Citat:
Många tjejer vittnar om att de ofta sveper bort profiler utan någon bio alls. Jag själv gör lika dant på tjejer utan bio, om inte det finns tillräcklig substans i övrigt innehåll. Gäller ju så klart inte 9or, de klarar sig.Bra tips ang podden där, lyssnar faktiskt en hel del på poddar så det kan ju vara något att ha med men samtidigt blir det ju bara ännu en i rad av hobbys i mitt fall.
Anser mig bli väldigt dålig på bilder som andra tar och majoriteten av bilder som jag själv tar, turligt nog var jag fräsch så in i en dag med nyklippt frissa, nya kläder och ett perfekt ljus i ett provrum och lyckades fånga en bra bild, kanske adderar fler bilder i framtiden men just nu är jag nöjd då den jag har ändå genererar tillräckligt många och fina matchningar, har dessutom ett allmänt bildhat så det räcker med att jag har en bild där och behöver/vill snapchatta med majoriteten av de jag ska träffa.
Kanske bör skippa presentationen helt och hållet?
Instämmer om att det låter klyschigt och det är lite därför jag avhållt mig till att skriva något förens nu, känns som att gränsen mellan klyschigt, snäll/kaxigt och avslappnat är hårfin.
Trivs jag med att vara en helylle kille? Kanske, sålänge det innebär framgång inom dejtandet, i vissa fall gör det nog det och i andra inte men det är ju omöjligt att falla alla i smaken oavsett.
Anser mig bli väldigt dålig på bilder som andra tar och majoriteten av bilder som jag själv tar, turligt nog var jag fräsch så in i en dag med nyklippt frissa, nya kläder och ett perfekt ljus i ett provrum och lyckades fånga en bra bild, kanske adderar fler bilder i framtiden men just nu är jag nöjd då den jag har ändå genererar tillräckligt många och fina matchningar, har dessutom ett allmänt bildhat så det räcker med att jag har en bild där och behöver/vill snapchatta med majoriteten av de jag ska träffa.
Kanske bör skippa presentationen helt och hållet?
Instämmer om att det låter klyschigt och det är lite därför jag avhållt mig till att skriva något förens nu, känns som att gränsen mellan klyschigt, snäll/kaxigt och avslappnat är hårfin. Trivs jag med att vara en helylle kille? Kanske, sålänge det innebär framgång inom dejtandet, i vissa fall gör det nog det och i andra inte men det är ju omöjligt att falla alla i smaken oavsett.
Rent generellt känns bio-löst väldigt självupptaget och präktigt, "jag är så snygg att jag inte behöver en bio" = oattraktivt.
Om man inte kommer på något kul att skriva, eller något som är en writing prompt, så kan man iaf fylla i lite basic info, typ var man bor (hjälper de som vill filtrera bort utsocknes & turister), om man röker eller inte. Bättre än inget.
Här finns en del stats, tips eller inspiration kanske, visserligen på engelska men ändå, och intages som alla åsikter om Tinder med en nyttig dos källkritik: http://tinderellaworldwide.com/the-tinder-bio-how-to-make-me-swipe-right/
Då kändes det ju som julafton, äntligen skulle man få chansen att köra en trehjuling. Jag var så jäkla hypead på vägen dit och prisade mina förmågor. Det var bara ett stort leende.
la:lp-app