2019-01-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Näe jag gillade även Oldsberg och Hellberg. Sätter nog ingen större värdering alls i åldern på programledarna. Tror inte Blondinbella skulle passa för mig i just detta program, men om du gillar henne så kan du ju maila SVT ett förslag om att ta in henne som programledare. Dom skulle säkert tacka för ditt tips.
SVT skulle aldrig ta emot ett tips från mig. Jag är många år över deras målgrupp, vilken ju är den allra yngsta, som aldrig ser på TV. Det förbryllar mig alltid.
Citera
2019-01-04, 21:46
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Ni som hatar på Luuk&Lindström. Vika vill ni se istället? Känns rätt svårt att komma på några bättre alternativ.

Sedan må deltagarna vara duktiga, men så fort man lämnar kultur för att komma in på t.ex något ingenjörsmässigt(transformator) så skämmer dom ut sig. Det har blivit lite väl mycket kulturmänniskor&stockholmare senaste säsongerna.
Citera
2019-01-04, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajssmakarskitbra
Kan du förklara varför?
En enkel google-sökning, typ "på spåret programledare", tar 5-10 sekunder att göra. Beroende på din skrivhastighet. Ditt FB-inlägg måste vara mycket mer komplicerat.
Citera
2019-01-04, 21:52
Bannlyst
Citat:
Kan du förklara varför?

Ok jag ser nu Luuk har varit programledare sen 2009. Ingvar Oldsberg känner jag inte.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kristian_Luuk
Citera
2019-01-04, 21:54
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Ni som hatar på Luuk&Lindström. Vika vill ni se istället? Känns rätt svårt att komma på några bättre alternativ.

Sedan må deltagarna vara duktiga, men så fort man lämnar kultur för att komma in på t.ex något ingenjörsmässigt(transformator) så skämmer dom ut sig. Det har blivit lite väl mycket kulturmänniskor&stockholmare senaste säsongerna.

Tycker Luuk & Lindström är som skapta för På Spåret. Gillade som sagt Oldsberg och Björn också men bättre duo än dessa två att ta över finns inte enligt mig. Båda har det intellektuella och lite humor. Men då humor är så väldigt olik folk emellan är det naturligt att det blir skilda åsikter om programledarna. Oldsberg t.ex var programledare i 22 år för På Spåret. Man hamnar då i ett läge där man kan ta in vem som helst men någon skulle ändå vara missnöjd.

Näe, bättre duo än Luuk & Lindström finns ej enligt mig.
Citera
2019-01-04, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels

Jag gillar Lindström, även om jag inte tycker han är rätt för På Spåret. Luuk kan väl bytas ut mot godtycklig känd/okänd person. Han avskyr ju programmet, och det är väldigt uppenbart. Han kör rollen enbart av ekonomiska skäl, men hans attityd visar att han hatar rollen. Liksom hans roll i Fråga Lund.
Citera
2019-01-04, 21:55
Medlem
Citat:
Ok jag ser nu Luuk har varit programledare sen 2009. Ingvar Oldsberg känner jag inte.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kristian_Luuk
Nu skäms jag ännu mer.
Citera
2019-01-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -93
har Amie Bramme Sey bidraget med något? hon kan ingenting varför är hon med?

Utan henne hade laget inte vunnit. Så funkar det i lagidrott.
Alla behöver inte göra allt men summan är större än delarna.
Citera
2019-01-04, 22:02
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -93
har Amie Bramme Sey bidraget med något? hon kan ingenting varför är hon med?

Ja hon styrde bort gubben från "stock car" till folkräjs bland annat. Sen kunde hon en musikfråga också som gubben var helt borta på. Utan henne hade dom förlorat som en annan användare nyss skrev.
Citera
2019-01-04, 22:04
Medlem
DirtyBerties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
Utan henne hade laget inte vunnit. Så funkar det i lagidrott.
Alla behöver inte göra allt men summan är större än delarna.
Lagidrott my ass. Hon är med för att hon är negress. Kan inget, vet inget. Berätta hur många poäng hon bidragit till "laget" under de avsnitt hon medverkat? 2 poäng? 1 poäng? I det förra avsnittet med Afrika, kunde hon en fråga? Lika nyttig som ebola.
Senast redigerad av DirtyBertie 2019-01-04 kl. 22:06.
Citera
2019-01-04, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Kristian Luuk måste bort från TV-rutan. Han förstör varenda program han är med i. Tur att På Spåret är så starkt i sig så det går att se trots den genomusla insatsen av Luuk. Otrevlig översittare med helt avsaknad av tajming, social kompetens, lyhördhet och humor. Dessutom förstår han inte programmets idé.
Håller med.Har inte orkat med han sen Sen kväll med Luuk och hans arga leken:

Kristian Luuk körde alltid som avslut med varje gäst "arga leken". Bruce Springsteen var den enda som vägrade leken med orden: "You got this nice suit and your own talk show, what's the deal with the angry game?". Men även Gösta Ekman hade svårt för den. "Du kan göra den", sa han, "så pratar jag vidare om lite allt möjligt."
Citera
2019-01-04, 22:06
Medlem
Snubchurps avatar
Separator??

Jag börjar bli rädd för hur bristande kunskaper Stockholmare har. Helt avskärmad från omvärlden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in