2018-04-29, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Via en uppladdningssida. T ex minfil.org. Där får du sedan en länk som du lägger in i ditt inlägg.

Hon ha gjort så jag inte kan se hennes sida längre
2018-04-29, 11:07
Medlem
Den ena är ju fan värre än den andra. Inte fasen skulle en fullt normal människa ta tillbaka nån som skyllt en brand på en själv, säger bara mupparnas paradis🤣
2018-04-29, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumamaria
Läste på Malins sida

uppfattar inte inte så.. hon skriver om hon vill umgås med henne menar hon att det är inte ni på flackback som ska bry sig

Kimpa Rohlen
Igår kl. 11:53 ·
Ja umgås me vem fan ja vill vill ja va me Tessan Lindgren Kvick då är ja fan de utan att ni ska öppna er käft å skriva på flachback att ja är kriminell m.m de är ett fritt land å ja umgås me vem fan ja vill för ni är fan inte mina föräldrar 😡 åh än sak ska ni ha klart för er jag skiter i alla rykten ni sprider så ni kan sprida så mkt ni vill men ja vet bäst själv vem jag är 👍 de är fan vidrigt hur besatta ni är på mig å Tessan
2018-04-29, 12:57
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av momma67
uppfattar inte inte så.. hon skriver om hon vill umgås med henne menar hon att det är inte ni på flackback som ska bry sig

Kimpa Rohlen
Igår kl. 11:53 ·
Ja umgås me vem fan ja vill vill ja va me Tessan Lindgren Kvick då är ja fan de utan att ni ska öppna er käft å skriva på flachback att ja är kriminell m.m de är ett fritt land å ja umgås me vem fan ja vill för ni är fan inte mina föräldrar 😡 åh än sak ska ni ha klart för er jag skiter i alla rykten ni sprider så ni kan sprida så mkt ni vill men ja vet bäst själv vem jag är 👍 de är fan vidrigt hur besatta ni är på mig å Tessan

Ja, jag tolkar det som du. Att de som skriver på Flashback inte har något att göra med vem hon umgås med. Därmed inte sagt att hon tänkt umgås med T.
2018-04-29, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobo35
Den ena är ju fan värre än den andra.
Precis så.

De går överhuvudtaget inte att bedöma enligt normala sociala regler och koder.

Mitt i all tragik så liiiite roligt är det ju ändå.
2018-04-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumamaria
Hon ha gjort så jag inte kan se hennes sida längre
Vilken sida? Det finns många.
2018-04-30, 04:58
Medlem
yessyys avatar
Hon har ju en ny instagram där hon lagt upp bilder på henne o kimpa igår och dagen innan. Skriver att de sjunger (?) tillsammans och det är många kärleksförklaringar mellan dem. mamma4barn9286 heter hon nu.
2018-04-30, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Hon har ju en ny instagram där hon lagt upp bilder på henne o kimpa igår och dagen innan. Skriver att de sjunger (?) tillsammans och det är många kärleksförklaringar mellan dem. mamma4barn9286 heter hon nu.
Edit: jag hittade länken själv:
https://www.instagram.com/m*mma4barn9286/?hl=sv

*=a
Senast redigerad av byggare bob 2018-04-30 kl. 06:22.
2018-04-30, 09:01
Medlem
Jag fattar inte hur hon kan vara så oberörd av allt, suttit häktad en vecka, men vi sjunger lite på det 😳
2018-04-30, 09:34
Medlem
SmygarBerits avatar
Ännu märkligare hur Kimpa skriver att hon hatar Therese och hoppas att hon får 10 år i fängelse, men helt plötsligt så älskar hon henne igen och de är systrar mm.
2018-04-30, 09:39
Medlem
T har väl hävdad sin oskuld, att hon aldrig skulle göra nått sånt och att hon minsann aldrig sagt till polisen att det skulle vara M som tuttat på.
2018-04-30, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy

Kontot är ju privat, men ni som kan se det, skriver hon öht något om Jimmy eller är det Kimpa som gäller för hela slanten nu?

Tror för övrigt hon är oberörd av häktningen. Man kan nog jämföra det med ett djur som varit inspärrat, det springer glatt ut i det fria och så är det inte mer med det. Visst, hon kommer kanske rent av undvika häktet framöver och elda mindre, men inte så att hon har ångest över detta 24/7, det tror jag inte en sekund på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in