2018-12-10, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Breitbart:

APC - Armoured Personnel Carrier, med EU-flagga syntes på gatorna i Paris. Nog för att Macron önskade en EU-arme, men att den redan nu skulle sättas in mot protesterande i Paris var ändå lite oväntat.

Du är totalt OT. Finns en tråd om protesterna i Frankrike. Posta där.
Citera
2018-12-10, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Makaronen avgår snart sen blir Le Pen den nya, då storstartar Eu:s nedmontering.
I Frankrike sa dom samma sak, köp dieselbilar för dom var så rena, nu har man höjt skatterna som fan, makaronen var en ditsatt globalist, tror röfven o lööf vet vad som håller på o sker i hela Europa nu o svettas inför kommande nurnberg !
Trust The Plan.

Jaha menar du att Q förutsåg protesterna i Frankrike? Om inte postar du i fel tråd.
Citera
2018-12-10, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Du är totalt OT. Finns en tråd om protesterna i Frankrike. Posta där.

Hur kan det vara off topic, när Q har skrivit om protesterna i Paris i flera poster?
Bl a här:

Citat:
Dec 2 2018
What you are witnessing in France has nothing to do w/ gas [forced narrative].
Vive la France!
Q

...och här:

Citat:
Dec 2 2018
Anonymous No.4118906
Dec 2 2018
viva vs vive.png

>>4118750
>>4118906
You are learning, Anon.
[J C] & Vive la France.
Riots in France today.
Comey testimony?
Do you believe in coincidences?
Q
Senast redigerad av Q-follower 2018-12-10 kl. 12:40.
Citera
2018-12-10, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Hur kan det vara off topic, när Q har skrivit om protesterna i Paris i flera poster?
Bl a här:

...och här:

Jaha, ja det har ju hela världen gjort. Vad vet Q som ingen annan vet? Kan inte du som är invigd förklara hur dessa protester kopplas ihop med förhören av Comey. ha ha

Protesterna i Frankrike pågår samtidigt som Sverige försöker få ihop en regering och längdlandslaget går uselt och innebandylandslaget förlorar finalen mot Finland.

Coincidence? I think not. Join the dots. Trust the plan.
Citera
2018-12-10, 13:46
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Du har säkert rätt om Kina, jag får bara inte ihop det med NK.
Varför ska du koppla ihop det med Kina? Det är en koppling du inte kommer hitta eftersom den inte finns.

Citat:
Vad erbjöd Trump NK egentligen som gjorde att dom vågade stå upp mot Kina?
Säkerhet.

Nordkorea kontrollerades av Deep State. Trumpadministrationen frigorde landet och därmed Kim Jong-Un från deras kontroll och erbjöd skydd. Nordkorea var enkel att frigöra eftersom landet är litet och fattigt.

Citat:
Varför det varma mottagandet för Trump i förbjudna staden?
Jag har ingen koll på hur mottagandet var, framförallt i jämförelse med andras mottaganden. Varför skulle Kina inte ge Trump ett varmt mottagande, han står ändå för öppenhet, ärlighet och fred? Trumps handelskrig är egentligen inte mot Kina, utan Deep State.

Citat:
Varför finns det inga ugglor Kina om de är DS som Q skulle sagt?
Vad säger att det inte fins ugglor i Kina?

Allt är inte svart eller vitt, utan olika nyanser av grått (läs: det finns mellanting). Deep State, liksom resten av världen, kontrolleras till olika grad av Deep State. Vissa länder styrs av Deep State med järnhand, som Nordkorea (nu frigjord), Iran (håller på att frigöras) och Kuba medans Deep State i andra länder har olika grader av makt.

Jag har argumenterat för att Deep State av olika anledningar har valt ut Kina att bli världens nästa supermakt efter USA's förgörande (det är en del av planen för en världsregering). Det är en av huvudanledningarna till varför amerikanska försvaret lagt sig i politiken genom sin företrädare Donald Trump. Att bli utvald av Deep State att bli nästa supermakt kan låta bra men i verkligheten är det inte det. Det korrupta systemet vi nu ser i USA med utpressning som huvudverktyg skulle implementeras i Kina, där Deep States intressen går före nationens – och därmed folket.

Ledarna i Kina vill självklart inte kontrolleras av Deep State, så att dom välkomnar Trump känns inte konstigt på något sätt. Han är ett hopp även för dom.
Citera
2018-12-10, 13:55
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jaha, ja det har ju hela världen gjort. Vad vet Q som ingen annan vet? Kan inte du som är invigd förklara hur dessa protester kopplas ihop med förhören av Comey.
Denna tråd handlar om en världsomspännande revolution med ursprung i USA. Att människor i andra länder protesterar mot deras korrupta "ledare" är så on-topic det kan bli – oavsett om Q har skrivit om det eller om en koppling finns eller inte finns med förhören av Comey.

