2019-02-21, 18:18
Medlem
Anna lät andfådd i telefonen o hon mätte bordet pt mig men det får inte plats i min kombi så ingen affär
Citera
2019-02-21, 18:45
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Vem är "B"?
Booken .... dåligt val av mig dock, A hade varit bättre....
Citera
2019-02-21, 18:47
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Har de gökat på det bordet?
Jag gissar att det är på deras eget och inga andras bord Anna menar..... Hon har ju gökat både högt och lågt sedan VIP ...
Citera
2019-02-21, 19:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna lät andfådd i telefonen o hon mätte bordet pt mig men det får inte plats i min kombi så ingen affär
Du hade ändå fått sanera skräpet medelst cyanväterökning (och inte ens då skulle jag ta en av hennes ägodelar över tröskeln)
Citera
2019-02-21, 19:17
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varifrån kommer den uppgiften?

Är den från AB så är det ju mycket pladder från det hållet och inte så mycket luft under ...

Uppgiften att de ska betala huset kontant kommer från Anna. Det rådde väl viss tveksamhet om de ens skulle få låna tillräckligt för att köpa en kåk med deras låga inkomster och historik av betalningsanmärkningar. Det enda logiska då är att Annapanna och Halmplytet mycket riktigt får ett förskott på arvet från Papi.

Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Hela grejen med Tunnan är att hon är hellre känd o hatad av många än ganska okänd och att ingen bryr sig. Så hennes tjat om näthat kan hon stoppa upp i häcken, hon VILL att folk ska prata om henne o känna till henne, ju fler desto bättre.

Finns för övning hur många artister som gjort betydligt bättre ifrån sig än vad tunnan gjort, och som idag är i princip bortglömda, detta för att de fått en annan inriktning på sitt liv och arbetsliv. Till exempel har de skaffat sig en relevant utbildning De är vanligtvis välfungerande personer som inte har behov av att torgföra sitt liv, sina eventuellla operationer

Ja till och med Robinson-Robban kör väl buss nu för tiden. Problemet för Anna är väl att hon är så jävla kass på allt, musik är det enda hon kan och även det är hon värdelös på. Jämför Anna med Kicki Danielsson eller Pernilla Wahlgren (innan hennes tv-program). Båda arbetar med musik även om deras storhetstid är bakom dem. Krogshower, musikaler, dansbandsturnéer, julshower och hundra andra grejer. Man jobbar med musik på samma sätt som en yrkesmusiker. Vad har Anna gjort? Det är något uppträdande på O´learys schlagerblaha och en eller annan dubbning av film. Patetiskt.
Senast redigerad av Aigis 2019-02-21 kl. 19:33.
Citera
2019-02-21, 19:40
Medlem
SmygarBerits avatar
Undra om hon ångrar sina uttalanden om att hon "aldrig kommer tillåta sig själv bli överviktig igen"
Citera
2019-02-21, 20:00
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Undra om hon ångrar sina uttalanden om att hon "aldrig kommer tillåta sig själv bli överviktig igen"

Hon ångrar ingenting.... eftersom hon aldrig sagt det som man kan bevisa att hon sagt

Nu måste jag bara .... Lazy F i Farmen VIP.... som... ..
i-n-f-l-u-e-n-c-e-r???!!!!
🤣😂🤣😂🤣😂😂🤣😂🤣😂🤣😂
Citera
2019-02-21, 20:20
Medlem
Rätta mig om jag har fel.
En influencer ska väl vara typ modelejon, dra de senaste trenderna och påverka sina följare att shoppa de rätta sakerna?
Men att kalla någon av dom för det känns helt fel. Det är snarare ett smörgåsbord av White Trash Bohem Chic.
Det rätta ordet skulle väl snarare vara outfluencer...
Citera
2019-02-21, 21:22
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Återigen 🙄
Svärfar har givit Halmpyntet förskott på arvet = han fick alla pengar från försäljningen av den obelånade lgh i Solna.
De tänker (måste) betala det nya boendet kontant.

Hur vet du det?
Citera
2019-02-21, 21:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yadiya
Rätta mig om jag har fel.
En influencer ska väl vara typ modelejon, dra de senaste trenderna och påverka sina följare att shoppa de rätta sakerna?
Men att kalla någon av dom för det känns helt fel. Det är snarare ett smörgåsbord av White Trash Bohem Chic.
Det rätta ordet skulle väl snarare vara outfluencer...
Ja, och så finns det ju åsiktspåverkare också. Men det förra brukade kallas för "reklampelare" och det senare för lobbyister. En influencer är väl någon slags kombination. Jag vet inte, jag har bara så svårt att se att alla med konton på sociala medier är "influencers".
Citera
2019-02-21, 23:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40

Andfådd..Hon körde väl en sista snabbis på bordet med sin älskling,
innan någon kommer och hämtar det.
Ett Anna Book bord,med skinksvett .... på köpet
Av Dogge fick man minsann en cykel på köpet...
Citera
2019-02-21, 23:17
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ja, och så finns det ju åsiktspåverkare också. Men det förra brukade kallas för "reklampelare" och det senare för lobbyister. En influencer är väl någon slags kombination. Jag vet inte, jag har bara så svårt att se att alla med konton på sociala medier är "influencers".
Hon är ingen influencer. Ingen vill ha henne som sin reklampelare. Hennes svenska är erbarmlig. Bilderna hon lägger upp är så photoshoppade att de inte ens påminner om henne. Hennes självbild (se Devote.se någon vecka in i januari!) är helt störd. Allt är ett resultat av en psykiskt instabil människas kaotiska uppfattning om sig själv som någon slags talang. Om Felicia hade fått en normal uppfostran i en välmående omgivning, hade det inte behövt bli så här. Nu går hon en framtid till mötes som samma driftkucku som sin mor. Synd för på något vis verkar hon ganska rar ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in