Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Jag tror på dig i att du är en TI. Något vanligt med de flesta riktiga TIs är att i början tro på all disinfo. & misinfo. en får via olika medier & via sitt sociala nätverk (bl.a. Gang Stalkers). I början (slutet av 2017) trodde jag på vissa saker som Dr Horton påstod men efter en tid utan bevis & allt mer bisarra påståenden så slutade jag lyssna på de facto PsyOp-agenten (som publikt avslöjades i slutet av förra året).
Det här är i grunden en psykologisk operation som är gjord globalt mot enskilda individer av flera skäl (Dr Duncan skriver att dessa operationer görs alltid av flera skäl & med flera mål).
Tack så hjärtligt, det betyder mycket att bli trodd på. Jag tror att du är en TI också.
Vi som är drabbade av detta söker så klart hela tiden finna svar och många gånger kan det leda till att vi stöter på missvisande, eller delvis missvisande, information. Jag håller med dig om att det i grunden är en psykologisk operation men jag tycker att det är jättesvårt att med säkerhet veta exakt hur mycket av den information kring den teknologiska biten som stämmer. Jag tror att de även använder avancerad teknologi som en del av detta, men exakt vad och hur förblir ännu lite av en gåta för mig.
På det stora hela så är jag enig med dig om att det finns agenter som medvetet sprider desinformation, men jag vill i nuläget inte peka ut någon specifik individ eftersom det också kan handla om falsk ryktesspridning. Jag vet helt enkelt inte vem som talar sanning och vem som inte gör det? Det man får försöka gå på är ens egna erfarenheter och upplevelser, den egna inre vägledningen och intuitionen, samt friheten att bilda sig en egen uppfattning och åsikt. Det är inte heller säkert att alla TI's är utsatta för precis samma saker. Mycket av detta tror jag skräddarsys från person till person också. De gör ju en kartläggning av vem du är, vad du är känslig för och vilka metoder som de upptäcker att du reagerar starkast på. Därför får man nog försöka acceptera att vad som är sant för en TI kanske inte är riktigt lika sant för en annan, men att den övergripande sanningen om att vi är TI's gäller oss alla.
Omtanke och kärlek till dig ❤