2019-01-20, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Upplands Väsby är en "förort" norr om Stockholm. Är en egen kommun men ligger i Sthlms län.

Ok tack 🙂
Citera
2019-01-20, 20:58
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon har bara tittat på ett hus i U-V - that’s it
I en live (som jag orkade se hela UTAV ) sa hon att det är 1 juni som är deadline för flytt.
Ok, som jag fattade hade de hittat ett hus, men jag kan ju ha missförstått.
Citera
2019-01-20, 21:02
Medlem
Tror inte ett skit på att Tunnan hittat något hus en sån stor sak skulle hon fläkt ut på sociala medier. Tror på min teori om att det blir en vanlig enkel lägenhet, naturligtvis med ursäkten att de inte hittat drömkåken. Blir det ett hus så är det svärfar som pyntar för kalaset. Hoppas gubben donerar bort sin förmögenhet så löjliga familjen inte kan slarva bort det han jobbat ihop
Citera
2019-01-20, 21:03
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ok, som jag fattade hade de hittat ett hus, men jag kan ju ha missförstått.

Ja det trodde jag också för Boopidoo i tråden citerade så här från hennes blogg:
Citat:
Så rensade jag litet inför vår flytt till kontantbetalda 6-rumsvillan. La ut en bild av mig själv (15 år) i en tröja med hemlig text.
Citera
2019-01-20, 21:14
Medlem
Tunnan är en sorglig historia, bilden hon la upp på sig med ett tryck över brösten som hon markerat så ingen kan se vad det står, nu i hennes blogg skriver hon pga detta blev det storm i ett vatten glas, tydligen har hon tråkigt jag tror att det är hon själv som skrivit alla olika inlägg typ snälla jag är nyfiken vad står det osv osv. Hon gör allt för att få rubriker.
Satt och kolla på insta på några som hon säger är bästa vänner med, men Tunnan finns inte med på någon bild när de har fester, middagar eller annat roligt, så hur mycket bästa vänner är de med henne?
Citera
2019-01-20, 21:21
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja det trodde jag också för Boopidoo i tråden citerade så här från hennes blogg:
Nej - Jag ”citerade inte från hennes blogg”.
Jag gjorde ett ironiskt inlägg som sammanfattade hur hennes inlägg oftast ser ut
Hemligt, hemligt, hemligt.
😂😂😂😂
Citera
2019-01-20, 21:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Tunnan är en sorglig historia, bilden hon la upp på sig med ett tryck över brösten som hon markerat så ingen kan se vad det står, nu i hennes blogg skriver hon pga detta blev det storm i ett vatten glas, tydligen har hon tråkigt jag tror att det är hon själv som skrivit alla olika inlägg typ snälla jag är nyfiken vad står det osv osv. Hon gör allt för att få rubriker.
Satt och kolla på insta på några som hon säger är bästa vänner med, men Tunnan finns inte med på någon bild när de har fester, middagar eller annat roligt, så hur mycket bästa vänner är de med henne?

Skriver hon kommentarer till sig själv på bloggen? Tragiskt, det hela urartar ju snabbare än jag trodde. Den påtvingade flytten har kanske tagit hårdare på hennes psyke än vad vi kanske har förstått. Det hela kan kanske urarta till schizofreni och uttalanden i Vi-form
Citera
2019-01-20, 21:25
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Nej - Jag ”citerade inte från hennes blogg”.
Jag gjorde ett ironiskt inlägg som sammanfattade hur hennes inlägg oftast ser ut
Hemligt, hemligt, hemligt.
😂😂😂😂

Hehe ok jag blev lurad och kanske några fler också i tråden
Citera
2019-01-20, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
så hur mycket bästa vänner är de med henne?

Tänker mig att Anna är rätt lik Ove i Solsidan, hon har inga riktiga vänner men hon biter sig liksom fast.
Citera
2019-01-20, 21:30
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Hehe ok jag blev lurad och kanske några fler också i tråden
Sorry - Borde kanske varit tydligare med att det var ironi
Citera
2019-01-20, 21:42
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Sorry - Borde kanske varit tydligare med att det var ironi

Ehhhh... du kunde inte vara tydligare
Citera
2019-01-20, 21:53
Medlem
Citat:
Om vi säger att de nu inte får tag i en bostad innan de nya flyttar in i lägenheten, vad händer då?

Hon raljerade i sin live om att det var INGA problem med boendefrågan. De hade bl a en väldigt god vän som hade ett stooort hus, typ herrgård, dit HELA familjen var sååååå välkomna att bo tills det löste sig. Undrar vem det är och hur länge hen vill ha familjen Toledano inneboende..... *ryser*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in