2018-12-31, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiwimoney
Någon som har tips på nån thai massage runt Halmstad eller möjligtvis Helsingborg? Tack

Enligt thaimassageguiden finns det 39 salonger i Helsingborg och 10 i Halmstad. Det är bara att välja.

Citat:
Upprörd... lugna ner dig.

Jag tror inte han är upprörd. Håller faktiskt med om vad han skriver. Du kan läsa vad som skrivs i tråden.
Två inlägg har du åstadkommit och tror att du skall få tips och hjälp.
Citera
2018-12-31, 09:51
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Upprörd... lugna ner dig.

Jag får varningar och blir avstängd för att jag inte håller mig on T
Men sådana som du borde fan stängas av för alltid, läs regler samt tråden från begynnelsen, sedan kan du ju bedöma hur dum i huvet du är.
JAA jag är upprölrd
Citera
2018-12-31, 10:26
Medlem
Lekbarns avatar
Är det inte lite sorgligt att diskutera thaimassage avrunkningar på nyår? Fan gå och köp skumpa slå till med en lyxhora hela natten istället.

Gott nytt år bröder!
Citera
2018-12-31, 11:04
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Är det inte lite sorgligt att diskutera thaimassage avrunkningar på nyår? Fan gå och köp skumpa slå till med en lyxhora hela natten istället.

Gott nytt år bröder!
Kan bara hålla med
GOTT NYTT ALLA LÄSKUNNIGA.
Citera
2018-12-31, 22:38
Medlem
Emolls avatar
Ni som är vana thai besökare.
Funderat på en grej. Drar ni av er hela paketet direkt i salongen eller spar ni kalsongerna?
Jag tänker, kan det inte ge fel signaler till thailändskorna om man gör sig helt naken på en gång? Jag menar alla är ju inte för det där extra, finns ju de som endast ägnar sig åt seriös massage. Men samtidigt vill man ju ta av sig allt för att visa att man själv är sugen? Svår sitts.
Citera
2018-12-31, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Funderat på en grej. Drar ni av er hela paketet direkt i salongen eller spar ni kalsongerna?
Jag tänker, kan det inte ge fel signaler till thailändskorna om man gör sig helt naken på en gång? Jag menar alla är ju inte för det där extra, finns ju de som endast ägnar sig åt seriös massage. Men samtidigt vill man ju ta av sig allt för att visa att man själv är sugen? Svår sitts.

Jag har tagit av mig kalsongerna 297 ggr av 300 besök. Vet inte hur många massagebesök jag har gjort men är säkert 300 st.

Och aldrig blivit ombedd att ta på dem igen, aldrig!
Men självklart får man kolla hur salongen ser ut verkar den vara seriös så lägger jag på handduken ordentligt över baken.

Är hon närgången runt könet så låter brukar jag se till att få stånd.
Sen få man se vad som händer. Detta momentet gillar jag och se utvecklingen.

Ut och prova och skriv här hur det gick!
Citera
2019-01-01, 00:26
Medlem
Med Thailogik om det är dåligt med kunder så höjs priset
Citera
2019-01-01, 00:30
Medlem
Jag träffade en sådan dam under Julen.
Dream on sa jag! :-)
Kontig logik!

Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
Citera
2019-01-01, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse1
Jag träffade en sådan dam under Julen.
Dream on sa jag! :-)
Kontig logik!
Inte alls så ologiskt om man lever ur hand i mun och faktiskt måste ha in existensminimum varje vecka året runt plus pengar att skicka till mamma i Thailand.
Citera
2019-01-01, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
Nja, ganska affärsmannamässigt om du frågar mig.
Citera
2019-01-01, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll

Kalsongfrågan är en seg klassiker som har återkommit med jämna mellanrum och får jämt samma svar. Du vill väl inte ha olja på kallingarna så att sambon / frun undrar var den kommer ifrån.
För Du tvättar väl inte kallingarna själv?. I så fall kan Du lugnt behålla dom på.
Senast redigerad av Casstorrp 2019-01-01 kl. 01:00.
Citera
2019-01-01, 01:05
Medlem
Ser man det på det sättet så är det logiskt!

Citat:
Ursprungligen postat av Casstorrp
Inte alls så ologiskt om man lever ur hand i mun och faktiskt måste ha in existensminimum varje vecka året runt plus pengar att skicka till mamma i Thailand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in