oerhört tragiskt för din familj. Jag lider med dig. Men det hade inte behövt sluta så om det bara hade funnits politiskt vilja.

Tack. Nej, det hade verkligen inte behövt sluta så. Och det hade verkligen inte behövt sluta så att denna Samuel mördade sina egna barn.
Citera
2019-01-24, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargunge1
Den där varelsen bör styckas i delar för att sedan grävas ner i ovigd jord. På domens dag går hissen ända ner för psykopaten
Gud finns inte, han kommer aldrig få något mera straff oavsett vad du tycker. Alternativet att gud finns och lät det hända är till och med ännu sämre.

Dock tycker jag att alla mördare kan man kremera och använda för att sanda gatorna på vintern så gör de någon nytta.
Citera
2019-01-24, 18:42
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Dom kanske hade en stor tomt som polare fick dumpa sina bilar och dom skrev över dom på honom, inte vet jag. Men ingen förmögen människa sitter med en massa volvos och mazdas från 80-90 talet bara för att dom är värda mycket pengar.

Samuel var definitivt inte förmögen. Hans stall gick sämre och sämre och han drog inte in några miljoner till sig själv precis.

4 av bilarna är personbilar. Resten är traktorer mm
Citera
2019-01-24, 18:43
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Läs om läs rätt. Jag sa att detta inte ENBART är på grund av psykisk ohälsa. Där finns annat inblandat också, kanske hämndmotiv mot mamman.

Psykisk ohälsa är enbart anledningen att han agerade som han gjorde. Normalt funtade människor gör inte såhär. Psykisk ohälsa när det går långt är just det. Psykisk ohälsa. PSYKISK. Det påverkar dig mentalt. Det påverkar ditt tankesätt och beslutstagande när det är allvarligt. Psykisk ohälsa finns inte endast i form av vanliga depressioner. Det finns i många former.

Hämndmotiv? Men lilla vännen, att mörda sina barn som hämndmotiv är direkt kopplat till psykisk ohälsa. Det är inte riktigt en vanlig, normal grej man vanligtvis gör, du vet? Visst. Det kan ha varit många olika motiv. Grunden är dock psykisk ohälsa.

Jag trodde inte det var så lätt att bli psykolog.
Senast redigerad av pansarbritta 2019-01-24 kl. 18:46.
Citera
2019-01-24, 18:43
Medlem
Blir så paff att folk som är nära/bekanta till GM eller BO, etc etc, alltid dyker upp som gubben i lådan till dessa trådar och bara berättar ”hur det ligger till”. Som att man sätter sig på Flashback en dag senare och läser runt. Känns prio.
Citera
2019-01-24, 18:44
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
Samma address? Nej. Inte alls. Samuel står på näs 121. Karin hammarby 110. Det är 3 kilometer emellan. Det enda som är lika är namnet på tätorten de bor i. Nu är jag inte säker på om detta är mamman längre eller bara en bekant. Vi har inte fått mycket bekräftat. Bara spekulationer.
Samma adress på Merinfo i alla fall. Fler som har samma uppgift dessutom. Kan vara att vissa sidor är långsammare än andra vid adressbyten.
Den KA som det talas om här är född 23/1 som det ser ut.
Citera
2019-01-24, 18:44
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petarsiginaveln
Sluta upp med att kalla detta för en familjetragedi.
Det är ett brutalt dubbelmord.

Tror du ordagrant skriver exakt vad någon journalist skrev på afton/expressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in