2019-01-01, 07:31
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Jag har tagit av mig kalsongerna 297 ggr av 300 besök. Vet inte hur många massagebesök jag har gjort men är säkert 300 st.

Och aldrig blivit ombedd att ta på dem igen, aldrig!
Men självklart får man kolla hur salongen ser ut verkar den vara seriös så lägger jag på handduken ordentligt över baken.

Är hon närgången runt könet så låter brukar jag se till att få stånd.
Sen få man se vad som händer. Detta momentet gillar jag och se utvecklingen.

Ut och prova och skriv här hur det gick!

Det där är väldigt intressant, för jag trodde inte den industrin var så pass "dirty".. Sen behöver det ju kanske inte indirekt betyda att "nu ska vi knulla", för att man tar av sig kalsongerna. Kan tänka mig att massage egentligen ska utföras på en som är naken. Åtminstone enligt thaiorna. Bara vi svenskar som blivit skadade av allt feministtrams i detta landet.
Citera
2019-01-01, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Det där är väldigt intressant, för jag trodde inte den industrin var så pass "dirty".. Sen behöver det ju kanske inte indirekt betyda att "nu ska vi knulla", för att man tar av sig kalsongerna. Kan tänka mig att massage egentligen ska utföras på en som är naken. Åtminstone enligt thaiorna. Bara vi svenskar som blivit skadade av allt feministtrams i detta landet.

Jag tror det är två olika kulturer. En svensk massös skulle bli förnärmad om man tog av sig kalsongerna och skulle man råka få stånd så blir man nog nästan portad.

Och en thaitjej tror jag resonerar att penisen är en del av kroppen och ibland får killar stånd utan att vilja det och tänker inte så mycket på det.

Sen villl ju många thaitjejer gärna tjäna extrapengar men inte alla.
Citera
2019-01-01, 11:20
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes
Med Thailogik om det är dåligt med kunder så höjs priset

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatBastard
Nja, ganska affärsmannamässigt om du frågar mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Nisse1
Ser man det på det sättet så är det logiskt!

Nej det är det inte.

Det finns en anledning till att handlarna i västvärlden har rea i butikerna under årstider då folk inte handlar mycket, tex sommaren och efter jul.

Viket låter mest lockande för kunden? "Betala för två besök, du får tre" eller "massage igår 300:-, idag 600:- same same, different price"
Senast redigerad av trottwell 2019-01-01 kl. 11:23.
Citera
2019-01-01, 11:26
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll

Det är inget ”dirty” med massage.
Jag har varit hos mina favoritmassöser 50+ gånger. Alltid naken (men med handduk).
Och aldrig fått förfrågan eller själv antytt något förutom rejäl massage.

Det kanske är du själv som har fördomar..
Citera
2019-01-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Nej det är det inte.

Det finns en anledning till att handlarna i västvärlden har rea i butikerna under årstider då folk inte handlar mycket, tex sommaren och efter jul.

Viket låter mest lockande för kunden? "Betala för två besök, du får tre" eller "massage igår 300:-, idag 600:- same same, different price"

Vad du ser som "logiskt" är det inte nödvändigvis för andra.
Slutsatsen i ett logiskt resonemang hänger på vilka premisserna är. Och de är inte direkt jämförbara mellan F-skattare med en officiell omsättning som knappt går att leva på och ett företag/aktiebolag med mångmiljonomsättning per vecka. Men en del salonger sänker faktiskt priserna, typ "happy hour" på fm etc.
Citera
2019-01-01, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Nej det är det inte.

För att vi ska handla mer. Men det är skillnad på produkter och tjänster.
Citera
2019-01-01, 14:25
Medlem
[quote=Emoll|66288271]Det där är väldigt intressant, för jag trodde inte den industrin var så pass "dirty".. Sen behöver det ju kanske inte indirekt betyda att "nu ska vi knulla", för att man tar av sig kalsongerna. Kan tänka mig att massage egentligen ska utföras på en som är naken. Åtminstone enligt thaiorna. Bara vi svenskar som blivit skadade av allt feministtrams i detta landet.[Även vid seriös massage är man naken eftersom sätesmuskeln ska masseras.Även när jag fått massage på badhuset av svenska kvinnor.Dit har jag dock slutat gått då de är både dyrare och sämre än thai.Seriösa ser dock till att handduken är på.
Citera
2019-01-01, 15:21
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Det är inget ”dirty” med massage.
Jag har varit hos mina favoritmassöser 50+ gånger. Alltid naken (men med handduk).
Och aldrig fått förfrågan eller själv antytt något förutom rejäl massage.

Det kanske är du själv som har fördomar..

Det jag syftar till med "dirty" är ju givetvis de som inte ägnar sig åt just massagen. Sen har jag inget emot det i sak, men det är en annan femma.
Citera
2019-01-01, 16:42
Medlem
Mina nyårslöften.
1. Hitta en stammissalong med fina tjejer som levererar bra massage och riktig skön xtrabehandling till rimliga priser i Stockholm.

2. Inte gå dit mer än max en gång i månaden.

God fortsättning till er alla!
Citera
2019-01-01, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas45
Mina nyårslöften.
1. Hitta en stammissalong med fina tjejer som levererar bra massage och riktig skön xtrabehandling till rimliga priser i Stockholm.

2. Inte gå dit mer än max en gång i månaden.

God fortsättning till er alla!

5555 Nyårslöften är nyårslöften och sen kommer hela resten av året. Din punkt 1 om den förverkligas vilket jag önskar dig all lycka till, kommer snabbt i konflikt med din andra föresats. Och det kommer kosta, det vet jag..
Citera
2019-01-01, 19:12
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casstorrp
Kalsongfrågan är en seg klassiker som har återkommit med jämna mellanrum och får jämt samma svar. Du vill väl inte ha olja på kallingarna så att sambon / frun undrar var den kommer ifrån.
För Du tvättar väl inte kallingarna själv?. I så fall kan Du lugnt behålla dom på.
Jag är en snubbe som alltid kör med långkalsonger vintertid, så för min del är det en ickefråga.
Citera
2019-01-01, 19:15
Medlem
fjolla666s avatar
Vart i Västerås ska jag gå om jag vill bli ordentligt masserad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in