Citat:
Hade just en konversation på tinder som tog en ända med förskräckelse. Inte exakt återgiven då jag inte hann ta screenshot:
Så vad tycker ni om det? Jag blev lite sur när hon anklagade mig för att objektifiera henne. Hur kan man anklaga någon för det om man har lättklädda sexiga bilder på tinder liksom? Vad är nästa steg i så fall? Kommer porrstjärnor bli arga för att de blir objektifierade?
Edit: En annan grej jag stött på ibland på baddoo är tjejer som ber om pengar. När det har hänt har jag gett dem det goda rådet att prostituera sig då jag tror att de skulle ge mycket bättre utdelning av att sitta på badoo och tigga. Då har de blivit arga och tagit bort mig. Mycket märkligt.
Kod:
Hej! Du är snygg! :) Tack jag vet! :) Väldigt het asså Oj ok. Har du något annat kul att komma med än att objektifiera mig? Har du något annat kul att komma med än sarkasmer? Va, jag var inte alls sarkastisk, vet du ens vad sarkastisk betyder? Att skriva "har du något annat kul att komma med än att objektiviera mig" för att visa att du ogillar vad jag just skrev = sarkasm Du jag tror vi ska avbryta det här. Du verkar inte ens kunna kommunicera. Hej då! Hahaha säger hon som måste gå en universitetsutbildning i kommunikation eller? Ditt beteende är patetiskt på så många plan. Du vet att det finns en knapp för att ta bort matchningar? Testa att använda den. Och jag objektifierar dig? Det är du som är på tinder och har en bild där du ligger i baddräkt och visar upp din kropp. Du kanske kan lägga upp en bild på fittan också? Fan du är ju helt jävla sjuk i huvudet! Lycka till med att hitta någon ditt psykfall. Hahaha ja du säger det. Är det inte bara du som är lite överkänslig? Det konstiga är att du aldrig kan säga något konkret som faktyskt betyder någont, bara komma med meningslösa floskler som att jag objektifierar, är ett psykfall osv.
Så vad tycker ni om det? Jag blev lite sur när hon anklagade mig för att objektifiera henne. Hur kan man anklaga någon för det om man har lättklädda sexiga bilder på tinder liksom? Vad är nästa steg i så fall? Kommer porrstjärnor bli arga för att de blir objektifierade?
Edit: En annan grej jag stött på ibland på baddoo är tjejer som ber om pengar. När det har hänt har jag gett dem det goda rådet att prostituera sig då jag tror att de skulle ge mycket bättre utdelning av att sitta på badoo och tigga. Då har de blivit arga och tagit bort mig. Mycket märkligt.
Såhär ser det ut från mitt håll..
När du skriver att hon är snygg så svarar hon som hon gör för att provocera dig. När du sen skriver att hon är het känner hon nog att du försöker få till en sexchatt och då blir hon irriterad. Att ha lättklädda bilder kan just vara ett test för att se om killen kan se förbi det och ändå skriva utan sexanspelningar. Väldigt bra filter faktiskt då man ser direkt om han är en flåsbuffel som faller i fjantkoma för att han ser vad han bedömer vara en bild där man tigger om sex.
Vill du misslyckas kapitalt med tjejer så anspela på sex…då lovar jag att du kommer att vara singel resten av livet eventuellt med lite ons här och där tills du totalspyr på ditt eget beteende och lägger ner dem också. Killen som är totalkult är killen som kan snacka lite najs light även om man sitter mittemot honom i underkläder. Om du som kille blir helt till dig och inte kan kontrollera dig för att du ser lite hud framstår du bara som desperat.
Jag tror du kan bättre än såhär om du inte är på Tinder för att bråka förstås vilket många verkar vara. Känn alla känslor du vill efter att ha sett en tjejs presentation men låt dem inte få dig att framstå som en hehehe-sleazebag.