Citat:
Ursprungligen postat av
Sotern
Hur fan kan man brutalt skjuta sina barn, sedan sätta sig ner framför datorn och iskallt göra en facebook-show av det hela?
Förmodligen är din fråga retorisk, men jag tycker det är uppenbart att detta handlar om en självömkande människa som söker, och får, sympatier, något han vill ha då han har stora behov av det.
Inte konstigt mamman ville lämna honom och det bevisar också avrättningen av de egna barnen, att han var en sjuk och störd människa som inte gick att leva med.
Och jag undrar om barnen först var hos mamman och firade hennes födelsedag och sedan blev tvungen att låta barnen fara hem till pappan "för det var så synd om honom"?
Jag tror så.
Kvinnor får nog vara mer försiktiga när det kommer till dessa självömkande männen till jättebebisar. Många mammor som vid befogade separationer från osunda män känner sig tvingade att låta mannen träffa de gemensamma barnen och så att inte mannen ska "känna sig så ensam" :-/
Och att vara 46 år och sända något dylikt på Facebook vittnar också om en mycket omogen person.
Det nämns om narcissister i tråden och så kan det vara, han tyckte synd om sig själv så därför straffade han mamman som ett tjurigt litet barn men med en vuxens hela kapacitet genom att döda hennes barn; barnen var i hans omogna och outvecklade känsloliv inte hans utan han själv var det enda, och det dessutom orättvist behandlade, barnet.