Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
19-01-15, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabuza
Exakt samma här, går jag till gymmet tittar de, går jag på krogen tittar de, går jag på stan så tittar de.. Men på tinder där är det andra regler som gäller, verkar det som.

Därför att online kan kvinnor välja och vraka precis som de vill. Även en ful kvinna blir överöst på Tinder.

En tjejkompis till mig som är ganska söt. Är absolut inget som sticker ut med henne visade mig hennes Tinder. Av alla gratis-swipes hon hade fick hon en match på ALLA! Sen tog det inte många sekunder förrän hon blev överöst av meddelande. Om jag förstått Tinders algoritm rätt så visas de som är mest populära först. Är du inte bland dem är det inte ens säkert att du blir sedd av många kvinnor.

Som man är Tinder ganska hopplöst. Ragga på krogen eller var som helst är bättre.
Citera
19-01-15, 23:43
Medlem
Zabuzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
Därför att online kan kvinnor välja och vraka precis som de vill. Även en ful kvinna blir överöst på Tinder.

En tjejkompis till mig som är ganska söt. Är absolut inget som sticker ut med henne visade mig hennes Tinder. Av alla gratis-swipes hon hade fick hon en match på ALLA! Sen tog det inte många sekunder förrän hon blev överöst av meddelande. Om jag förstått Tinders algoritm rätt så visas de som är mest populära först. Är du inte bland dem är det inte ens säkert att du blir sedd av många kvinnor.

Som man är Tinder ganska hopplöst. Ragga på krogen eller var som helst är bättre.

Kan fan tänka mig det. Lackar en del på snubbar också som nöjer sig med att stoppa in kuken i vad som helst också, vilket ofrånkomligen gett tjejer hybris på tinder. Fan dra en runk så är det glömt sen, förstör för mig för fan.
Citera
19-01-16, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabuza
Kan fan tänka mig det. Lackar en del på snubbar också som nöjer sig med att stoppa in kuken i vad som helst också, vilket ofrånkomligen gett tjejer hybris på tinder. Fan dra en runk så är det glömt sen, förstör för mig för fan.

Jag är i samma sits som dig.
Orkar inte ens anstränga mig på tinder längre. Trött på alla attentionhoes och inget håller längre idag ändå.

Skiter verkligen i vilket längre. De man kan tänka som gör de lättare är att man har fet bil, bostad och karriär och koll på pengar. Dvs utåt sett sådant som anses som status.

Inte för jag blir lyckligare av de. Men de jag kan bli lite lycklig av är att veta hur många tjejer som ångrar sig när de väl är för sent sen. Eller som där allmänt otrevliga eller bara ghostar från absolut ingenstans.

Sådana hoppas man verkligen träffar ett rötägg till loser så kan dom sitta där frånskilda med ett barn i någon förortstvåa🥳
Citera
19-01-16, 02:41
Medlem
R.Bloodworths avatar
Då har man en dejt inbokad nästa vecka. Då vi bor väldigt nära varandra så kommer vi att promenera nere vid sjön som är väldigt nära båda. Känner mig fan redan nervös haha. All tips mottages mer än gärna. T.ex på samtalsämnen eller allt ni än kan komma att tänka på.
Citera
19-01-16, 03:59
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Då har man en dejt inbokad nästa vecka. Då vi bor väldigt nära varandra så kommer vi att promenera nere vid sjön som är väldigt nära båda. Känner mig fan redan nervös haha. All tips mottages mer än gärna. T.ex på samtalsämnen eller allt ni än kan komma att tänka på.
Det är bättre du löser det för det är du som ska på dejt. Men om man ska ge ett råd så ställ frågor om henne för alla tjejer älskar att prata om sig själva. Inte superpersonliga frågor och kom ihåg tidigare råd av mig: sätt inte titel för snabbt på tjejen i ditt huvud.
Citera
19-01-16, 04:22
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Det är bättre du löser det för det är du som ska på dejt. Men om man ska ge ett råd så ställ frågor om henne för alla tjejer älskar att prata om sig själva. Inte superpersonliga frågor och kom ihåg tidigare råd av mig: sätt inte titel för snabbt på tjejen i ditt huvud.

Vad menar du med att sätta en titel på tjejen?
Citera
19-01-16, 04:39
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Vad menar du med att sätta en titel på tjejen?
Att man inte tänker för långt fram för snabbt. Att man inte ser henne som potential "fru" "flickvän" för snabbt. Det är en tjej först och främst.
Citera
19-01-16, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Aldrig haft en bio men dags att ändra

”Gillar allt som involverar träning, mat, serier och sommarkvällar, kan även garantera att jag är den längsta utav oss två *smörig emoji*”

Vad tror ni? För standard/tryhard? Kom gärna med nåt tips för hur den kan bli lite mer lättsam eller rolig.

Det var en tråkig text som finns i många bios. Inte så intressant.

Något mer personligt hade varit trevligare. Har du någon hobby eller egenskap som sticker ut?
Citera
19-01-16, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Fast Kakan…är det inte lätt att det snackas sönder då?

Samma med porr…too in the face tycker jag Det enda jag tänker där är ju usch vad obekvämt det ser ut och aj vad ont det måste göra. Korsar benen bara jag skriver om det.

Samma sak när vissa kvinnor ska försöka vara sexiga och bara är helt cringiga och tillgjorda haha.

Jo, jag har lätt för att snacka sönder något. Men snackar du sex i appen bränner du definitivt dina chanser i majoriteten av fallen. Irl är det ju endel i flörtandet. Beroende på hur man snackar förstås. Saker som kan tolkas snuskigt etc är "bra". Så båda skrattar etc. Men igen jag är inte tinderskolan min styrka är krograggande/träffa okända tjejer. Skoja underhålla. Stela tinderdejter är nog bättre lämpat för den introverteherren. In my humble opinion förstås.
Citera
19-01-16, 09:11
Medlem
Citat:
Försök bara prata om henne intressen resor om hon har syskon studerat utomlands drömmar planer framöver. Prata INTE om att du vill ha fru/tjej eller NEGATIVA saker typ "svårt få till en träff på tinder som kille ju" eller "jag har träffat massa tjejer. Så många dryga feministbrudar med piercings i näsan". Säg istället det får du inte veta. Det är hemligt. Töntigt i know. Om hon frågar om tidigare dejter eller relationer. Sen prata om nåt annat.

Lycka till nu gubben
Citera
19-01-16, 09:22
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Det var en tråkig text som finns i många bios. Inte så intressant.

Något mer personligt hade varit trevligare. Har du någon hobby eller egenskap som sticker ut?
Nej har ingen särskild hobby som sticker ut tyvärr, vad för egenskap kan man nämna utan att låta väldigt självgod eller som stt man försöker för mycket?
Citera
19-01-16, 09:37
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonicoclolasos
Tycker dessutom det känns som att det är en stor ansamling av människor med psykiska problem på dejtingsidor, eller så är det ett tvärsnitt av befolkningen?

Vilka känner inte igen följande personer:
  • Skilsmässobarnet med anknytningsproblem - kan aldrig commita i en relation
  • Peter Pan syndromet - blir aldrig vuxen - ska festa, resa etc. fast hon snart är 40
  • karriäristen - som vill ha den perfekta partnern - är oftast också närmare 40 och har inga barn ännu.

Psykiska problem är vanligt, sen så kan det ju bli ett ganska djuplodande intryck man ger/får.

Råkade ut för en sån karriärist, berättade minimalt om sig själv och körde utfrågning och letade efter något fel, hon hade bra kropp men såg lite sisådär ut... i fejset, så synd att hon ens fattade att jag var schysst och gav henne en chans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in