2019-01-24, 17:21
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Är folk i hans omgivning fullständigt blinda???

Denna bild visar ju tydligt vilket psykopatutseende han har. Solbrillorna. Skjortan som hänger utanför. Jag hade ringt psyket direkt om jag sett snubben sådär.

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Denna bild visar honom med ett av hans vapen?

https://www.travronden.se/sites/defa...el_jakt_10.jpg
Citera
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bidache
Han hade ensam vårdnad om barnen då modern är avliden. Detta är den personliga tragedin man pratar om, att hon avled.

Där kom de läste att mw hade gått bort de är ju mamman till barnen
Citera
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Han hade ensam vårdnad om barnen då modern är avliden. Detta är den personliga tragedin man pratar om, att hon avled.

Men mamman lever ju.
Citera
2019-01-24, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Är folk i hans omgivning fullständigt blinda???

Denna bild visar ju tydligt vilket psykopatutseende han har. Solbrillorna. Skjortan som hänger utanför. Jag hade ringt psyket direkt om jag sett snubben sådär.

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

Precis. Bär man solglasögon och ej instoppad skjorta är risken överhängande att man är psykopat.
Citera
2019-01-24, 17:23
Medlem
Citat:
? Hon lever
Citera
2019-01-24, 17:24
Medlem
Börjar bli dax och fixa en fungerande psykvård i det här landet
Citera
2019-01-24, 17:24
Medlem
Helt jäkla sanslöst vad vissa är fulla utav skit, eller vart hämtar ni eran fakta egentligen?? Mamman är fullt frisk och vid liv!! Eller vid liv kanske är fel att säga då hon mer är levande död just nu kan jag tänka mig...
Citera
2019-01-24, 17:25
Medlem
Sune450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det är snarare av respekt för anhöriga jag tänkte på. Jag tror alla skulle bli mer vänligt sinnade (eller hur man ska säga) om vi fick se denna man ledsen och våndas efter att ha dödat sina barn. Nu är han bara en kallblodig mördare i majoritetens ögon som bara agerade utav hämndbegär.

Tack ändå.

Det har du ju en poäng i, men jag klarar inte av det ändå. Det känns helt moraliskt fel att hänga ut någon på det viset. Hoppas tonen kan bli lite vänligare inställd ändå. Man vet aldrig vad som händer med hjärnan vid sorg, psykos, eller vad som nu har hänt med honom. Jag kommer aldrig försvara det han gjort, men jag kan heller inte hata honom, för han var en snäll människa för mig iaf. Vad som sedan gick så oerhört fel, vill jag inte spekulera vilt i som många här tyvärr gör. Stor tragik är det iaf å jag hoppas mamman kommer igenom det <3
Citera
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazaar
? Hon lever
Är inte detta mamman till barnen kolla

Videoklippet https://www.facebook.com/marianne.wegner.5
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Precis. Bär man solglasögon och ej instoppad skjorta är risken överhängande att man är psykopat.

Hahaha, ja, då har vi tämligen många psykopater i världen. Många hundra miljoner, rent av miljarder
Citera
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:

Det var väl hans första fru som hade tagit livet av sig?

Mamman till barnen lever.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretwitch
Börjar bli dax och fixa en fungerande psykvård i det här landet

Eller fixa landet så färre blir sjuka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto