2019-01-12, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag vet precis vad du menar & jag håller absolut med dig. Vi har i grunden samma sammanfattning om TI-fenomenet - det är de facto krigföring på flera "soft method"-plan - ett personligt "kallt krig" if you will.

Det är lite tråkigt att inte fler av riktiga TIs hittat hit så vi kan forma riktiga vittnesmål. Alla ni riktiga TIs kan väl hjälpa till & skriv i forumet om era Gang Stalking-upplevelser. Om jag bedömer att flera av er är genuina så kommer jag starta en non-profit-förening mot olaglig organiserad förföljelse & övervakning.

Läste detta efter att ha skrivit mitt senaste inlägg till dig så jag raderade mina rader om att vi inte trodde lika om den själsliga krigsföringsdelen av det hela. Ber om ursäkt.

Ja, det vore jättebra om flera genuina TI's var med och bidrog här. Delvis för att göra andra uppmärksamma på våra vittnesmål och delvis för att det är bra om vi kan få kontakt och få till en kommunikation mellan oss.
Citera
2019-01-12, 17:05
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jaha. Där ser man.
Vis av erfarenhet så vet jag att det är helt meningslöst att fråga efter några bevis för ditt påstående så det är lika bra vi droppar det.

Så du menar att alla som inte delar din uppfattning antingen är "sovande" eller med i den stora konspirationen? Det låter lite som paranoida vanföreställningar.

Men visst, du och andra TI's får väl se till och väcka oss sovande. Men det går ju lite sådär, snart 5000 inlägg i tråden det är fortfarande bara TI's som tror att det finns TI's.

Ett tips: Att vräka ur sig ovetenskapligt trams som t.ex "pulserande interferensen" är inte ett bra sätt att väcka sovande Svenssons. Jag vet att det inte sänds någon pulserande interferens från basstationer - således drar jag slutsatsen att du inte vet vad du pratar om och avfärdar dig som en knäppgök.

Ovetenskapligt trams att mikrovågor kan vara pulsade och interferera? Snälla nån. Din ”vetenskap” som du behärskar inom RF-teknik och mikrovågor skulle jag inte vilja se prov på. Är rädd att jag skulle skratta mig gråtande..
Citera
2019-01-12, 17:11
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Ovetenskapligt trams att mikrovågor kan vara pulsade och interferera? Snälla nån. Din ”vetenskap” som du behärskar inom RF-teknik och mikrovågor skulle jag inte vilja se prov på. Är rädd att jag skulle skratta mig gråtande..

Så du tar inte åt dig av mitt tips att sluta skylla på icke existerande teknik utan föredrar att vi sovande Svenssons även i fortsättningen ska avfärda dig som en paranoid knäppgök?
Ok, ditt val.
Citera
2019-01-12, 18:05
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Det är inte ens möjligt för icke psykotiska människor här på forumet att förklara hur paranoia fungerar så du talar definitivt för döva öron.

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jadu... du ser själv. Kanske.

Citat:
Jaha. Där ser man.
Vis av erfarenhet så vet jag att det är helt meningslöst att fråga efter några bevis för ditt påstående så det är lika bra vi droppar det.

Så du menar att alla som inte delar din uppfattning antingen är "sovande" eller med i den stora konspirationen? Det låter lite som paranoida vanföreställningar.

Men visst, du och andra TI's får väl se till och väcka oss sovande. Men det går ju lite sådär, snart 5000 inlägg i tråden det är fortfarande bara TI's som tror att det finns TI's.

Att förklara & bevisa något som TI-programmet (inkl. Org. Gang Stalk.) är lika med att förklara & bevisa USA:s militärkomplex & underrättelsetjänstkomplex. Att inte tro på de riktiga offer är att inte tro på korruption av individ & organisation eller välutvecklade metoder inom psykologiska operationer.

Clay & Madtop bidrar inte med något längre i denna diskussion om inte de kan intellektuellt acceptera nya idéer, koncept & realiteter.
Senast redigerad av RiktigTI 2019-01-12 kl. 18:24.
Citera
2019-01-12, 18:27
Medlem
madtops avatar
Citat:
Att förklara & bevisa något som TI-programmet (inkl. Org. Gang Stalk.) är lika med som att förklara & bevisa USA:s militärkomplex & underrättelsetjänstkomplex.

Nä så är det såklart inte. Du behöver inte bevisa USA's "miltärkomplex" för vi är alla medvetna om att det existerar.

