Citat:
Ursprungligen postat av
Brottinator
Den är inte direkt dålig men den sticker verkligen inte ut heller. Emojin kan du skippa. Vilken är ens den smöriga? 😁
Kan inte komma med nåt tips då jag inte känner dig och det där är såpass intetsägande/basic. Vem gillar inte det där liksom? Förutom tjockisar som inte tränar då..
Eller okej, ett litet generellt tips då. Försök ha med något specifikt som kan leda till igenkänning eller följdfrågor. Jag t.ex. hade med en personlig egenskap samt ett mer specifikt intresse. Det ledde till att tjejer skrev typ ”sån är jag med! Fast värre, jag lovar!” eller ”det gillar jag med, vilken är din favorit?”
Edit: Ändrade lite då jag insåg att nån lätt hade kunnat känna igen haha! Men du fattar? Pm annars.
Bra tips ang podden där, lyssnar faktiskt en hel del på poddar så det kan ju vara något att ha med men samtidigt blir det ju bara ännu en i rad av hobbys i mitt fall.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ripples
I fall du redan har bra game på Tinder utan biografi så blir du nog inte horribel på bild. Du skulle kanske kunna försöka ta bättre bilder om du känner dig missnöjd i nuläget?
Håller med dig om att biografier förenklar initiativ men samtidigt tror jag det är bra med mystik också. Om du skriver ut dina intressen direkt så har ni några saker mindre att faktiskt prata om i början.
Ditt förslag kändes lite... klyschigt? Jag vet inte. Tänker mest: vem gillar inte sommarkvällar? Alla har träning, mat och film/serier som intressen. Om du inte har något markant avvikande intresse som kan gå hem som t.ex. surfing, musik eller liknande typiska kvinnomagnethobbyer, skulle jag nog strunta i att skriva ut någon hobby alls för det är inte direkt något som kommer få tjejer att höja på ögonbrynen. Det är nog här jag drar parallellen till snällhet. Din biografi målar upp dig som en helyllekille, vilket är helt okej, så länge du trivs med det.
Vill du att din biografi drar till sig tjejers uppmärksamhet bör du ha något mer självsäkert och kaxigt. Om du vill utstråla att du är en schysst snubbe utan några konstigheter, kör på något liknande du skrev primärt.
Anser mig bli väldigt dålig på bilder som andra tar och majoriteten av bilder som jag själv tar, turligt nog var jag fräsch så in i en dag med nyklippt frissa, nya kläder och ett perfekt ljus i ett provrum och lyckades fånga en bra bild, kanske adderar fler bilder i framtiden men just nu är jag nöjd då den jag har ändå genererar tillräckligt många och fina matchningar, har dessutom ett allmänt bildhat så det räcker med att jag har en bild där och behöver/vill snapchatta med majoriteten av de jag ska träffa.
Kanske bör skippa presentationen helt och hållet?

Instämmer om att det låter klyschigt och det är lite därför jag avhållt mig till att skriva något förens nu, känns som att gränsen mellan klyschigt, snäll/kaxigt och avslappnat är hårfin.
Trivs jag med att vara en helylle kille? Kanske, sålänge det innebär framgång inom dejtandet, i vissa fall gör det nog det och i andra inte men det är ju omöjligt att falla alla i smaken oavsett.