2012-08-16, 07:30
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHandOfGod
Är snart 22 år och skulle vilja prova köpa sex någongång som på t.ex. Thaimassage. Jag undrar om de kommer tycka att jag är för ung för att erbjuda HE? Hur gammla är ni som gör detta?
Förutsett att du inte är ett babyface ā la 15 år så tror jag nog det inte är till din nackdel. Tjejerna är nog trötta på alla gamla äckliga gubbar så om det kommer in en snygg 20-something så ska det nog gå bra.

Själv är jag en gubbe på 35
Citera
2012-08-16, 10:53
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHandOfGod
Är snart 22 år och skulle vilja prova köpa sex någongång som på t.ex. Thaimassage. Jag undrar om de kommer tycka att jag är för ung för att erbjuda HE? Hur gammla är ni som gör detta?

Ja, det är ju inte du som ska erbjuda HE. Om de däremot tycker att du är för ung för att bli erbjuden HE återstår väl att se. I så fall är det bara att gå till nästa salong och prova lyckan där. Det ska nog gå bra.
Citera
2012-08-16, 12:49
Medlem
snafflebits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Ja, det är ju inte du som ska erbjuda HE. Om de däremot tycker att du är för ung för att bli erbjuden HE återstår väl att se. I så fall är det bara att gå till nästa salong och prova lyckan där. Det ska nog gå bra.
Inget fel i den meningsbyggnaden. Läs några gånger till ska du se att poletten trillar ner.
Citera
2012-08-16, 13:00
Medlem
TheHandOfGods avatar
Citat:

Ok, haha det ska stå erbjudas*, jag skriver från mobilen så det går segt.
Citera
2012-08-16, 21:37
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snafflebit
Inget fel i den meningsbyggnaden. Läs några gånger till ska du se att poletten trillar ner.

Inte fel i meningsbyggnaden, men det är däremot ett syftningsfel. Läs några gånger till så ska du se att poletten trillar ner.
Citera
2012-08-16, 21:45
Medlem
ganglere2s avatar
Ok.
Han kunde kanske tänkas ha menat

"Jag undrar om de kommer tycka att jag är för ung för att (de ska) erbjuda HE?"

Så visst var det rätt trots allt.

OnT Nej, du är inte för ung för detta.
Citera
2012-08-17, 00:02
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Ok.
Han kunde kanske tänkas ha menat

"Jag undrar om de kommer tycka att jag är för ung för att (de ska) erbjuda HE?"

Så visst var det rätt trots allt.

OnT Nej, du är inte för ung för detta.

Tröttsamt med kommentarer pga dålig läsförståelse. Läs mitt första inlägg igen!

Citat:

OnT Hoppas du får en trevlig upplevelse med HE och allt, Guds Hand. Det kommer säkert att gå (bra) för dig!

OT Och jag tror att åtministone du fattar att jag inte menade nåt illa.
Citera
2012-08-17, 09:07
Medlem
von-Utfalls avatar
Är det massagen när dom rycker i en så det känns att armarna dras ur led etc?

Och hur gör man för att veta om det försiggår HE på stället? Går man halvvägs in genom dörren, frågar blygt, nästan skamset om de har HE? Vad händer om de säger nej, tackar man för sig och går därifrån?

Om det skulle bli av med HE, inspekterar de då ballen för att se om den är duglig? Tänk om man har flensost, blir de äcklade då?
Citera
2012-08-17, 18:57
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von-Utfall

Och hur gör man för att veta om det försiggår HE på stället? Går man halvvägs in genom dörren, frågar blygt, nästan skamset om de har HE? Vad händer om de säger nej, tackar man för sig och går därifrån?

Om det skulle bli av med HE, inspekterar de då ballen för att se om den är duglig? Tänk om man har flensost, blir de äcklade då?

Är du på riktigt?? Läs tråden till att börja med...
Citera
2012-08-18, 07:39
Medlem
Citat:

nej du tvingas gå en fajt i thaiboxning! vågar du chansa?

du får vänta till att gå efter din årliga dusch så går det säkert bra!
Citera
2012-08-18, 12:49
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:

Haha! Jag kan inte motstå frestelsen att även jag kommentera det här underbart korkade inlägget :

1. Nej, när man känner att armarna dras ur led så är det inte massagen. Det är något annat som jag knappt törs fantasiera om. Sträckbänken kanske?

2. Jag brukar försöka smyga in osedd och lägga örat mot dörren till massagebåset, alternativt kika in i nån springa i draperiet.

3. Ja, ballen blir nårgånget inspekterad. För att se om den är duglig brukar massösen mormor - som lider av både framfall och inkontinens och dessutom inte brukar bada mer än till midsommar - sätta sig över ansiktet på en. Om det då rycker i ballen så brukar den anses duglig.
Senast redigerad av lillaHedvig 2012-08-18 kl. 12:51.
Citera
2012-08-19, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slowzap
Jag har varit på flera av salongerna i Stoockholm. Nu har jag tre favoritsalonger där jag alltid vet vad jag får. På den ena får jag minst HE (500 kr) men om jag vill kan jag eskalera det till samlag (1500 kr).

500 kr verkar vara ett över pris för enbart HE. När de frågar mig brukar det handla om 100-250kr berorende på exakt vad de föreslår. Så kanske kan du pruta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in