2018-12-05, 12:06
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Undra om det gick ut ett påbud efter domarna att det bor en barnvåldtäktsman i området, precis som det sker i USA, borde bli liknande i Sverige så man vet vem man bor granne med.
Det tar nog inte så länge för än det är känt på nya stället också sen är det intressant att veta om säljarna står över att sälja till dem pga deras historik för vem skulle våga med risken att bli uthängd i pressen pga all fel de kommer hitta på nya huset och hur det blivit lurad av säljaren och mäklaren.

Jag skulle aldrig sälja ett hus till hennes familj. No way. Nummer 2 i budgivningen skulle få huset oavsett pengarna.
Citera
2018-12-05, 12:17
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jag skulle aldrig sälja ett hus till hennes familj. No way. Nummer 2 i budgivningen skulle få huset oavsett pengarna.

All heder åt dig. Men de flesta tänker nog inte så moraliskt.
De vill bara sälja huset så snabbt som möjligt, utan en tanke på sina gamla grannar...
Annars börjar det väl bli köparnas marknad, mer och mer.
Men jag tvivlar dock på att de kan få något större banklån, grundat på makens gig som väktare...
Jag tror att en trailerpark är vad de kan se fram emot...
Senast redigerad av Rimbert 2018-12-05 kl. 12:28.
Citera
2018-12-05, 18:34
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
All heder åt dig. Men de flesta tänker nog inte så moraliskt.
De vill bara sälja huset så snabbt som möjligt, utan en tanke på sina gamla grannar...
Annars börjar det väl bli köparnas marknad, mer och mer.
Men jag tvivlar dock på att de kan få något större banklån, grundat på makens gig som väktare...
Jag tror att en trailerpark är vad de kan se fram emot...

Inte moraliskt för fem öre. Jag tänker inte på mina grannar utan mig själv. Inser du hur mycket tjafs det kommer att bli efter att man sålt ett hus till henne? Anna gråter ut i pressen om hur lurad hon blev på husaffären och det är helt plötsligt mitt fel att hennes soffa är för liten för vardagsrummet. Aldrig att jag skulle göra affärer med den där människan.
Citera
2018-12-05, 21:35
Medlem
colberttts avatar
Jag tycker det är så förbannat jävla osmakligt hur Anna lägger upp sexuella bilder på sin omyndiga dotter. Vad fan håller hon på med? Jävla psykfalls-Anna.

Sedan lägger hon upp bilder på sin son. Det vill säga våldtäksmannen. Vad fan är det för fel på henne? Hela den här familjen är så osmaklig att man spyr i munnen.

Antonio on a stroll, looking for young victims to rape:
https://minfil.com/e2R6Qfmabe/01384D...B274924E6C_png

https://minfil.com/jaR8Qbm6b6/C64E69...6AEEDF5135_png
Citera
2018-12-05, 22:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Jag tycker det är så förbannat jävla osmakligt hur Anna lägger upp sexuella bilder på sin omyndiga dotter. Vad fan håller hon på med? Jävla psykfalls-Anna.

Sedan lägger hon upp bilder på sin son. Det vill säga våldtäksmannen. Vad fan är det för fel på henne? Hela den här familjen är så osmaklig att man spyr i munnen.

Antonio on a stroll, looking for young victims to rape:
https://minfil.com/e2R6Qfmabe/01384D...B274924E6C_png

https://minfil.com/jaR8Qbm6b6/C64E69...6AEEDF5135_png

Usch, man ser ju likheter med kulturprofilen
Citera
2018-12-06, 16:06
Medlem
Tunnan är sprickfärdig av stolthet över sin fantastiska familj, normala människor med en gnutta analytisk förmåga ser en dysfunktionell familj som precis har näsan över vattenytan.
Citera
2018-12-06, 20:29
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Tror mullenö menade ditt inlägg ironiskt....
Har hört knystas i gymkretsar att Halmpyntet numera har skaffat sig en riktig tvättbrädemage.
Man undrar för vem han gör sig fin...

