2020-01-04, 19:47
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Det tar säkert flera år innan det rensats i alla led. Jag tror dock att Q kommer förlåta och benåda medlöpare. Q är inte så värst blodtörstig.
Q är bara budbärare. Inga kommer att förlåtas eller benådas.

Citat:
Trump utser domare på löpande band. USA är numera konservativt (rättssystemet) i minst en generation.
Alla domare som är korrupta måste bytas ut innan rättsystemet kan fungera. Det är långt dit.

Observera att min önskan är att nuvarande rättsystem läggs ned. Ett system med domare kan aldrig fungera.

Citat:
Sverige är kanske med i det förlorande laget? Sverige och även andra skandinaviska länder sponsrade CF. Svensk media hatar Trump som kåkfarare hatar snuten.
Vi står sist i kön när det kommer till avtal med USA. Det är illa.
Hela världen måste rensas från korruption, inklusive Sverige. Sverige är dock så pass litet och förhållandevis obetydligt att vi inte är prioriterade. Svensken är dessutom så pass hjärntvättad att dom kommer att försvara förtryckarna.
Citera
2020-01-04, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Q är bara budbärare. Inga kommer att förlåtas eller benådas.

Alla domare som är korrupta måste bytas ut innan rättsystemet kan fungera. Det är långt dit.

Observera att min önskan är att nuvarande rättsystem läggs ned. Ett system med domare kan aldrig fungera.

Hela världen måste rensas från korruption, inklusive Sverige. Sverige är dock så pass litet och förhållandevis obetydligt att vi inte är prioriterade. Svensken är dessutom så pass hjärntvättad att dom kommer att försvara förtryckarna.

Jag förstår skillnaden mellan Q och Q+ men slarvade lite. Jag tror att Q+ kommer prioritera stabilitet framför häxjakt. Nåväl, den som lever får se.

Sveriges etablissemang är beroende av dels privata gamla pengar intjänade i industri samt numera även pengar från en internationell finansman och filantrop. De som gjort sig beroende av finansmannen kommer att tystna så snart utbetalningarna uteblir. Detta kommer att bli skitkul. Men det är ju kattskit jämfört med de gamla fina pengarna. Den biten kan komma att svida.

Otroligt frustrerande att vi saknar ledtrådar om Sverige.
Citera
2020-01-04, 20:15
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Jag tror att Q+ kommer prioritera stabilitet framför häxjakt.
Det ena utesluter inte det andra.

Teflon Don är känd för att alltid få det sista ordet (hämd). Ingen kommer att skonas. Ingen.

Citat:
Otroligt frustrerande att vi saknar ledtrådar om Sverige.
Det håller jag med om.
Citera
2020-01-04, 22:40
Medlem
Citat:
Oj det blev värre än ett gripande. Jag vet ju att du inte tror på Q-grejen men det här tycker jag ändå var lite uppseendeväckande/värt popcorn om man sett det på film. Se 3706.

Storyn Q presenterat är alltså att skurkarna styr ett antal suveräna stater. Dessa stater har befriats den senaste åren. Bland annat Nordkorea. Den sist återstående staten är Iran och i och med mordet på generalen är även Iran befriat. Se 1320.

Om det är sant eller inte vet ju inte jag men det är så jag tolkar Q. Kom ihåg att detta är konspirationsforumet och lite utrymme för spekulationer måste tillåtas. Medge att hela världen vaknade till. Nu får alla experter komma ut och sträcka på sig och njuta av uppmärksamheten.

Jag medger gärna att detta inte bevisar någonting och att något helt annat kanske avsågs med biosalongen med Pepe-grodorna i 3706.

Jag vet inte ens vad Q är för något, vad är syftet?

Och därmed blir det svårt att ta något på allvar. Alla kan sitta och gissa. Men jag håller med dig om att popcorn ändå kan vara passande ändå. Det är ofta härliga konspirationsteorier på alla sätt och vis i den här tråden i det här forumet på FB.

Men det är mest att diskutera vad folk tror när de läser sina horoskop här. Alla kan hitta sina tolkningar och popcorn eller löjrom till detta. Det hela är ju på skoj.
Citera
2020-01-04, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ertil
Jag vet inte ens vad Q är för något, vad är syftet?

Och därmed blir det svårt att ta något på allvar. Alla kan sitta och gissa. Men jag håller med dig om att popcorn ändå kan vara passande ändå. Det är ofta härliga konspirationsteorier på alla sätt och vis i den här tråden i det här forumet på FB.

Men det är mest att diskutera vad folk tror när de läser sina horoskop här. Alla kan hitta sina tolkningar och popcorn eller löjrom till detta. Det hela är ju på skoj.

Vad är syftet med Q? Ja det är ju det vi försöker komma på i den här tråden. Jag fattar ju också att allt är nys men jag fortsätter ändå att följa utvecklingen.

Den senaste teorin jag läst på Twitter är att Q är en kvantdator som spottar ur sig förutsägelser. Jag tror det är Barron Trumps anteckningar. Oavsett är Q ett intressant prisma att läsa nyheter igenom.
Citera
2020-01-05, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Har du nånsin tänkt på att det kanske är det som ni kallar "deep state" som nu tar makten via dessa nya domare som utses?
Citera
2020-01-05, 02:00
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Oj det blev värre än ett gripande. Jag vet ju att du inte tror på Q-grejen men det här tycker jag ändå var lite uppseendeväckande/värt popcorn om man sett det på film. Se 3706.

Storyn Q presenterat är alltså att skurkarna styr ett antal suveräna stater. Dessa stater har befriats den senaste åren. Bland annat Nordkorea. Den sist återstående staten är Iran och i och med mordet på generalen är även Iran befriat. Se 1320.

Om det är sant eller inte vet ju inte jag men det är så jag tolkar Q. Kom ihåg att detta är konspirationsforumet och lite utrymme för spekulationer måste tillåtas. Medge att hela världen vaknade till. Nu får alla experter komma ut och sträcka på sig och njuta av uppmärksamheten.

Jag medger gärna att detta inte bevisar någonting och att något helt annat kanske avsågs med biosalongen med Pepe-grodorna i 3706.

Stod det inte att Israel skulle vara sist ut?

Citat:
Det tar säkert flera år innan det rensats i alla led. Jag tror dock att Q kommer förlåta och benåda medlöpare. Q är inte så värst blodtörstig.
CEO:er har redan avgått frivilligt.
Trump utser domare på löpande band. USA är numera konservativt (rättssystemet) i minst en generation.

Sverige är kanske med i det förlorande laget? Sverige och även andra skandinaviska länder sponsrade CF. Svensk media hatar Trump som kåkfarare hatar snuten.
Vi står sist i kön när det kommer till avtal med USA. Det är illa.

Precis som amerikanska folket i över hundra år varit kidnappat av globalisterna så har ju även Europa och Sverige varit det. Tror du inte Q eller vem man nu ska hänvisa till är fullt på det klara med det? Se tex Trumps look what is happening in Sweden, Sweden!
Citera
2020-01-05, 18:20
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Storyn Q presenterat är alltså att skurkarna styr ett antal suveräna stater. Dessa stater har befriats den senaste åren. Bland annat Nordkorea. Den sist återstående staten är Iran och i och med mordet på generalen är även Iran befriat.

Så om vi vill se hur ett land fungerar, som är befriat från deep-state, så ska vi kika på Nordkorea och Iran!
Är jag hemsk om jag inte vill bli befriad?

Allvarligt - hur kan någon tänkande människa tro att de supernationalistiska staterna Iran och Nordkorea har styrts av DS och att de nu är "befriade"!? Man blir matt av alla dumheter man läser här...
Citera
2020-01-06, 10:12
Medlem
Dags för DNC/demokraterna/Nancy Pelosi att sända över 'Articles of impeachment' /åtalspunkterna till senaten. Annars gör hon sig skyldig till obstruktion av senaten. Och GOP ledamöter kommer att agera, bland annat senator Josh Hawley:

Citat:
@HawleyMO, för 2 dagar sedan

Here’s the choice Senate should give Pelosi & Democrat obstructionists: Send the impeachment articles to the Senate for the trial the Constitution prescribes, or face dismissal of their bogus articles

https://twitter.com/HawleyMO/status/1213277716511936512
Citera
2020-01-06, 18:23
Medlem
madtops avatar
Off- topic om Soros raderat.
/Moderator
Citera
2020-01-07, 10:07
Medlem
10 senatorer har redan skrivit på Josh Hawley's resolutionsförslag att sätta en tidsgräns för Nancy Pelosi/DNC försök att hålla inne 'Articles of impeachment' från att hamna på senatens bord:

Citat:
@HawleyMO, för 13 timmar sedan

Thanks @SenRickScott, @SenatorBraun, @MarshaBlackburn, @SenTedCruz, @SteveDaines, @SenJohnBarrasso, @SenTomCotton, @SenJoniErnst, @JimInhofe, @sendavidperdue for joining this important effort to hold Pelosi accountable, protect the Constitution & end Dem obstruction

Senator Hawley argumenterade för resolutionen i senaten om betydelsen att ta initiativet över riksrättsprocessen mot president Trump:

Citat:
@cspan, för 10 timmar sedan

Sen. Josh Hawley (@HawleyMO @senhawleypress): "I am introducing a resolution to update the Senate's rules to account for this unprecedented attempt by the Speaker of the House to delay, to deny, to obstruct a trial in the United States Senate."

https://twitter.com/cspan/status/1214303500181626880
https://twitter.com/HawleyMO
Citera
2020-01-07, 10:30
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
10 senatorer har redan skrivit på Josh Hawley's resolutionsförslag att sätta en tidsgräns för Nancy Pelosi/DNC försök att hålla inne 'Articles of impeachment' från att hamna på senatens bord:

Senator Hawley argumenterade för resolutionen i senaten om betydelsen att ta initiativet över riksrättsprocessen mot president Trump:

https://twitter.com/cspan/status/1214303500181626880
https://twitter.com/HawleyMO
Har han kliat sig i A't också? Kan förstås vara intressant med alla detaljer om allting som Senatens tRumpnissar gör, men har detta öht någon förutsättning att lyckas? Att ändra på gamla regler är komplicerat, och kräver t ex ofta en kvalificerad majoritet. Hur många Demokrater tror du skulle rösta för Hawleys förslag? Skulle ens alla republikaner göra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in