Citat:
Ursprungligen postat av
SvettigMumin
Något som förbryllat mig i många år är den generella uppfattningen om att amfetamin i Sverige bankas ut med metamfetamin - vilket jag nödgas ställa mig kritisk till. Hur gagnar det säljaren rent ekonomiskt? Varför säljs det inte skiljt från varandra? Finns det någon anledning överhuvudtaget att undanhålla köparen denna information?
Metamfetamin är inte direkt koffein, det är minst lika potent som amfetamin. I Sverige verkar metamfetamin ses som smuts, varför?
På riktigt, vad är grejen?
Jag själv har utgått ifrån urinprov mm, alltid met och amp som gett utslag när jag har dragit tjack! Analysrapporter mm ger nog mer träffande svar!
Meta förlänger rus, boostar förmodligen kickfronten etc...
”I Sverige verkar meta anses som smuts” -varför folk skulle tjäna på att undanhålla det för kunder...
Man kan banka om man får det som direktiv, men man skämmer ut sig själv om man har trögtorkat klibbig mandelmassa för 200:-g!!
Gör det med precision!
-Hällre meta än att rcs eller annat jidder, sälj varan för vad den är!
Citat:
Ursprungligen postat av
Badkarslabbet
1. Ja det är samma källa.
2. Ang meta har jag också gått i dessa funderingar. Är nämligen inte första gången det händer, dvs denna vilt skiftande effekt av olika batcher som enligt försäljaren ska vara högkvalitativt amfetamin. Pratade med personen idag och tydligen är det ingen annan som klagat. Men...
Såhär i efterhand kan jag konstatera att batchen innehåller någonting tillräckligt starkt för att hålla en
vaken och distraherad i 36 timmar. Ger även
otroliga orgasmer 
när ett dygn har passerat och om jag ska vara ärlig, är just denna effekt
starkare på den här batchen.
Hungern är även den kraftigt förtryckt.
Konstaterar även att man ser ut som
Musse Pigg vid det här laget, vilket jag aldrig gjorde på det förra. Bör dock understrykas att den mg för mg är mycket svagare och att en dos för mig innan kanske låg på 100-150 mg per dag, dvs 30-40 mg x 3 + 20 mg i snoken för att rivstarta processen. Nu måste jag ta det tredubbla för att få nånting ut av en dos och då känner jag inte tillnärmelsevis lika påtaglig effekt.
Vad som HELT utgår är GO!-et och drivet man fick på den förra, ni vet den här känslan att man kan fixa ALLT och ser fram mot att göra det. Den är istället ersatt med ett
flummigare och mer subtilt "rus" om man ens kan kalla det så.
Ett annat exempel, när man tog 10-15 mg på fingret och satte mott tungan så
pirrade det härligt i huvet på det förra. Nu pirrar det inget alls, oavsett hur mycket man tar.
Vill du säga att nånting här kännetecknar meta? Är nyfiken då mina erfarenheter är begränsade till nått gram jag beställde från första SR många år sen.
P.s. Kommer inte ihåg så mycket annat än att jag var väldigt försiktig och fick god utdelning av relativt små doser då ^. På den tiden var toleransen högre och omdömet lägre, så små doser för mig låg väl då på 50-80 mg. Vilket är att jämföra med regelbundet bombande med 0.2'or. När jag tog en 0.1a med det förra satt jag som klistrad i stolen helt orörlig i 4-5 timmar. Kommer inte ihåg vad jag höll på med men det var tydligen tillräckligt fascinerande för att hålla mig ockuperad och utan tidsuppfattning tills det var dags för en ny mycket mindre dos...

Jag kan inte gissa mig till några korrekta svar, endast personligerfarenhetsgrundade gissningar! Men vi kan säga som såhär, -bra dos är bra dos.
Det du upplever i skillnad kan likväl vara att du först fick potent vara, men senaste gången kanske det var mer trampat på!