Hur länge pissade ni en gång i veckan? Har en polare som har lämnat negativa piss sen förra oktober (då han började med laro). Först var det på ett behandlingshem men sen januari 2018 på en vårdcentral. Han har ett ordnat liv med jobb etc men lämnar fortfarande piss en gång i veckan..
Hur länge tror ni han måste lämna så ofta? Han har som sagt aldrig varit positiv och har inte haft några problem alls med sin mottagning. Hämtar medicinen på apoteket
Citat:
Ursprungligen postat av
Lost1nwonderland
Hur ser dom på ifall jag lämnar positivt på buprenorfin vid första mötet? Hoppas det är lugnt för det här kan verkligen bli min räddning!.
Hur svårt är det förresten att få börja med metta på en gång?
Undrar även ifall man är låst till en mottagning eller ifall jag kan hämta på en annan mottagning ifall jag reser inom Sverige ?
Tacksam för svar
Som jag minns det så ska man vara ren från allt utom opi. För ett par år sedan så var de ganska hårda på att inte ta in folk som tidigare missbrukat sub (eller metadon om det var det som var aktuellt) men nu vet jag ju att dom tar in folk som "bara" haft bup-missbruk, så då kan jag inte tänka mig att positivt pissprov på sub är något problem. Om jag var du, och du är säker på att bup kommer visas, så skulle jag lägga korten på bordet och berätta det innan de ser det på provsvaret.
Lycka till, återkom gärna med hur det gick!