Edit. Menade inte att citera dig JG Bania. Det blev fel i hastigheten.
Senast redigerad av Rimbert 2018-12-06 kl. 20:32.
Citera
2018-12-06, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Usch, man ser ju likheter med kulturprofilen

Tänk om Antonio är resultatet av en het kärleksnatt mellan Anna och kulturprofilen!?
Citera
2018-12-06, 21:08
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Tänk om Antonio är resultatet av en het kärleksnatt mellan Anna och kulturprofilen!?
Har lite svårt att tänka mig det.
Arnault är visserligen lite het på gröten, men har ändå en god smak.
Snille och smak, som akademins ledord är.
Den där flyende hakan har Antonio fått från något annat håll.
Senast redigerad av Rimbert 2018-12-06 kl. 21:14.
Citera
2018-12-06, 21:39
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Om man fått miljoner i intäkter för en skiva som få orkar lyssna på och inte har levt under ordnade förhållande ska man absolut inte köpa hus. Det tillkommer otroliga kostnader som kan överraska den mest ekonomiska och pålästa. Bor själv i en ganska (2012) nybyggd fin bostadsrätt och trots det har vi lagt ut flera hundra tusen på för oss nödvändiga saker och det gäller att ha koll. En villa är inte jämförbart och där kan man inte värja sig oftast. Bara att ta hand om en stor trädgård går på en rejäl slant och bara min djävla balkong har nått 1000-talts kronor med krukor, jord, växter och allt som hör till inklusive solskydd. Listan kan bli lång och då kan man ju räkna ut vad en stor tomt går på. Hon lever verkligen i en fantasivärld och jag tror inte den dysfunktionella familjen har en aning.

Det var trädgården och ska man gå in på allt annat skenar det iväg och upp till en miljon är ingen överdrift. Någon här som har hus borde kunna bekräfta.

Glöm! Alltså GLÖM att hon tjänat flera miljoner kronor på ABC! Det är inte hon som skrivit den, och det var typ hennes första låt så hon lär inte ha haft något särskillt förmånligt kontrakt med skivbolaget, och miljonbelopp var det inte frågan om i sådana sammanhang i mitten av 80-talet!

Klara mytomanvibbar att hon påstår sig ha tjänat miljoner på ABC!
Citera
2018-12-06, 21:54
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Har lite svårt att tänka mig det.
Arnault är visserligen lite het på gröten, men har ändå en god smak.
Snille och smak, som akademins ledord är.
Den där flyende hakan har Antonio fått från något annat håll.

Javisst. Den kommer ju från mommie dearest. Hon har ju knappt någon haka själv. Men på grund av hennes groteska fläskfetma tänker man inte på det eftersom det döljs av 4 kg fettvalkar. Men under den korta tiden hon var smalpundad syntes det tydligt. Kanske var därför hon skaffade bävertänderna. Hon trodde att de skulle dra uppmärksamheten från den icke existerande hakan?
Citera
2018-12-06, 22:06
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omaskeradmask
Glöm! Alltså GLÖM att hon tjänat flera miljoner kronor på ABC! Det är inte hon som skrivit den, och det var typ hennes första låt så hon lär inte ha haft något särskillt förmånligt kontrakt med skivbolaget, och miljonbelopp var det inte frågan om i sådana sammanhang i mitten av 80-talet!

Klara mytomanvibbar att hon påstår sig ha tjänat miljoner på ABC!
Jag har inte trott en minut på att hon tjänat miljoner på denna gamla slagdänga. Kommenterade endast vad hon själv ljög om i podden. Hon ljuger som en häst travar i allt och jag tror inte ens att hon har ett enda fans utan möjligen folk som driver med tanten. Hennes bilder på dyra fina bilder var ytterligare ett försök att försöka verka nyrik och intressent. Vilken grupp av människor skulle se upp till henne mer än korkade journalister a la Aino Oxblod. Hela Book är en enda stor lögn. Likadant när hon fotshoppar sina fula bilder och ser ut som en sagofigur. En stor falsk lögn hela kärringen.
Senast redigerad av Zoom008 2018-12-06 kl. 22:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in