Efter mina observationer av ditt deltagande i tråden är jag inte förvånad att du argumenterar för censur genom att begränsa vad som får skrivas genom att tolka off-topic så det passar din agenda.
Senast redigerad av Fittahora 2018-12-10 kl. 13:59.
Citera
2018-12-10, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Denna tråd handlar om en världsomspännande revolution med ursprung i USA. Att människor i andra länder protesterar mot deras korrupta "ledare" är så on-topic det kan bli – oavsett om Q har skrivit om det eller om en koppling finns eller inte finns med förhören av Comey.

Efter mina observationer av ditt deltagande i tråden är jag inte förvånad att du argumenterar för censur genom att begränsa vad som får skrivas genom att tolka off-topic så det passar din agenda.

Protesterna i Frankrike har inte ett skit med USA att göra och ännu mindre med Trump. Tror du det är du så långt bort från verkligheten man överhuvudtaget kan komma.
Citera
2018-12-10, 14:35
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Nordkorea kontrollerades av Deep State. Trumpadministrationen frigorde landet och därmed Kim Jong-Un från deras kontroll och erbjöd skydd. Nordkorea var enkel att frigöra eftersom landet är litet och fattigt.

När man inte tror att du kan överraska så slår du till igen (med något ÄNNU mer idiotiskt).
Nordkorea kontrollerat av "deepstate". Really?
Ja dessa rika bank-globalister som styr i NK har man ju verkligen tröttnat på...
Citera
2018-12-10, 14:40
Medlem
Fittahoras avatar
Tänkte delge mig av mina misstankar gällande Jerome Corsi och Roger Stone.

Jag har inte gjort några större efterforskningar kring någon av dessa två. Jag förlitar mig mer eller mindre på vart min känsla leder mig. Lyckligtvis brukar min känsla stämma väl.

Corsi och Stone är i rampljuset för stunden eftersom dom är under lupp av Robert Mueller. Som ni vet argumenterar jag för att en av Muellers roller är att officiellt utreda trumpadministrationen för brott när han i själva verket inofficiellt utreder Deep State för brott. Indikationer som framkommit den senaste veckan tyder på att min analys är korrekt.

När Corsi började posta videos på JewTube där han "avkodade" Q-meddelanden tog jag mig tiden att titta på en. I videon hade Corsi två gäster per telefon som fick ställa frågor till honom. En av gästerna ställde en fråga till Corsi som han av någon anledning inte gillade. Han svarade att frågan var idiotiskt på ett extremt nedlåtande och oempatiskt sätt. Jag känner igen en sociopat när jag ser en och Corsi's beteende var det enda alarmet jag behövde.

Corsi har en historik av samrörelse med individer och organisationer kopplade eller finansierade av Deep State. Att Corsi är Deep State råder inga tvivel.

Idag såg jag en rubrik att Corsi stämmer Mueller på 100 miljoner dollar efter vad som har hänt dom emellan. Jag tolkar det som att Deep State (via Corsi) stämmer Mueller (som kontrolleras av Trump), troligtvis i ett försök att sabotera för trumpadministrationens planer.

Roger Stone har jag egentligen ingen koll på över huvud taget. Den lilla information jag hade om honom ledde till att anta att han är Deep State. Det jag gick efter är hans namn (Stone, vanligt judiskt efternamn) samt hans samrörelse med Infowars.

Eftersom jag inte vet någonting om Stone tog jag och kikade på hans Wikipedia-sida, vilket mer än bekräftar mina misstankar. Stone grundade en lobbying-firma (alarmerande) med *trumvirvel* Paul Manafort! Det har även skapats en dokumentär om Stone av Netflix. För er som inte har koll på Netflix är det ett Deep State-kontrollerat propaganda-organ.

Stone har arbetat som lobbyist och strateg för bl a Nixon, Reagan och Trump. Det får mig att misstänka att hans uppgift är att infiltrera organisationer för Deep State's räkning.

TLDR: Jerome Corsi och Roger Stone är Deep State och är under attack från trumpadministrationen via Robert Mueller.
Citera
2018-12-10, 14:52
Medlem
Citat:
Tänkte delge mig av mina misstankar gällande Jerome Corsi och Roger Stone.

Jag har inte gjort några större efterforskningar kring någon av dessa två. Jag förlitar mig mer eller mindre på vart min känsla leder mig. Lyckligtvis brukar min känsla stämma väl.

Corsi och Stone är i rampljuset för stunden eftersom dom är under lupp av Robert Mueller. Som ni vet argumenterar jag för att en av Muellers roller är att officiellt utreda trumpadministrationen för brott när han i själva verket inofficiellt utreder Deep State för brott. Indikationer som framkommit den senaste veckan tyder på att min analys är korrekt.

När Corsi började posta videos på JewTube där han "avkodade" Q-meddelanden tog jag mig tiden att titta på en. I videon hade Corsi två gäster per telefon som fick ställa frågor till honom. En av gästerna ställde en fråga till Corsi som han av någon anledning inte gillade. Han svarade att frågan var idiotiskt på ett extremt nedlåtande och oempatiskt sätt. Jag känner igen en sociopat när jag ser en och Corsi's beteende var det enda alarmet jag behövde.

Corsi har en historik av samrörelse med individer och organisationer kopplade eller finansierade av Deep State. Att Corsi är Deep State råder inga tvivel.

