2019-01-13, 15:38
Medlem
RiktigTIs avatar
För er som vill veta sanningen om hur världen fungerar utöver det som finns i Mainstream Media så tänkte jag samla de bästa utbildningsmaterial & bevis om Organiserad Gang Stalking (a.k.a. "Organized Intimidation/Harassment Stalking) & allt tillhörande så som Targeted Individual ("TI"-)-programmet; mitt mål som aktivist är att väcka & informera så många som möjligt så ni har informerade uppfattningar & slutsatser men även kan göra er egen research:

Börja med att steg-för-steg gå igenom materialet:
1. Se episoden "Brain Invaders" från Jesse Ventura's TV-program "Conspiracy Theory" som sändes 2011/2012 - källa & länk till att se hela episoden: https://vimeo.com/56215921 (notera vad Mark Philips & Dr Robert Duncan säger i slutet av episoden)

2. Läs Dr Robert Duncans bok som publicerats 2014 "How to Tame a Demon - A Short Practical Guide to Organized Intimidation Stalking, Electronic Torture, and Mind Control" - källa & länk till att läsa hela boken: https://www.scribd.com/document/312070077/How-to-Tame-a-Demon (notera allt som står angående Org. Intimidation Stalking)

3. Läs e-mejlkedjan från 2014 där Dr Robert Duncan öppet erkände att han är extrabetald av CIA att utföra psykologiska operationer mot TI-sällskapet - källa via ExposingInfragard: http://exposinginfragard.blogspot.com/2014/09/robert-duncan-confesses-i-am-perp.html samt originalkällan till e-mejlkedjan: https://groups.yahoo.com/neo/groups/MCVictimsEU/conversations/topics/1095

4. Läs hela blogginlägget från 2013 "Online Psyops and Perception Management in the Targeted Community" på ExposingInfragard-bloggen - källa: http://exposinginfragard.blogspot.com/2013/12/online-psyops-and-perception-management.html

5. Läs rättsliga stämningsdokument "Kantor v US government" från 2013 - källa: https://www.scribd.com/document/393404357/Kantor-vs-US-Gov?fbclid=IwAR2GfAMMwToUQiHAYi09kO2nXI9SUiQaOWVFN v-nAzHgMfhmHEMM6JuLb1o

6. Se den utförliga analys om Org. Gang Stalking i Youtube-videon från december 2018 om verklig & öppen Org. Gang Stalking utförd direkt av Scientology-kyrkan (som är en multimiljard dollar & global verksamhet) som kallar det för "'Fair Game'-policy" - källa & länk till videon: https://youtu.be/FDJYuRQQras?list=WL

När ni har gått igenom dessa sex steg har ni underlag till att begripa vad TI-fenomenet är & vilka som är bakom TI-programmet men även förstå världen mycket djupare. Min övergripande slutsats är att TI-programmet är en integrerad del av USA:s (NATO:s) globala krigs- & informationssystem vilket innefattar -hemliga- psykologiska operationer därför är det större än vad folk ursprungligen anar.
Senast redigerad av RiktigTI 2019-01-13 kl. 15:49.
Citera
2019-01-13, 16:04
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Gå och lägg dig, madtop! Du är sjuk. Sök hjälp hos de läkare som du så helhjärtat litar på!

Du är i mina ögon rent ut sagt både VIDRIG och PATETISK som år ut och år in sitter och försvarar dessa kriminella gärningar. Du vet INGENTING om vad som egentligen pågår. INGENTING

Fast det du påstår är helt orimligt och pågår inte. INGENTING av detta pågår. Det finns inga organisationer som ägnar er tid, resurser eller möda.

Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Att förklara & bevisa något som TI-programmet (inkl. Org. Gang Stalk.) är lika med att förklara & bevisa USA:s militärkomplex & underrättelsetjänstkomplex. Att inte tro på de riktiga offer är att inte tro på korruption av individ & organisation eller välutvecklade metoder inom psykologiska operationer.

Clay & Madtop bidrar inte med något längre i denna diskussion om inte de kan intellektuellt acceptera nya idéer, koncept & realiteter.

