2019-01-06, 15:40
Medlem
hum.by.666s avatar
Men något borde det väl ändå vara, att hota någon de inte känner är jäkligt skumt. Tösen A är väldigt söt och har snygg pojkvän - skäl nog att anklaga henne för mordbrand? T kanske är avundsjuk...
Senast redigerad av hum.by.666 2019-01-06 kl. 15:46.
2019-01-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noahtina16
Ingenting utan dom tar bara folk o hotar dom
Helt utan tidigare koppling till personerna? Låter helsjukt.

Å andra sidan har det varit många olika namn som blivit utsatta i både T och JK hot på sociala medier så det kanske är så.

Annars tänker man att JK borde ha någon slags koppling till folk han hotar.
2019-01-06, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devil31
Helt sjukt att Tessan kan göra så att andra åker dit de är drf hon byter nr varje vecka så att inte snuten kan spåra hennes mobil sen för att hon logga in på utopias wifi åh på bibblans datorer

Hur vet du att hon byter nummer ”varje vecka”? Har ni kontakt igen?
2019-01-07, 01:55
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noahtina16
Jag gift med han i 6 år fick tre barn dom togs av soc på grund av hans häftiga humör plus att han misshandla äldsta pojken o de såg dagis men han förnekar vad de gäller hans äldsta dotter så ja han har suttit inne för han misshandlade henne
Hade jag inte gått ifrån han så hade jag nog inte levt nu han misshandlade mig på fysiskt o psykiskt
Beklagar att du fick uppleva våldet.
Var han snäll /omtänksam när ni påbörjade relationen och blivit våldsam med tiden?
Hur sannolikt är det att han kan fullfölja hoten?
Varför är Tessan ihop med han? Vem är hjärnan bakom identitets stöld tror du?
Varför går J fri om han misshandlade sina yngre barn? Han borde sitta i fängelset redan...
2019-01-07, 11:32
Medlem
LillaTEs avatar
att mamma A och tösen A är mål för JK och Ts hot har att göra med att mamma A befann sig i huset som brann och tösen A, hennes dotter, var en av de som räddade mamman från att brinna inne. Jk och T har efter branden försökt att skylla mordbranden på tösen A
2019-01-07, 12:09
Medlem
hum.by.666s avatar
Just det! Hade glömt den branden. Då var paret kvicka att lägga skulden på tösen.

Jag har tyckt synd om J.K. för allt T. ställde till med, dock har det visat sig att de är av samma sort båda två. Likaså med J.A. Tyckte det har varit ondsint med T:s anklagelser m.m. Men när han kliver ur askan och rakt in i elden igen, har han sig själv att skylla!

Väntar ännu på FUP:en.
Senast redigerad av hum.by.666 2019-01-07 kl. 12:52.
2019-01-07, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
att mamma A och tösen A är mål för JK och Ts hot har att göra med att mamma A befann sig i huset som brann och tösen A, hennes dotter, var en av de som räddade mamman från att brinna inne. Jk och T har efter branden försökt att skylla mordbranden på tösen A
Aha! DET var kopplingen.

De var grannar i huset som brann och det har blivit bråk mellan dem då dottern A pekas ut som ansvarig (av T och JK?) och därifrån har det eskalerat. Med tanke på hur starkt JK regerade på nätet när Terese pekades ut så är det ju troligt att han betedde sig likadant mot folk IRL.

Jörn verkar vara ett skitigt ställe att bo på.
2019-01-07, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Just det! Hade glömt den branden. Då var paret kvicka att lägga skulden på tösen.

Jag har tyckt synd om J.K. för allt T. ställde till med, dock har det visat sig att de är av samma sort båda två. Likaså med J.A. Tyckte det har varit ondsint med T:s anklagelser m.m. Men när han kliver ur askan och rakt in i elden igen, har han sig själv att skylla!

Väntar på ännu FUP:en.
Minns jag rätt om jag kommer ihåg att det fanns ett inlägg på Facebook(?) där någon av T eller JK pekade ut den unga A?
2019-01-07, 13:51
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Minns jag rätt om jag kommer ihåg att det fanns ett inlägg på Facebook(?) där någon av T eller JK pekade ut den unga A?
Nu när jag blev påmind om villabranden, minns jag att jag har läst det namnet någonstans, men minns inte var.
Har letat genom i T:s äldre Fb-konto (underhållande läsning faktiskt) men hittar inget om tösen.

Kul citat hittade jag iaf:
"Mycket snack ingen verkstad
visa ska få tummen ur arslet och göra saker också
Inte bara säga !"
2019-01-07, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Nu när jag blev påmind om villabranden, minns jag att jag har läst det namnet någonstans, men minns inte var.
Har letat genom i T:s äldre Fb-konto (underhållande läsning faktiskt) men hittar inget om tösen.

Kul citat hittade jag iaf:
"Mycket snack ingen verkstad
visa ska få tummen ur arslet och göra saker också
Inte bara säga !"
Villabrand och villabrand, det var en hel hyreslänga på 2-3 våningar med två uppgångar och källare som brann ned. Säkert en 8-10 lägenheter. Det var ingen liten brasa direkt.

Jag vill minnas att det är JK som gjort ett inlägg, möjligen bara en kommentar där den unga A pekades ut.
2019-01-07, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Villabrand och villabrand, det var en hel hyreslänga på 2-3 våningar med två uppgångar och källare som brann ned. Säkert en 8-10 lägenheter. Det var ingen liten brasa direkt.

Jag vill minnas att det är JK som gjort ett inlägg, möjligen bara en kommentar där den unga A pekades ut.

Var inte det användaren ymmij1958 som skyllde på alva? Ska se om jag hittar inlägget.
2019-01-07, 14:09
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Var inte det användaren ymmij1958 som skyllde på alva? Ska se om jag hittar inlägget.

Tror det, men att det inlägget togs bort eftersom att det bröt mot en av de få regler som finns här på flashback. Anonymitet noll i det inlägget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in