[quote=MrBollocks|66474666]
Citat:
Ursprungligen postat av
Romper
Har JB jobbat pa nagon av Gordons restauranger eller vad drar du for paraleller?
Att det finns individer som nyttjar kola i restaurang branschen ar ingen hemlighet, framst formodligen for att manga jobbar dubbelpass lunch and dinner, det kostar pa psyket att jobba 14-15 timmar/dygn. Speciellt som ny,utlanning och kvinna.
Att JB skulle jobbat under Gordon Ramsey ser jag som nast intill uteslutet men jag har ingen "proof of evidence" men du kanske vet battre?
Nejdå, var inte så jag menade. Jag kommenterade någon som skrev att kola är vanligt bland kockar och drog då ett exempel från restauranger utomlands. Det var bara det 😊
Ok. Det finns yrkesfolk inom restaurang branschen som nyttjar kemiska substanser men formodligen mer amfetanin vs. kokain da det ar billigare med amfetamin.
Sa varfor dra upp Gordon Ramsey?
En media horny cock som vill fa bort ett rykte ang. att hans personal nyttjar nasgodis?
Har du nagon som helst bevis att JB och GR har haft ihop det pa nagot satt?
Han verkar ha tusen andra problem att hantera an kolanyttjande staff pa sina London krogar...
Fraga Sofia Vergera.
Att JB nyttjat kola finns det bevis for.
Att GS nyttjat det finns det inga bevis for.
Dar i ligger skillnaden, om man tittar pa rapporterna ifran rattsmedicinska efter larmsamtalet till vad som hande pa Karlavagen aktuellt datum.
Inget tidigare eller efterat.
Det ar totalt ointressant som TR. konstaterat,
Glenn har betett sig lagvidrigt.
Om MA varit involverad i planen kommer vi aldrig att fa reda pa oavsett vad ostermalms skvaller och hov reportern DN skvaller blaska publicerar