2018-12-26, 16:34
Medlem
abahatis avatar
Småduttat lite under hela julhelgen innan jag snurrade ihop ett par bomber och gasade på ordentligt natten mot idag. ett ordentligt mål mat före första bomben runt 1600, och sög i mig ett par mindre sträck 30 min senare. Oklart med mängd men jag blev ordentligt snabb där ett tag. Sög i mig ett sista litet runt 08 imorse och börjar bli lagomt sömning nu men jag håller ut lite till.

Runt 1200 idag fick jag i mig en liten skål filmjölk med musli och funderar på om jag borde få mig någon vettig näring innan jag går och lägger mig. Isf motstridigt masa mig iväg och köpa en nutrilett eller dylikt.

Diverse kosttillskott har jag fått i mig men magen känns ganska ihålig
Citera
2018-12-26, 18:48
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Småduttat lite under hela julhelgen innan jag snurrade ihop ett par bomber och gasade på ordentligt natten mot idag. ett ordentligt mål mat före första bomben runt 1600, och sög i mig ett par mindre sträck 30 min senare. Oklart med mängd men jag blev ordentligt snabb där ett tag. Sög i mig ett sista litet runt 08 imorse och börjar bli lagomt sömning nu men jag håller ut lite till.

Runt 1200 idag fick jag i mig en liten skål filmjölk med musli och funderar på om jag borde få mig någon vettig näring innan jag går och lägger mig. Isf motstridigt masa mig iväg och köpa en nutrilett eller dylikt.

Diverse kosttillskott har jag fått i mig men magen känns ganska ihålig

Försök tvinga i dig allt som går. Soppor, smoothies på frukt, nypon- eller blåbärssoppa brukar vara lätt att få ner. Är ju bra om du får i dig lite kolhydrater men det är väldigt svårt, potatis, bröd, pasta och sånt växer bara i munnen. Lättaste jag kommit fram till är snabbmakaroner med mycket smör och salt, ta små tuggor och låt det ta den tid det tar.
Citera
2018-12-26, 20:02
Medlem
abahatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Försök tvinga i dig allt som går. Soppor, smoothies på frukt, nypon- eller blåbärssoppa brukar vara lätt att få ner. Är ju bra om du får i dig lite kolhydrater men det är väldigt svårt, potatis, bröd, pasta och sånt växer bara i munnen. Lättaste jag kommit fram till är snabbmakaroner med mycket smör och salt, ta små tuggor och låt det ta den tid det tar.

Tack för tipsen. Fixade precis en klase bananer, proviva blåbär och en gainomax.
Citera
2018-12-27, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Meta är ju i vita kristaller så knappast.

30h nu and still going strong, har kanske 0.2 kvar nu så det lär räcka tills ikväll. Sen ska man bli bäng på riktigt bra brunt. Imovane sen godnatt.

Väl spenderade juldan/annandan.

Det är helt sjukt hur mycket man har fått gjort. Finpulat med småmissar från igår.

Nu är det Civilization 5 för hela slanten.

Meta kommer i alla olika färger, beroende på rester ifrpn effedrintabbltterna som blir kvar i tillverkningen,

Men ja helt rent så är drt vita kristaller,

Återkomm gärna oxh beskriv din AT hehe
Citera
2018-12-27, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Meta kommer i alla olika färger, beroende på rester ifrpn effedrintabbltterna som blir kvar i tillverkningen,

Men ja helt rent så är drt vita kristaller,

Återkomm gärna oxh beskriv din AT hehe

Ingen AT alls, lite trött bara efter 6h sömn.
Citera
2018-12-27, 20:14
Medlem
st33rs avatar
Metamfetaminsulfat är väl inte kristalliskt? Så man kan inte röka tjacket bara för att det innehåller metamfeamin.
Folk verkar tro att meta = chrystal meth. Men den meta som finns i europa är oftast sulfat.
Citera
2018-12-28, 15:24
Medlem
getbusys avatar
Oh herre, fick tag på riktigt fint Amfetamin idag. Nästan helt doft fritt, helt vitt och torrt. Tog en 0,1 i näsan kl 13:00 och är riktigt riktigt välmående sådär som man blir när det är ganska hög procenthalt i. Fan va gött! Trevlig helg gott folk!
Citera
2018-12-28, 20:49
Medlem
Sheen999s avatar
Lugnt att dra klet som legat och självtorkat i rumstemperatur i någon månad?
Citera
2018-12-28, 20:54
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheen999
Lugnt att dra klet som legat och självtorkat i rumstemperatur i någon månad?
Helt lugnt.
Citera
2018-12-29, 07:50
Medlem
HenkWeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Oh herre, fick tag på riktigt fint Amfetamin idag. Nästan helt doft fritt, helt vitt och torrt. Tog en 0,1 i näsan kl 13:00 och är riktigt riktigt välmående sådär som man blir när det är ganska hög procenthalt i. Fan va gött! Trevlig helg gott folk!

ååhååå, din gottegris! Ride on
Citera
2018-12-29, 13:55
Medlem
loliravers avatar
Tror jag läste FAQ posten i början av tråden, jag vill blanda mitt A med saft och dricka, är det värt att snorta? Kan man skada näsan på något sätt`?
Citera
2018-12-29, 16:20
Medlem
Hestmotfolkgrupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Tror jag läste FAQ posten i början av tråden, jag vill blanda mitt A med saft och dricka, är det värt att snorta? Kan man skada näsan på något sätt`?
Blir snabbare effekt av att ta de i näsan. Men skulle nog ändå rekommendera att dricka det. då näsan tycks lägga ner innan du fått i dig dosen du vill.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in