Citat:
Ursprungligen postat av
thaiman
Nå' n som har hört nå'n som har sett nå't? Eller som har sett nå'n som har hört nå't?
Fy faan va andefattiga ni är som har frågor som dessa. Jag håller fullständigt me dig.
14 ortisar????
Det är rätt tröttsamt med alla som oskyldigt frågar "Är det nån som vet nån bra massage i Knäckebrohult

". Alla vet att man inte får fråga efter pm, alla vet att man inte får namnge salonger här. Vi som varit med några år har fått betala för våra guldkorn. Jag har säkert lagt 20 000 kr på lagom bra massager utan några HE genom åren. Sen har jag en massa bra guldkorn på västkusten som jag inte delar med mig av.
Samma svar på alla fåniga frågor: Ut och prova! Det är större chans i storstäderna än i små. Det är större chans om de får ett "oljekladds" betyg på TMG. Det är större chans om det sitter 3 tjejer i korta kjolar i en soffa. Det är mindre chans om stället tar mer än 400 kr för en timme. Det är mindre chans om stället har nagelvård och andra tjänster. Det är mindre chans om stället ligger mitt i city och verkar seriöst.
Allt är dock risk och chans, He kan man få överallt eller ingenstans.