Om man är skeptisk till era ideer om att vara centrum för omfattande illegala forskningsprojekt, som inkluderar universitet, sjukvård, militären, polisen och andra myndigheter - då ’bidrar’ man inte? Får man inte vara med då?
Citera
2019-01-13, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Fast det du påstår är helt orimligt och pågår inte. INGENTING av detta pågår. Det finns inga organisationer som ägnar er tid, resurser eller möda.

DU anser det vara orimligt, men det är ju bara DIN åsikt. Jag vet att organiserad gangstalking förekommer på det sätt som många har beskrivit det här. Jag vet därför att jag själv är en äkta targeted individual. Men jag kan bara prata för mig själv och ta ansvar för mina egna ord och ingen annan som skriver här.

---------------------------------------------------------------------------

Stundtals har jag använt min röst på flashback för att bidra, tillsammans med andra TI's, med att göra omvärlden uppmärksam på det här ämnet. Förhoppningsvis har det gjort en liten skillnad, om inte så har jag i alla fall försökt mitt bästa. Men från och med nästa vecka går mitt liv in i ennan fas då jag inte längre kommer att ha tillgång till internet hemma så därför kommer jag inte att lägga min tid på att skriva här, utan istället fokusera på annat. Livet måste gå vidare trots att detta GS-program rullar på i bakgrunden.

Jag har i alla fall bestämt mig för att inte förlora hoppet om en ljusare framtid och en kommande lättnad för alla TI's. Jag hoppas att andra utsatta orkar känna likadant, om inte hela tiden varje dag så i alla fall glimtvis, stundtals, och då och då när man trots allt har bättre dagar.
Citera
2019-01-13, 19:30
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
DU anser det vara orimligt, men det är ju bara DIN åsikt. Jag vet att organiserad gangstalking förekommer på det sätt som många har beskrivit det här. Jag vet därför att jag själv är en äkta targeted individual. Men jag kan bara prata för mig själv och ta ansvar för mina egna ord och ingen annan som skriver här.

---------------------------------------------------------------------------

Stundtals har jag använt min röst på flashback för att bidra, tillsammans med andra TI's, med att göra omvärlden uppmärksam på det här ämnet. Förhoppningsvis har det gjort en liten skillnad, om inte så har jag i alla fall försökt mitt bästa. Men från och med nästa vecka går mitt liv in i ennan fas då jag inte längre kommer att ha tillgång till internet hemma så därför kommer jag inte att lägga min tid på att skriva här, utan istället fokusera på annat. Livet måste gå vidare trots att detta GS-program rullar på i bakgrunden.

Jag har i alla fall bestämt mig för att inte förlora hoppet om en ljusare framtid och en kommande lättnad för alla TI's. Jag hoppas att andra utsatta orkar känna likadant, om inte hela tiden varje dag så i alla fall glimtvis, stundtals, och då och då när man trots allt har bättre dagar.

Var stark och förlora absolut inte hoppet! Det pågår gigantiska saker i det dolda som syftar till att avslöja detta. Det finns trots allt mäktiga krafter som står på den goda sidan trots att mörkret höll på att bli totalt.
Citera
2019-01-13, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
Var stark och förlora absolut inte hoppet! Det pågår gigantiska saker i det dolda som syftar till att avslöja detta. Det finns trots allt mäktiga krafter som står på den goda sidan trots att mörkret höll på att bli totalt.

Tack så jättemycket! Jag tror som du; det finns absolut goda krafter som står på vår sida. Så var stark du med, ge inte upp och håll ljuset levande ❤
Citera
2019-01-13, 21:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag har själv märkt att de övervakar mig i mycket av det jag gjort - allt från informatörer (alt. Gang Stalkers eller HumInt-tillgångar) via mitt sociala nätverk till mikrofon i mobilen (antagligen) till Keylogger på PC:n eller övervakning av nätaktivitet. De gör det för att bl.a. mäta hur väl deras operation -& experiment- går.

De läser det här men jag är helt orädd för dem. Det finns inget att dölja för dem. De skyddas bl.a. av all disinfo & misinfo. som finns & av alla "nyttiga idioter" som tar kampen om att tysta rösten av alla TI:s.

