2018-12-11, 22:35
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Nr kommer Undead Nightmare 2 d? Hoppas p nn DLC. Online skiter jag i.
Citera
2018-12-12, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIF
Ngot nytt om online beta ev nollstlls sen?

Rockstar har inga planer p att nollstlla nr "riktiga" versionen slpps.
"ROCKSTAR 'DOES NOT HAVE PLANS' TO RESET PROGRESS FOLLOWING RED DEAD ONLINE BETA"
Citera
2018-12-12, 09:12
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Snodde en kanot och paddlade ver mot Backwater fr att frn kusten kolla lite mer av kartan som jag nnu inte sett. De var inte nt man skulle kunna gra tydligen.
Arthur slpper pltsligt rorna, hoppar i vattnet och drunknar... och s vaknar man upp p en strand p "rtt sida" med $150 mindre i plnboken
Rkade gra samma sak, fast med hsten. Lite drygt var det.
Citera
2018-12-12, 10:09
Medlem
Hade massa otur igr enligt mig (dlig enligt andra kanske).

Var inne i St Denis och rnade vapenaffren p hans sidobuisness, nr jag skulle fly frn lagens lnga arm fick jag frst skta flykten till fots fr att hstjveln inte stod dr jag parkerade honom, och fr att slippa bli ihjlskjuten. Nr vl hsten kommer till undsttning s brjar jag min flykt p riktigt, hinner springa lngs en vg. Nr jag vl ska svnga vnster springer han rtt in i vggen och dr, frsker reviva han men d blir jag ihjlskjuten.

Vaknar upp, tar mig tillbaka till olycksplatsen och upptcker att hsten r borta. D drar jag och betalar bountyn p 300 dollar fr att sedan dra och kpa mig en ny svid, i drren blir jag rnad p 250 dollares av en ficktjuv.

S min frga efter detta lnga inlgg r, nr hsten dr s dr den? Den "spawnar" inte p ngot stlle eller s?
Citera
2018-12-12, 12:16
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Rkade gra samma sak, fast med hsten. Lite drygt var det.
Simmade du med hsten? r ju vldigt lngt
Ja frskte g i land ett par gnger men direkt vart jag upptckt och fick fly ut med bten direkt.
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister

Var inne i St Denis och rnade vapenaffren p hans sidobuisness, nr jag skulle fly frn lagens lnga arm fick jag frst skta flykten till fots fr att hstjveln inte stod dr jag parkerade honom, och fr att slippa bli ihjlskjuten. Nr vl hsten kommer till undsttning s brjar jag min flykt p riktigt, hinner springa lngs en vg. Nr jag vl ska svnga vnster springer han rtt in i vggen och dr, frsker reviva han men d blir jag ihjlskjuten.

Vaknar upp, tar mig tillbaka till olycksplatsen och upptcker att hsten r borta. D drar jag och betalar bountyn p 300 dollar fr att sedan dra och kpa mig en ny svid, i drren blir jag rnad p 250 dollares av en ficktjuv.

S min frga efter detta lnga inlgg r, nr hsten dr s dr den? Den "spawnar" inte p ngot stlle eller s?
Nr hsten dr s dr den. Ja skulle hoppa ver en bck men landade med hstens skalle rakt ner i vattnet och den dog samtidigt som texten om att ja skulle rdda den syntes. Gick inte att f upp den ur vattnet. Blev en ny hst fr $400.
Citera
2018-12-12, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister

Nej din hst r dd och du fr srja den medan du traskar och kper en ny.
Drfr r de ju fint att ha lite hstkurer p lager. Verkar som du hade lite otur dr.

Min frga till er som provat online. r det ngot att ha?
Citera
2018-12-12, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Nej din hst r dd och du fr srja den medan du traskar och kper en ny.
Drfr r de ju fint att ha lite hstkurer p lager. Verkar som du hade lite otur dr.

Min frga till er som provat online. r det ngot att ha?

Helt klart ngot att ha imo. Beroende lite p vad man vill gra, men man br iallafall spela klart storyn innan man hoppar p onlinetget tycker jag.
Jaga/fiska med polarna r svinkul. Dda andra onlinespelare, starta "krig", gra Online-story missions/Stranger missions.
Och det kommer att komma mer grejer till online. Det r ju trots allt bara en betaversion som slpps n s lnge.
Citera
2018-12-12, 12:47
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Helt klart ngot att ha imo. Beroende lite p vad man vill gra, men man br iallafall spela klart storyn innan man hoppar p onlinetget tycker jag.
Jaga/fiska med polarna r svinkul. Dda andra onlinespelare, starta "krig", gra Online-story missions/Stranger missions.
Och det kommer att komma mer grejer till online. Det r ju trots allt bara en betaversion som slpps n s lnge.
Jag har inte ngon brdska att brja spela online och kommer inte att gra de frrns ja spelat klart storyn ett par gnger samt att den riktiga onlinedelen r klar.
Men r det ngot just nu som man inte kan gra online som man kunde tidigare?
I GTA5 tex s tog man ju bort alla djur online. r de nt som tagits bort nu?
Citera
2018-12-12, 12:59
Medlem
cellels avatar
Hej hrni, ledsen men jag har en nybrjarfrga t er.
Nr man r p rtt location fr att fnga en legendary fish fr man upp nt meddelande d att man r i nrheten? Mste man beta av flera "vanliga" fiskar innan legendary dyker upp?
Igr stod jag och kastade i ver en timme exakt dr legendary bluegill fish ska vara men fick bara vanliga.
Likadant nr jag drog till trsket under Lagras dr en annan legendary fish ska vara, fick bara vanliga.
Vad gr jag fr fel? Jag anvnder givetvis rtt special lure och gr frska "fiska" p samma stt som jag lst tidigare att man ska gra, veva in lngsamt osv osv.
Tack p frhand.
Citera
2018-12-12, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si

r nog frdig med storyn om en timmes spelande men r hungrig p mer knner jag. Inga polare lirar RDR2 men lr vl finnas ett syfte med det? Tjna pengar/bygga hus et c? Mste vara ngot att lira fr ju. Vill helst ha en 70 timmars DLC med engng
Citera
2018-12-12, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cellel
Nr man r p rtt location fr att fnga en legendary fish fr man upp nt meddelande d att man r i nrheten? Mste man beta av flera "vanliga" fiskar innan legendary dyker upp?
Igr stod jag och kastade i ver en timme exakt dr legendary bluegill fish ska vara men fick bara vanliga.
Likadant nr jag drog till trsket under Lagras dr en annan legendary fish ska vara, fick bara vanliga.
Vad gr jag fr fel? Jag anvnder givetvis rtt special lure och gr frska "fiska" p samma stt som jag lst tidigare att man ska gra, veva in lngsamt osv osv.
Tack p frhand.

Jag sg fiskjveln s drog fram hagelsprakaren och plockan med den
Citera
2018-12-12, 13:16
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cellel
Tack p frhand.

https://www.ign.com/wikis/red-dead-r...ndary_Bluegill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in