2019-01-12, 15:17
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Den tråden gör mig lite beklämd. Alldeles uppenbart finns det en handfull individer med grava vanföreställningar som skriver här. De vägrar bli emotsagda och de vägrar överväga vad som är rimligt.

Det förekommer ingen organiserad förföljelse av ’vanliga’ personer i forsknings- eller annat syfte. De borde inse att det inte finns någon som har lust att betala för såna olagliga verksamheter. Och inse att forskning inte kan bedrivas på det sättet. Dessutom skulle de här förföljda individerna bli ännu dyrare i sjukvårdskostnader.

Tyvärr låter de sina liv trasas sönder av de här stolligheterna, precis som vore de förföljda på riktigt.

Du förbiser all bevis jag presenterat. Är du ens smart nog att veta hur samhället egentligen fungerar? Org. Gang Stalking förekommer i allra högsta grad.
Citera
2019-01-12, 15:17
Medlem
Citat:
Den tråden gör mig lite beklämd. Alldeles uppenbart finns det en handfull individer med grava vanföreställningar som skriver här. De vägrar bli emotsagda och de vägrar överväga vad som är rimligt.

Det förekommer ingen organiserad förföljelse av ’vanliga’ personer i forsknings- eller annat syfte. De borde inse att det inte finns någon som har lust att betala för såna olagliga verksamheter. Och inse att forskning inte kan bedrivas på det sättet. Dessutom skulle de här förföljda individerna bli ännu dyrare i sjukvårdskostnader.

Tyvärr låter de sina liv trasas sönder av de här stolligheterna, precis som vore de förföljda på riktigt.
Det är inte ens möjligt för icke psykotiska människor här på forumet att förklara hur paranoia fungerar så du talar definitivt för döva öron.
Citera
2019-01-12, 15:22
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:

Det förekommer ingen organiserad förföljelse av ’vanliga’ personer i forsknings- eller annat syfte.

Hör du sanningen, den lät som ett skratt

Brinn hjärtat brinn
Vår fiende är rädd om sitt skinn
Det räcker med en gnista ett bloss
Dom skulle vilja vara som oss

Visst känns det som att kärleken väntar
Citera
2019-01-12, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har varit öppet Gang Stalkad från 2013 som senast men troligtvis blivit övervakad (& saboterad för) sedan 2010 - I nästan 10 år har de varit på mig. Under denna tid har jag haft flera hälsoproblem som beskrivs från t.ex. PsyOp-agenterna Dr Duncan & Dr Horton men under den tiden hittade jag medicinska skäl & livsstilsskäl till mina ganska vanliga hälsoproblem.

Jag har under de sista månaderna format en hypotes om att de söker upp personer som -bland annat- har psykosomatiska besvär (eller hypokondriker) eller benägenhet för att tro på det övernaturliga för att övertyga en om vissa Sci-Fi-faktum genom psykologiska operationer.

Jag har inte några medicinska hälsoproblem överhuvudtaget och har aldrig haft, bortsett från förkylningar och mindre åkommor som vi alla drabbas av ibland. Jag har en i grunden frisk och stark fysik samt ett väldigt starkt psyke, det har jag förstått efter alla dessa år av organiserade psykningar och traumainducerade attacker som varken har fått mig att totalt klappa ihop och bli diagnosticerad med någon falsk psykisk sjukdom eller flippa ut och göra något galet eller våldsamt mot någon annan. Inte heller lider jag av hypokondri och har aldrig gjort.

Vad gäller det "övernaturliga" så finns det helt klart en annan dimension av verkligheten; en mycket djupare och mer själslig aspekt av livet. Som TI är du också attackerad på det planet. Detta brukar benämnas som Spiritual Warfare och det är verkligt och inte några fantasier. Denna gangstalking är inte enbart fysisk och teknologisk eller enbart psykisk och själslig - den är både ock på en och samma gång. Båda aspekterna finns med.
Citera
2019-01-12, 15:28
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
”Läkare utan gränser” betyder något helt annat än vad gemene man tror...

Mmm, de är med i konspirationen?
Citera
2019-01-12, 15:39
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Mmm, de är med i konspirationen?

Jadå det finns läkare som är ”in”. ”Läkare utan gränser” är en skaparvarning. Inte att Läkare utan gränser -organisationen är ”in”.
Du är antingen en stackars sovande Svensson som inte vet ett skit om den verkliga världen eller så är du shill som är , som Freedom refererade till, rädd om ditt skinn. Det händer enorma saker i bakgrunden och ingenting kommer bli sig likt framöver. The Great Awakening.
Citera
2019-01-12, 15:51
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Jag har inte några medicinska hälsoproblem överhuvudtaget och har aldrig haft, bortsett från förkylningar och mindre åkommor som vi alla drabbas av ibland. Jag har en i grunden frisk och stark fysik samt ett väldigt starkt psyke, det har jag förstått efter alla dessa år av organiserade psykningar och traumainducerade attacker som varken har fått mig att totalt klappa ihop och bli diagnosticerad med någon falsk psykisk sjukdom eller flippa ut och göra något galet eller våldsamt mot någon annan. Inte heller lider jag av hypokondri och har aldrig gjort.

Vad gäller det "övernaturliga" så finns det helt klart en annan dimension av verkligheten; en mycket djupare och mer själslig aspekt av livet. Som TI är du också attackerad på det planet. Detta brukar benämnas som Spiritual Warfare och det är verkligt och inte några fantasier. Denna gangstalking är inte enbart fysisk och teknologisk eller enbart psykisk och själslig - den är både ock på en och samma gång. Båda aspekterna finns med.