Jag kommer att avslöja dessa psykopater som hanterar operationen av TI-programmet.
Citera
2019-01-13, 21:51
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
De läser det här men jag är helt orädd för dem. Det finns inget att dölja för dem. De skyddas bl.a. av all disinfo & misinfo. som finns & av alla "nyttiga idioter" som tar kampen om att tysta rösten av alla TI:s.

Jag kommer att avslöja dessa psykopater som hanterar operationen av TI-programmet.

Låter bra.
I exempelvis USA finns det uppgifter om vilka som är huvudansvariga, frågan är vilka exakt som är ansvariga här i Sverige? Vilka känner till detta? Sedan hur länge har detta pågått i Sverige? Vilka har deltagit och vem har bekostat det? På vems order egentligen? Hur motiverar man det inofficiellt och officiellt? Finns det månne några dokument gällande detta i Sverige (om än beskrivet i andra ordalag)?

Stäng dock gärna av din router nattetid (och helst helt, försök hitta trådbundna alternativ)...

Generellt undvik i mesta möjliga mån allt trådlöst (sms är möjligen ok...). Vet också att tv- och dataskärmar används mot en varför det är gynnsamt att även försöka begränsa tiden framför dessa.
Citera
2019-01-13, 22:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Låter bra.
I exempelvis USA finns det uppgifter om vilka som är huvudansvariga, frågan är vilka exakt som är ansvariga här i Sverige? ...

Vilka är det? Med tanke på att det inte framkommit några som helst trovärdiga bevis på att gangstalking (såsom det beskrivs i dessa sammanhang) existerar, så verkar det märkligt om det finns bevis för vilka som är ansvariga...
Citera
2019-01-14, 18:38
Medlem
En möjlig lösning skulle vara att samla in bevis och sedan ansöka om skyddad identitet. Men risken är väl ganska stor att polismyndigheten är involverad?

Jag har inga bevis för min gang stalking då det (än så länge) utförs diskret. Och att leva under skyddad identitet skulle nog vara för ensamt. Å andra sidan är det väldigt jobbigt att leva under ständigt hot.
Citera
2019-01-14, 20:03
Medlem
Är ni säkra att det är Usa som ligger bakom..
Det kanske är de där Rymdödlorna som han Engelsmannen gapar om.
Citera
2019-01-14, 20:35
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Är ni säkra att det är Usa som ligger bakom..
Det kanske är de där Rymdödlorna som han Engelsmannen gapar om.

Du menar David Icke?

Ja det finns en hel del TI's som är övertygade om att det handlar om rymdödlor.
Ett av många exempel:
https://www.youtube.com/watch?v=NOHXembHBUY
Citera
2019-01-14, 20:35
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
När jag först kom in till sjukhuset så hade jag svåra andningsproblem men blev ändå lämnad helt själv i ett väntrum i säkert fem minuter vilket skapade ännu mer trauma och dödsångest. Jag fick sedan ligga på en brits och bara låg och skakade i säkert en halvtimme till en timmes tid. De tog prover, sa att allt såg bra ut och att jag var fullt frisk, sedan så hävdade de att jag hade drabbats av en panikångestattack. Men det var ju mycket mer än så som hände: den fruktansvärda smärtan i hjärttrakten och på andra ställen i kroppen från ingenstans, känslan av att bli kvävd m.m. Det stämmer att jag som ett resultat av attacken kände panik över att jag kanske var på väg att dö, men jag är säker på att orsaken till hela händelseförloppet inte kan ha varit en panikångestattack för jag hade ingen som helst anledning att få panik över något där och då. Jag tror absolut att jag blev attackerad utifrån på något sätt.

Ett citat från nedanstående video; "if you're hit on the side of your head you do experience that sensation of being unable to breathe and that is something many many people who are targeted have reported".

20.25 minuter in: Ramola D Reports, Episode 2/Surveillance Targeting Today is Classic Torture; https://www.youtube.com/watch?v=gz_l2tEsofc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in