2019-01-05, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noahtina16
Jag hoppas han åker dit med med tanke på vad han gjort mot mig barnen o min nya man Karma biter alltid tillbaka nongång hoppas jag

Vet du nånting om händelsen där jimmy dömdes för misshandel av sin dotter?.
2019-01-06, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
Jag får bara mer o mer känslan att T gick tillbaks till JA för att han ska dra tillbaka anmälan och för att hon (i hennes värld) ska slippa stå åtalad igen

Man kan ju anta att stämningen hemma efter kommande rättegång kan vara lite...

...påtaglig?!
Exakt vad jag tänkte! Väldigt lämpligt att börja smöra för Joel nu... Angående Jimmy så tror jag att Terese har lurat i honom en massa skit,varvid han blivit förbannad och hotat folk. Jävligt surt för honom så här i efterhand. Jag tror inte hissen går ända upp på Jimmy heller.
2019-01-06, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Vet du nånting om händelsen där jimmy dömdes för misshandel av sin dotter?.

Ja jag va tyvärr gift med han 😔
2019-01-06, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Läst lite mer noga nu. Både JK och T har alltså lyckats dra på sig kontaktförbud mot andra personer.

Både T och JK är, i varierande omfattning, åtalade för hot och överträdelse av kontaktförbud. T dessutom för identitetsstöld (låtsats vara Joel).

I JK:s fall, finns det någon i närheten som vet vilka Annik* och Alv* är? Hans ex och hans dotter eller bara vanliga Jörnbor som hamnat i hans onåd?

*=a

Jo jag vet vilka de är
2019-01-06, 09:05
Medlem
CrazyPriests avatar
[quote=Noahtina16|66339218]Ja jag va tyvärr gift med han 😔[/QUOTE

Varför tyvärr?
2019-01-06, 09:07
Medlem
Citat:
Jo jag vet vilka de är
Får man fråga vad har han gjort mot dem då om det inte är hans fd fru och dotter?

Han har alltså fått kontaktförbud mot dem och står nu åtalad i samma rättegång som trådens huvudperson för att ha brutit mot det förbudet.
2019-01-06, 10:21
Medlem
Helt sjukt att Tessan kan göra så att andra åker dit de är drf hon byter nr varje vecka så att inte snuten kan spåra hennes mobil sen för att hon logga in på utopias wifi åh på bibblans datorer
2019-01-06, 11:09
Medlem
Citat:
Får man fråga vad har han gjort mot dem då om det inte är hans fd fru och dotter?

Han har alltså fått kontaktförbud mot dem och står nu åtalad i samma rättegång som trådens huvudperson för att ha brutit mot det förbudet.

Jag gift med han i 6 år fick tre barn dom togs av soc på grund av hans häftiga humör plus att han misshandla äldsta pojken o de såg dagis men han förnekar vad de gäller hans äldsta dotter så ja han har suttit inne för han misshandlade henne
Hade jag inte gått ifrån han så hade jag nog inte levt nu han misshandlade mig på fysiskt o psykiskt
2019-01-06, 12:50
Medlem
Citat:
Jag gift med han i 6 år fick tre barn dom togs av soc på grund av hans häftiga humör plus att han misshandla äldsta pojken o de såg dagis men han förnekar vad de gäller hans äldsta dotter så ja han har suttit inne för han misshandlade henne
Hade jag inte gått ifrån han så hade jag nog inte levt nu han misshandlade mig på fysiskt o psykiskt
Beklagar det du behövt uppleva.

Han har alltså kontaktförbud mot Annik* och Alv* för att han har misshandlat dem? Förstod jag det rätt?
2019-01-06, 12:58
Medlem
Citat:
Beklagar det du behövt uppleva.

Han har alltså kontaktförbud mot Annik* och Alv* för att han har misshandlat dem? Förstod jag det rätt?

Nej han har hotat dom o döda
2019-01-06, 13:08
Medlem
Citat:
Nej han har hotat dom o döda
Ah OK. Tack. Samma typ av beteende som T då.

Men varför hotar han dem? Vad har de gjort honom?
2019-01-06, 15:34
Medlem
Citat:
Ah OK. Tack. Samma typ av beteende som T då.

Men varför hotar han dem? Vad har de gjort honom?

Ingenting utan dom tar bara folk o hotar dom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in