Jag vet precis vad du menar & jag håller absolut med dig. Vi har i grunden samma sammanfattning om TI-fenomenet - det är de facto krigföring på flera "soft method"-plan - ett personligt "kallt krig" if you will.

Det är lite tråkigt att inte fler av riktiga TIs hittat hit så vi kan forma riktiga vittnesmål. Alla ni riktiga TIs kan väl hjälpa till & skriv i forumet om era Gang Stalking-upplevelser. Om jag bedömer att flera av er är genuina så kommer jag starta en non-profit-förening mot olaglig organiserad förföljelse & övervakning.
Citera
2019-01-12, 15:56
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Jadå det finns läkare som är ”in”. ”Läkare utan gränser” är en skaparvarning. Inte att Läkare utan gränser -organisationen är ”in”.
Du är antingen en stackars sovande Svensson som inte vet ett skit om den verkliga världen eller så är du shill som är , som Freedom refererade till, rädd om ditt skinn. Det händer enorma saker i bakgrunden och ingenting kommer bli sig likt framöver. The Great Awakening.

Din arme krake. Livet pågår med alla dess möjligheter, och så hindrar du dig själv från att vara med. Du lägger energi på stt fundera över vilka som är ’shill’ och du väntar på något slags uppvaknande som aldrig kommer att inträffa.

I stället borde du vakna och börja leva ditt liv.
Citera
2019-01-12, 15:58
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Hör du sanningen, den lät som ett skratt

Brinn hjärtat brinn
Vår fiende är rädd om sitt skinn
Det räcker med en gnista ett bloss
Dom skulle vilja vara som oss

Jadu... du ser själv. Kanske.
Citera
2019-01-12, 16:01
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:
Din arme krake. Livet pågår med alla dess möjligheter, och så hindrar du dig själv från att vara med. Du lägger energi på stt fundera över vilka som är ’shill’ och du väntar på något slags uppvaknande som aldrig kommer att inträffa.

I stället borde du vakna och börja leva ditt liv.

Ojoj. Jag är VERKLIGEN med och vaken och har inte hindrat mig själv. Du är en tragisk ”Black Hat” och för dig gäller ”what goes around comes around”.
Citera
2019-01-12, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag tror på dig i att du är en TI. Något vanligt med de flesta riktiga TIs är att i början tro på all disinfo. & misinfo. en får via olika medier & via sitt sociala nätverk (bl.a. Gang Stalkers). I början (slutet av 2017) trodde jag på vissa saker som Dr Horton påstod men efter en tid utan bevis & allt mer bisarra påståenden så slutade jag lyssna på de facto PsyOp-agenten (som publikt avslöjades i slutet av förra året).

Det här är i grunden en psykologisk operation som är gjord globalt mot enskilda individer av flera skäl (Dr Duncan skriver att dessa operationer görs alltid av flera skäl & med flera mål).

Tack så hjärtligt, det betyder mycket att bli trodd på. Jag tror att du är en TI också.

Vi som är drabbade av detta söker så klart hela tiden finna svar och många gånger kan det leda till att vi stöter på missvisande, eller delvis missvisande, information. Jag håller med dig om att det i grunden är en psykologisk operation men jag tycker att det är jättesvårt att med säkerhet veta exakt hur mycket av den information kring den teknologiska biten som stämmer. Jag tror att de även använder avancerad teknologi som en del av detta, men exakt vad och hur förblir ännu lite av en gåta för mig.

På det stora hela så är jag enig med dig om att det finns agenter som medvetet sprider desinformation, men jag vill i nuläget inte peka ut någon specifik individ eftersom det också kan handla om falsk ryktesspridning. Jag vet helt enkelt inte vem som talar sanning och vem som inte gör det? Det man får försöka gå på är ens egna erfarenheter och upplevelser, den egna inre vägledningen och intuitionen, samt friheten att bilda sig en egen uppfattning och åsikt. Det är inte heller säkert att alla TI's är utsatta för precis samma saker. Mycket av detta tror jag skräddarsys från person till person också. De gör ju en kartläggning av vem du är, vad du är känslig för och vilka metoder som de upptäcker att du reagerar starkast på. Därför får man nog försöka acceptera att vad som är sant för en TI kanske inte är riktigt lika sant för en annan, men att den övergripande sanningen om att vi är TI's gäller oss alla.

Omtanke och kärlek till dig ❤
Senast redigerad av rosalotus 2019-01-12 kl. 16:09.
Citera
2019-01-12, 16:11
Medlem
madtops avatar
Citat:

Jaha. Där ser man.
Vis av erfarenhet så vet jag att det är helt meningslöst att fråga efter några bevis för ditt påstående så det är lika bra vi droppar det.

Citat:

Så du menar att alla som inte delar din uppfattning antingen är "sovande" eller med i den stora konspirationen? Det låter lite som paranoida vanföreställningar.

Men visst, du och andra TI's får väl se till och väcka oss sovande. Men det går ju lite sådär, snart 5000 inlägg i tråden det är fortfarande bara TI's som tror att det finns TI's.

Citat:
... den pulsade interferensen som påverkar oss biologiskt sänds från basstationer.

Ett tips: Att vräka ur sig ovetenskapligt trams som t.ex "pulserande interferensen" är inte ett bra sätt att väcka sovande Svenssons. Jag vet att det inte sänds någon pulserande interferens från basstationer - således drar jag slutsatsen att du inte vet vad du pratar om och avfärdar dig som en knäppgök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in