Citat:
Ursprungligen postat av
Tampis
Som sagt så hittar du kläderna även i ditt camp och i provrummen i butiker!
Rent utseendemässigt är satchels olika: någon har fjädrar, nån ser ut som en torr pung och så vidare.
Men själva "funktionen" följer med oavsett vilken satchel du har utrustad (så om du gör en satchel som möjliggör att du kan bära fler växter, så gäller denna uppgradering för ALLA satchels. Så oavsett vilken satchel du har utrustad så kommer du kunna bära fler växter).
Gillar du att jaga och utforska så kan jag rekommendera att direkt ge dig i kast med att crafta alla satchels och slutligen få den bästa, det är nämligen så JÄVLA underbart att kunna bära mer eller mindre hur mycket man vill. Jag själv löste detta i kapitel två eller tre har jag för mig.
Lyckades missa att man kunde välja owned outfits eller vad det hette i campet...
Tack för klargörandet vad gällde satchels, funkade ju tyvärr inte så med bandoliers vad det verkar så lyckades crafta/köpa två.
Ja, jag tänkte ge mig i kast med att fixa alla satchels

Fan vad häftigt spel, hamnade uppe på en bergstopp precis när jag letade björn och hittade ett par coola hemligheter och fick nästan svindel på köpet.
Tips på badgertillhåll, kan inte jaga runt Rhodes för tillfället, deputy ju

...