Idag såg jag en rubrik att Corsi stämmer Mueller på 100 miljoner dollar efter vad som har hänt dom emellan. Jag tolkar det som att Deep State (via Corsi) stämmer Mueller (som kontrolleras av Trump), troligtvis i ett försök att sabotera för trumpadministrationens planer.

Roger Stone har jag egentligen ingen koll på över huvud taget. Den lilla information jag hade om honom ledde till att anta att han är Deep State. Det jag gick efter är hans namn (Stone, vanligt judiskt efternamn) samt hans samrörelse med Infowars.

Eftersom jag inte vet någonting om Stone tog jag och kikade på hans Wikipedia-sida, vilket mer än bekräftar mina misstankar. Stone grundade en lobbying-firma (alarmerande) med *trumvirvel* Paul Manafort! Det har även skapats en dokumentär om Stone av Netflix. För er som inte har koll på Netflix är det ett Deep State-kontrollerat propaganda-organ.

Stone har arbetat som lobbyist och strateg för bl a Nixon, Reagan och Trump. Det får mig att misstänka att hans uppgift är att infiltrera organisationer för Deep State's räkning.

TLDR: Jerome Corsi och Roger Stone är Deep State och är under attack från trumpadministrationen via Robert Mueller.

Vilka är Deep State och hur kontrollerar Trump Mueller? Varför önskar Trump lägga ner Muellers utredning? Vad är det Mueller utreder egentligen? När åker Hillary och Obama in?

Varför Twittrar Trump 'Häkjakt' och 'No Collusion' varje gång team Mueller släpper något nytt.

Tillhör de 33 personer (inklusive fem från Trumps innersta krets) Mueller hittills åtalat eller fått erkännanden från allihop Deep State?

Så många frågor, tur vi har dig som säkert kan svara.

Att kalla tricksaren Stone och konspirationsteoretikern Corsi Deep State skulle de nog själva vara smickrade över. ha ha

Corsi har för övrigt anlitat världens dummaste person, Larry Klayman, som advokat i sin stämning mot Mueller.
https://www.wonkette.com/superlawyer-larry-klayman-wants-to-legally-peacefully-imprison-all-liberals
Ska man skratta eller gråta.
Senast redigerad av Alpoxen 2018-12-10 kl. 15:22.
Citera
2018-12-10, 16:04
Medlem
Fittahoras avatar
Dom senaste dagarnas informationsflöde har skapat förvirring kring min teori gällande Michael Cohen.

Jag har som bekant presenterat en teori att Cohen samarbetar med Trump med att tvätta information så att det skall kunna användas som bevis i en domstol. Cohens fall fram tills nyligen har väldigt många likheter med Michael Flynn's fall; han erkände brott som han inte hade begått.

Informationen som har kommit fram på sistone stämmer inte överens med min teori. Cohen har nu anklagats för andra brott, främst av ekonomisk karaktär. Om dessa anklagelser har grund känns det osannolikt att Cohen skulle ha ingått ett samarbete med Trump där han frivilligt erkänner brott som han inte har begått; utan rent mjöl i påsen vill man undvika all form av uppmärksamhet, framförallt från rättsväsendet.

Alternativen som jag håller som möjliga är;
– Min analys var felaktig och Cohens fall därmed mer skulle likna Paul Manaforts.
– Jag har haft rätt men Trump har utnyttjat Cohen i ett dubbel-spel (utnyttjats för egen vinning för att sedan sättas dit för andra brott).
– Jag har haft rätt och det som sker nu är ett motdrag från Deep State.

Vi får snällt vänta på att fallet klarnar innan vi kan dra några slutgiltiga slutsatser.
Citera
2018-12-10, 16:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Dom senaste dagarnas informationsflöde har skapat förvirring kring min teori gällande Michael Cohen.

Jag har som bekant presenterat en teori att Cohen samarbetar med Trump med att tvätta information så att det skall kunna användas som bevis i en domstol. Cohens fall fram tills nyligen har väldigt många likheter med Michael Flynn's fall; han erkände brott som han inte hade begått.

Informationen som har kommit fram på sistone stämmer inte överens med min teori. Cohen har nu anklagats för andra brott, främst av ekonomisk karaktär. Om dessa anklagelser har grund känns det osannolikt att Cohen skulle ha ingått ett samarbete med Trump där han frivilligt erkänner brott som han inte har begått; utan rent mjöl i påsen vill man undvika all form av uppmärksamhet, framförallt från rättsväsendet.

Alternativen som jag håller som möjliga är;
– Min analys var felaktig och Cohens fall därmed mer skulle likna Paul Manaforts.
– Jag har haft rätt men Trump har utnyttjat Cohen i ett dubbel-spel (utnyttjats för egen vinning för att sedan sättas dit för andra brott).
– Jag har haft rätt och det som sker nu är ett motdrag från Deep State.

Vi får snällt vänta på att fallet klarnar innan vi kan dra några slutgiltiga slutsatser.

Cohen är "Deep State" det är det enda alternativet i ditt narrativ, det eller att Trump förlorar mot "deep state" då Cohen nu verkar komma o få ett fängelsestraff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in