Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Nej men vi vänder på det
Vad vill du se för att tro att Q är äkta?
Eftersom jag inte tror på någon konspiration av någon "Deep state" så blir det svårt att svara på. Men jag tror på rättssamhället och på att Usa har fungerande institutioner, så OM nu en "deep state" existerar och genom jäv och korruption har makten i det fördolda, så kan dessa åtalas.
Alltså vill jag se, av Q och hans anhang den typ av bevis som tåls att framläggas i en domstol. Det är väl beprövat vad dessa är för typ av bevis och hur man ska framställa dem. Och då duger alltså inte indicier, spekulationer, och tro/hopp/förtvivlan.
Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Du måste väl ändå ha fattat att Q har kontakt med Trump, de synkar ibland när Q skriver och när Trump twittrar
Nej, det måste jag inte fatta. Bara för att du extremt mycket tror det så måste inte alla andra tro det. Eller alla andra vara idioter som inte tror det. Detta är inte fysik där någon som inte gravitation är helt ute och cyklar. Detta är hittills helt obevisade internet-spekulationer. Du får gärna tro på dem för min del, och jag diskuterar det gärna med dig. Men gör inte misstaget att tro att din
kunskap är absolut.
Det är också du som kommer med påståendena, så hela bevisbördan ligger hos dig. Inte hos mig som ifrågasätter dina (och Q:s) påståenden.