2019-01-04, 21:27
Medlem
har Amie Bramme Sey bidraget med något? hon kan ingenting varför är hon med?
Citera
2019-01-04, 21:27
Bannlyst
Har inte Luuk varit med från början? Jag tycker det är Lindström som är outhärdlig.
Citera
2019-01-04, 21:28
Medlem
Imnshos avatar
Tror att stämningen hos Jossars var lite spänd efter programmet. Joars påstridiga besserwisserheit om Erik XIV orsakade förlusten när färgblinda Jossan ville svara Johan III.
Citera
2019-01-04, 21:31
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -93
har Amie Bramme Sey bidraget med något? hon kan ingenting varför är hon med?
Hon är bara med för sitt specialområde; modern populärkultur och kändisskvaller. Det är hon överlägsen på.

Sedan är hon säkert medplockad för sina yttre attribut också, det är inte något jag lägger henne till last för. Jag menar då inte hennes yppiga former och glada leende, utan att hon ska locka de afrosvenska tittarna att se på programmet.
Citera
2019-01-04, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Jag gillar Luuk & Lindström. Tycker dom passar På Spåret. Så verkar vara lite olika vad man gillar.

Otroligt bra match ikväll!
Bästa matchen jag kan minnas, efter Björn Hellbergs tid.

Jag antar att du avskyr alla äldre programledare? Börjar inte Luuk och Lindström bli till åren nu? Man kanske skall ersätta dem med några som är 30? Eller 25? Eller kanske 20, redan nu? Är Blondin-Bella för gammal?
Citera
2019-01-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Hon är bara med för sitt specialområde; modern populärkultur och kändisskvaller. Det är hon överlägsen på.

Sedan är hon säkert medplockad för sina yttre attribut också, det är inte något jag lägger henne till last för. Jag menar då inte hennes yppiga former och glada leende, utan att hon ska locka de afrosvenska tittarna att se på programmet.
Klart att det är huvudanledningen! Vem tvivlar på det? Men samtidigt är hon duktig och positiv, så det finns enormt många värre alternativ.
Citera
2019-01-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Kaross. Herregud! Jag tror de flesta tioåringar hade kunnat säga vad karossen är på en bil.
Det som visar skillnaden på en tonåring och på väldigt utbildade och intelligenta människor. Jag antar att du föraktar dem, för deras brist på karosskunskap?
Citera
2019-01-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajssmakarskitbra
Har inte Luuk varit med från början? Jag tycker det är Lindström som är outhärdlig.
De började samtidigt.
Citera
2019-01-04, 21:42
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Bästa matchen jag kan minnas, efter Björn Hellbergs tid.

Jag antar att du avskyr alla äldre programledare? Börjar inte Luuk och Lindström bli till åren nu? Man kanske skall ersätta dem med några som är 30? Eller 25? Eller kanske 20, redan nu? Är Blondin-Bella för gammal?

Näe jag gillade även Oldsberg och Hellberg. Sätter nog ingen större värdering alls i åldern på programledarna. Tror inte Blondinbella skulle passa för mig i just detta program, men om du gillar henne så kan du ju maila SVT ett förslag om att ta in henne som programledare. Dom skulle säkert tacka för ditt tips.
Citera
2019-01-04, 21:43
Medlem
Imnshos avatar
Jag tycker man skulle kunna leta efter Luuks efterträdare bland f.d. tävlande. Jesper Rönndahl är mitt förslag.
Citera
2019-01-04, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajssmakarskitbra
Ibland skäms jag. På riktigt.
Citera
2019-01-04, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ibland skäms jag. På riktigt.

Kan du förklara varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto