2018-12-08, 14:37
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Såhär tror jag det kommer spelas upp:

Muellers slutrapport släpps, självklart kommer ingen fällas för någon collusion, det enda som några kommer åka dit på är mened, DTJr är nog största skalpen, Trump går helt fri. Detta kommer få allt mediautrymme i några dagar och slutsatsen som msm blir tvungen att ta är att detta var en enorm nothingburger med FBI:s smutsiga fingeravtryck över hela brottsplatsen. Efter Flynn-memot så vet vi att de andra utredningarna är färdiga om jag fattat allt korrekt, så fas två drar igång EFTER Mueller, allt annat vore "bad optics". De som skrek högst under Muellers utredning och slutrapporten kommer falla hårdast. Här i den här tråden kommer det gormas intill förbannelse av några högljudda jönsar, "collusion collusion collusion". Fas två är utrullningen av Russiagate/U1/CF mfl, troligtvis paketerat som en julklapp. Trump kommer basunera ut Fake News på en helt ny nivå och ingen kan säga något, trots alla små crumbs som släppts på 8ch och i msm så kunde dom inte måla hela bilden med Mueller och dom missade helt Huber. End of story/end of Q.

Så monterar man ned och löser upp massmedia. Grattis alla som fattade och bättre lycka nästa gång för er som tyvärr inte hann komma till insikt.

"In the future we will all be better poker players" -anon
Att montera ned och lösa upp massmedia är iofs emot den amerikanska konstitutionens 1st amendment. Tror faktiskt att t o m The Grand Old Party sansar sig innan de låter detta ske.
Citera
2018-12-08, 15:45
Medlem
Megastyliss avatar
Yellow Vest sprider sig snabbt...

Q = Yellow

Citat:
Still think Q is a Larp
Think Again

Citat:
Now in the Netherlands.
Groningen 8 december.

https://twitter.com/Hyperinflatie1/status/1071409026888556544
Citera
2018-12-08, 16:23
Medlem
Citat:
De flesta kommer åka dit på något bullshit även om alla vet att dom även är skyldiga till värre saker. Pengatvätt, skattefusk och bedrägerier är bara brottsligt för oss normala medborgare enligt dom så där finns det nog paper trails så det räcker och blir över. ”She wasnt suppose to lose”. Senaste nyheterna om CF har alla pekat på ekonomiska oegentligheter, vad var det nu en visselblåsande revisor sa häromdagen? ”I know where the bodies are buried”...

Q har själv sagt att det är bara om man själv vill som man kommer få reda på hur illa det är ergo i tidningen kommer det stå ekonomisk brottslighet men på 8ch och andra ställen finns den riktiga smutsen.

Ja, antagligen har Ryssarna oändligt med info om CF et al, det är ingen slump att collusion-anklagelserna handlar om grannen i öst för då kan man alltid säga ”titta vad vi sa om Ryssland och Trump”!

Du menar att pedofili, barnmord mm ej kommer nämnas, men att alla ufon som följer Q naturligtvis vet hela sanningen. Jag menar anonyma internettroll är det enda man kan lita på nu för tiden.

Ni har ju svar på allt i efterhand. "Ja men alla vet att dom är skyldiga till värre saker, det har jag läst på internet". Internet var ett stort misstag, sånt som Q får korkade människor att känna sig smarta och invigda. Det är det som gör alla idiotkonspirationer så populära.
Citera
2018-12-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Är inte 500 hotellnätter växelpengar i sammanhanget eller kostar varje natt en miljon eller så?
Halv miljon per natt är inte helt otänkbart i en del lyxhotell.

Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Du citerar maffia pressen. Tillåt mig att små le.
Duger Fox kanske?
Q's? och Trump's favoritmedia?
https://www.foxnews.com/us/avenatti-agrees-to-give-up-assets-to-estranged-wife
http://www.fox5dc.com/news/prosecutor-declines-felony-case-against-michael-avenatti
https://fox11online.com/news/nation-world/los-angeles-prosecutor-declines-felony-case-against-avenatti
Eller duger inte dessa heller?