Citat:
Att inte tro på de riktiga offer är att inte tro på korruption av individ & organisation eller välutvecklade metoder inom psykologiska operationer.

Nej så är det såklart inte. Jag är helt övertygad om att det finns såväl korruption som psykologiska operationer.
Citera
2019-01-12, 18:27
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Så du tar inte åt dig av mitt tips att sluta skylla på icke existerande teknik utan föredrar att vi sovande Svenssons även i fortsättningen ska avfärda dig som en paranoid knäppgök?
Ok, ditt val.

Vilken teknik är det du säger inte existerar? Pulsad mikrovågssändning? Tekniskt finns det inga problem att sända detta med en basstation. Hur detta kan påverka biologiskt har jag aldrig utrett men det finns både patent och whistle blowers som säger att just pulsad RF kan användas för MÄNSKLIGT genererad attack. Men precis som andra skriver är det flera lager.
Citera
2019-01-12, 18:32
Medlem
madtops avatar
Citat:
Clay & Madtop bidrar inte med något längre i denna diskussion om inte de kan intellektuellt acceptera nya idéer, koncept & realiteter.

Du bidrar inte heller med något i denna diskussion eftersom du inte intellektuellt kan acceptera att en TI's upplevelser bättre kan förklaras med psykologi än strålvapen. Det är betydligt mer sannolikt att en "TI" lider av paranoida vanföreställningar än att de är "gangstalkade" av "eliten".

Att du totalt utesluter alternativa förklaringar visar med all tydlighet att du inte är riktigt klartänkt.
Citera
2019-01-12, 18:34
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Vilken teknik är det du säger inte existerar?

Att basstationer sänder ut riktade interfererande signaler vars syfte är att få dig att må dåligt.
Citera
2019-01-12, 18:44
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Du bidrar inte heller med något i denna diskussion eftersom du inte intellektuellt kan acceptera att en TI's upplevelser bättre kan förklaras med psykologi än strålvapen. Det är betydligt mer sannolikt att en "TI" lider av paranoida vanföreställningar än att de är "gangstalkade" av "eliten".

Att du totalt utesluter alternativa förklaringar visar med all tydlighet att du inte är riktigt klartänkt.

Komiskt att tänka eller hur: tänk om bara <1% av alla självidentifierade TIs är riktiga TIs vilka som bl.a. utsätts för Org. Gang Stalking (alltså PsyOps). Du använder ord som "sannolikt" så right back at you, boss.
Citera
2019-01-12, 18:54
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Att basstationer sänder ut riktade interfererande signaler vars syfte är att få dig att må dåligt.

Nej det är ingen teknik. Det är en metod. Du sa att tekniken inte existerar. Att sända pulsad RF med en basstation är inga problem. Vem har sagt att det behöver vara riktade signaler? Jag menade att pulsad RF möjligen kan interferera på ett predikterbart sätt med biologiska funktioner och det finns en hel del material som indikerar det. Både intervjuer och patentskrifter.
Citera
2019-01-12, 19:03
Medlem
madtops avatar
Citat:
Komiskt att tänka eller hur: tänk om bara <1% av alla självidentifierade TIs är riktiga TIs vilka som bl.a. utsätts för Org. Gang Stalking (alltså PsyOps). Du använder ord som "sannolikt" så right back at you, boss.

Ja du, det vore ju förfärligt. Men det är väldigt, väldigt osannolikt så jag är fortfarande övertygad om att du inte är en RiktigTI.

Men nu lämnar jag återigen tråden så ni knäppgökar i lugn och ro kan försätta med att ge varandra bekräftelse. Hoppas du någon dag kommer till sjukdomsinsikt.
Citera
2019-01-12, 19:10
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ja du, det vore ju förfärligt. Men det är väldigt, väldigt osannolikt så jag är fortfarande övertygad om att du inte är en RiktigTI.

Men nu lämnar jag återigen tråden så ni knäppgökar i lugn och ro kan försätta med att ge varandra bekräftelse. Hoppas du någon dag kommer till sjukdomsinsikt.

Jag uppskattar att du varit med oss & representerat majoriteten av allmänheten (a.k.a. "Sheeple"). Seriöst - Org. Gang Stalking förekommer vilket är bevisat statiskt, historiskt, lagligt, vetenskapligt, kriminellt & faktiskt.

Tack för din tid. Hej då!
Senast redigerad av RiktigTI 2019-01-12 kl. 19:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in