Tror jag är i slutet chapter 6 om det gör någon skillnad.
Precis efter Eagle Flies räddat Arthur när Dutch varit en fitta
Hur i helvete ska jag kunna uppgradera min satchel!? Har både perfect panther och boar på hästen men kan inte lämna något till Pearson? Vad ska jag göra. Orkar inte dö, bli av med pälsen och tvingas jaga de djuren igen.
Edit: startade nästa uppdrag
Pearson har dragit. Vad ska jag göra nu då?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2018-12-10 kl. 22:58.
Tror jag är i slutet chapter 6 om det gör någon skillnad.
Precis efter Eagle Flies räddat Arthur när Dutch varit en fitta
Hur i helvete ska jag kunna uppgradera min satchel!? Har både perfect panther och boar på hästen men kan inte lämna något till Pearson? Vad ska jag göra. Orkar inte dö, bli av med pälsen och tvingas jaga de djuren igen.
när man skulle gå runt och leta efter båtkillens medhjälpare. Nu är mina kunskaper om både amerikanska träsk och alligatorer oerhört begränsade, men att klampa omkring i ett träsk på natten med vatten upp till brösthöjd, är inte det som att be om att få bli alligatorkäk?
Fy, jag hatar skräckfilmer och horrorspel. Inga fler sådana uppdrag tack.
Saknar möjligheten att direkt äta eller dricka saker man hittar. Har man fullt av det i väskan men skulle behöva använda en sådan så får man gå in i menyn, bläddra ända fram just den sortens sprit, dricka den och sedan plocka upp den som står framför en.
Snodde en kanot och paddlade över mot Backwater för att från kusten kolla lite mer av kartan som jag ännu inte sett. De var inte nåt man skulle kunna göra tydligen.
Arthur släpper plötsligt årorna, hoppar i vattnet och drunknar... och så vaknar man upp på en strand på "rätt sida" med $150 mindre i plånboken
fick upp ett stranger mission. Har gjort exakt det med Arthur var samma snack fast med John ist. för Arthur. Måste jag göra om allihop från början!? Fattar inte hur strangers fungerar när man spelar som John.
Är ju Johnny boy nu. Vad händer med allt man gjort med Arthur? Strangers, kläder osv.?
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister
Följer tasks med efter man klarat spelet, tex dinosaur bones och exotics? Eller bör man göra klart det innan?
Du får behålla alla vapen, kläder etc, spela epilogen bara så kommer du märka det
Vet inte vad som händer med Strangers missions du inte har gjort klart men Dinosaur bones, exotic plants osv osv finns kvar för att göra efter att du har klarat hela spelet om du vill
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!