Citat:
Såhär tror jag det kommer spelas upp:

Muellers slutrapport släpps, självklart kommer ingen fällas för någon collusion, det enda som några kommer åka dit på är mened, DTJr är nog största skalpen, Trump går helt fri. Detta kommer få allt mediautrymme i några dagar och slutsatsen som msm blir tvungen att ta är att detta var en enorm nothingburger med FBI:s smutsiga fingeravtryck över hela brottsplatsen. Efter Flynn-memot så vet vi att de andra utredningarna är färdiga om jag fattat allt korrekt, så fas två drar igång EFTER Mueller, allt annat vore "bad optics". De som skrek högst under Muellers utredning och slutrapporten kommer falla hårdast. Här i den här tråden kommer det gormas intill förbannelse av några högljudda jönsar, "collusion collusion collusion". Fas två är utrullningen av Russiagate/U1/CF mfl, troligtvis paketerat som en julklapp. Trump kommer basunera ut Fake News på en helt ny nivå och ingen kan säga något, trots alla små crumbs som släppts på 8ch och i msm så kunde dom inte måla hela bilden med Mueller och dom missade helt Huber. End of story/end of Q.

Så monterar man ned och löser upp massmedia. Grattis alla som fattade och bättre lycka nästa gång för er som tyvärr inte hann komma till insikt.

"In the future we will all be better poker players" -anon
Så då borde allt vara klart inom ett par månader?
Citera
2018-12-09, 23:43
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovematrix
Nothing can stop what is coming.
Nothing.
History books.
Q

Här kommer det oxo smygandes !

https://www.youtube.com/watch?v=2V3cfCX1s1Y

Ja, det är över och det läggs ut precis som Q har sagt sedan dag ett, fascinerande. Det var stundtals snårigt och det gick fort i kurvorna men många av oss kände intiutivt att detta inte var någon flat-earth historia. Vilken jävla show alltså! Enda hindret kvar är Mueller och han lär vara färdig vilken dag som helst, antagligen efter 18:e Dec sen smäller det. Clinton åker garanterat dit och vi får se om inte tom Obamas skalp ryker.

Här sammanfattar trådkändisen Rex det hela mycket bra, ni som fortfarande inte fattar vad som precis håller på att hända får en sista chans. Språket är lite väl bombastiskt och idolvurmande men bortser man från det läggs hela Q-planen ut och detta guidar er rätt inför målspurten:

https://quodverum.com/2018/12/343/victory-is-near-spygate-is-timed-to-blow.html

Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Din slutsats är felaktig.

Kina är en stormakt för att Deep State utnyttjar dom till att före ekonomisk krigsföring mot väst. Det fungerar bara för att Deep State har infört tullar och regler som gör det olönsamt att tillverka produkterna i väst. Ingen vill egentligen importera skitprodukterna som Kina tillverkar.

Trump har tagit bort Deep States regler och infört tullar mot Kina, så att det nu är lönsamt att tillverka produkterna i USA. USA vet vad utgången av handelskriget kommer bli; katastrof för Kina och därmed Deep State.

Såhär i gryningen innan den totala segern får jag väl vara den större av oss och sträcka ut en olivkvist till min enda trådnemesis på rätt sida historien. Innan det stiger dig helt åt huvudet medger jag att mina förhoppningar på att du kan hantera det är ytterst låga. Men men...

Du har säkert rätt om Kina, jag får bara inte ihop det med NK. Vad erbjöd Trump NK egentligen som gjorde att dom vågade stå upp mot Kina? Varför det varma mottagandet för Trump i förbjudna staden? Varför finns det inga ugglor Kina om de är DS som Q skulle sagt?

Till sist vill jag påminna om något jag sa för ett par månader sedan nämligen att när detta rullas upp kommer några av de mest frekventa ”DebUnKaRNa” i tråden sakta backa ut i mörkret(slingra i detta fallet) och ni som är observanta har nog redan sett att det skett,... Snart kommer fjärtfjärt stå helt solo mot väderkvarnarna, än finns tid min lilla doktor!
Citera
2018-12-09, 23:51
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ja, det är över och det läggs ut precis som Q har sagt sedan dag ett
Citat:
ni som fortfarande inte fattar vad som precis håller på att hända får en sista chans.
Det är alltså över innan det som ska ske har skett...?!
Fascinerande. Do tell more.
Citera
2018-12-10, 00:05
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Det är alltså över innan det som ska ske har skett...?!
Fascinerande. Do tell more.

Fysikproffesorn får väl förklara för dig vad begreppet förutbestämt betyder.
Citera
2018-12-10, 00:15
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ja, det är över och det läggs ut precis som Q har sagt sedan dag ett, fascinerande. Det var stundtals snårigt och det gick fort i kurvorna men många av oss kände intiutivt att detta inte var någon flat-earth historia. Vilken jävla show alltså! Enda hindret kvar är Mueller och han lär vara färdig vilken dag som helst, antagligen efter 18:e Dec sen smäller det. Clinton åker garanterat dit och vi får se om inte tom Obamas skalp ryker.

Här sammanfattar trådkändisen Rex det hela mycket bra, ni som fortfarande inte fattar vad som precis håller på att hända får en sista chans. Språket är lite väl bombastiskt och idolvurmande men bortser man från det läggs hela Q-planen ut och detta guidar er rätt inför målspurten:

https://quodverum.com/2018/12/343/victory-is-near-spygate-is-timed-to-blow.html

Såhär i gryningen innan den totala segern får jag väl vara den större av oss och sträcka ut en olivkvist till min enda trådnemesis på rätt sida historien. Innan det stiger dig helt åt huvudet medger jag att mina förhoppningar på att du kan hantera det är ytterst låga. Men men...

Du har säkert rätt om Kina, jag får bara inte ihop det med NK. Vad erbjöd Trump NK egentligen som gjorde att dom vågade stå upp mot Kina? Varför det varma mottagandet för Trump i förbjudna staden? Varför finns det inga ugglor Kina om de är DS som Q skulle sagt?

Till sist vill jag påminna om något jag sa för ett par månader sedan nämligen att när detta rullas upp kommer några av de mest frekventa ”DebUnKaRNa” i tråden sakta backa ut i mörkret(slingra i detta fallet) och ni som är observanta har nog redan sett att det skett,... Snart kommer fjärtfjärt stå helt solo mot väderkvarnarna, än finns tid min lilla doktor!
Du verkar leva i ett parallellt universum där något helt annat sker än i vårt. tRump håller ju på att åka dit. Faktiskt så att det inte alls är otroligt att han kommer få skaka galler. Varför?

Hela hans flathet mot Ryssland verkar ju faktiskt handla om att han ville göra affärer i Ryssland som han personligen skulle ha tjänat hundratals miljoner dollar på, OM bara de amerikanska sanktionerna mot Ryssland togs bort. Något som också iaf till en början stod högt på hans agenda. Ryssarna hade goda skäl till att hjälpa tRump till makten. Detta är nog inte bara collusion utan faktiskt rent förräderi.

Vi väntar nu bara på Muellers nästa drag när han går direkt på tRump, och inte längre bara på underhuggare. Först blir det nog iofs tRump Jr som kläms åt.

Men vill du -- och Qanon givetvis -- fira "segern", så be my guest. Det unnar jag er faktiskt.

18 Dec? Ok.
Citera
2018-12-10, 06:12
Medlem
Kommer det ske en utrensning av meningsmotståndarna?
Som en del Q följare sagt?

Om ja.
Då kan jag väl lika väl satsa min lägenhet + eventuellt liv på att det är bluff.
Vilka av er vågar satsa på att det inte är en bluff?
Jag har ju inget mer att förlora, OM Q skulle vara sant, jag ÄR ju en av meningsmotståndarna som ska avrättas i alla fall.

Om det nu sker så snabbt som ni sagt.
Då borde Clintons OCH Obama skaka galler långt innan 1a februari.
Så slutdatum 2019 Februari 1, klockan 00:00. Det vill säga när januari tar slut i Sverige.
Citera
2018-12-10, 07:25
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Fysikproffesorn får väl förklara för dig vad begreppet förutbestämt betyder.
Jag gjorde det. Fysikprofessorn svarade att förutbestämda skeenden inom fysiken är en helt annan sak än att förutse komplicerade politiska skeenden baserat på en mycket osäker faktagrund.
Citera
2018-12-10, 08:44
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lallladin
Källa och bevis för dina teorier?
Vill gärna se alla dokument och samtal som binder trump t fängelse.

Annars kanske dags att varna denna herre för off topic?
Källa: anonym användare "P" någonstans på internet. Pålitligare än så kan det väl inte bli?

Varning: Försök med rp-knappen. Men lycka till med kravet på att ALLA påståenden i den här tråden om t ex framtida fängslanden ska gå att styrka med "källa och bevis" och "alla dokument och samtal".
Senast redigerad av nerdnerd 2018-12-10 kl. 09:11.
Citera
2018-12-10, 10:08
Medlem
Q post:

Citat:
Dec 10 2018

TheWorldIsWatching.jpg
https://qanon.pub/data/media/94cb71d287abbcdfbafcfc09770bb16bec9bac34766fb13336 63b69466cd899c.jpg

TheWorldIsWatching_.jpg
https://qanon.pub/data/media/b6c9027d01a8ffea35d2b4c05ceac9282368ab6bc4134e8255 09010b1c08ad4b.jpg

"THE WORLD IS WATCHING."
UNITED NOT DIVIDED.
TOGETHER WE WIN.
WWG1WGA!!!
Q

The Q -movement, syns lite överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem