2018-12-04, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Plötsligt kommer jag inte in på Annas instagram, har hon lagt ner den eller kan det va nåt tillfälligt fel tro?

Du är troligtvis avslöjad som näthatare.
Vi trogna Anna fans ser hennes Insta.
Citera
2018-12-04, 08:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
I bloggen lägger hon ut bilder på tänkbara objekt (?)
https://blogg.alltforforaldrar.se/an...-%F0%9F%95%AF/
bildgooglade lite och Toledano-Books har knappast varit på visning eller ens varit spekulanter på objektet på husbild nr 3 då detta ligger i Blekinge...
https://24blekinge.se/bildextra-stadens-dyraste-villa
Det ser ju mest ut som om hon hittat katalogbilder från icke byggda hus/visningshus .....
Citera
2018-12-04, 10:12
Medlem
Ser fram mot när Tunnans husdröm blir en mardröm. Att löjliga familjen skall klara av att renovera ett hus finns inte med på kartan det kräver mycket jobb och skicklighet med många olika hantverk. Att hålla en bostadsrätt i skick och renovera lite klarar många. Idioterna lyckades risa ner sin bostadsrätt ordentligt och klarade inte av minsta reparation. Men nu skall ett helt hus vad det nu kan bli fixas till enligt deras drömmar. Halmpyntet har tummen mitt i handen kom tydligt fram när Arge snickaren var där. Våldtäckarungen som kanske klarar snickarutbildningen men är lat och dum i huvudet. Kommer garanterat bli mycket underhållning framöver. Ett nyckelfärdigt hus som dom kan risa ner vore lösningen. Drömscenario vore en såpa, Book renoverar drömkåken
Citera
2018-12-04, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Du är troligtvis avslöjad som näthatare.
Vi trogna Anna fans ser hennes Insta.
låter märkligt, hur kan jag vara det? Har aldrig skrivit i hennes insta ens..bara här.
Citera
2018-12-04, 11:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Ser fram mot när Tunnans husdröm blir en mardröm. Att löjliga familjen skall klara av att renovera ett hus finns inte med på kartan det kräver mycket jobb och skicklighet med många olika hantverk. Att hålla en bostadsrätt i skick och renovera lite klarar många. Idioterna lyckades risa ner sin bostadsrätt ordentligt och klarade inte av minsta reparation. Men nu skall ett helt hus vad det nu kan bli fixas till enligt deras drömmar. Halmpyntet har tummen mitt i handen kom tydligt fram när Arge snickaren var där. Våldtäckarungen som kanske klarar snickarutbildningen men är lat och dum i huvudet. Kommer garanterat bli mycket underhållning framöver. Ett nyckelfärdigt hus som dom kan risa ner vore lösningen. Drömscenario vore en såpa, Book renoverar drömkåken
Hennes tanke är nog att renoveringarna skall vara något som sker inom ramen för dokusåpan och både bekostas och utföras av produktionsbolaget.
Citera
2018-12-04, 13:15
Bannlyst
Hon har begått samma misstag som Ulf Larsson och har bantat ned sig alldeles för mycket. De här människorna går alltid för långt, som om de inte riktigt förstår vad de gör.
Citera
2018-12-04, 14:48
Medlem
Lindalovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Hon har begått samma misstag som Ulf Larsson och har bantat ned sig alldeles för mycket. De här människorna går alltid för långt, som om de inte riktigt förstår vad de gör.

Känns lite som du helt missat hur vår världsstjärna ser ut idag... det vill säga hon är återigen i sin runda tunnform.

https://postimg.cc/gallery/1jzf3r9bw/
Senast redigerad av Lindalover 2018-12-04 kl. 14:51.
Citera
2018-12-04, 16:23
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover
Känns lite som du helt missat hur vår världsstjärna ser ut idag... det vill säga hon är återigen i sin runda tunnform.

Perfekt att du la ut bilden från Odelbergs show. När hon reste sig upp på bildsekvensen strax efter den här är det SÅ tydligt att hon använder ”korsett” .
Dubbla Spanx kanske
Citera
2018-12-04, 17:35
Bannlyst
Citat:

Å fan. Aja jag tycker hon gör rätt i att äta upp sig igen.
Citera
2018-12-04, 18:42
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:

Fy bubblan vad ful hon blivit. Kommer ihåg när hon klev in i bantningsprogrammet och hon såg nästan lite gullig ut. För att heta Anna Book vill säga. Efter denna hårdbantning, onaturliga tänder och hårdsminkning ser hon grotesk ut. Lyssnade på både senaste podden och den hos Nemo där hon raljerade som den värsta rikspundare och man skulle vilja räkna hur många jag och mig det ingick i dialogen. Ingen av dom 2 intervjuarna fick en syl i vädret och samtidigt var det lite äckligt när den sista (Benjamin?) satt och slickade hennes håriga röv stundvis och talade om hur fantastiskt, artistisk och fin tanten är. Vissa gör allt för att tjäna några hackor och dom här poddarna tog nog priset av smaklöshet.
Citera
2018-12-04, 18:48
Medlem
Knullkungens avatar
https://www.expressen.se/noje/anna-b...salja-min-bil/

"Anna Books ekonomiska kris: ”Fick sälja min bil”

I ”Kändispodden” berättar Anna Book om att hon har haft det tufft ekonomiskt i perioder.

Sedan Anna Book slog igenom med ”ABC” har hon haft en varierande ekonomi – något hon berättar om i ”Kändispodden”.

Hon säger att hon tjänat miljoner på låten, men också att hon under vissa perioder haft det tufft ekonomiskt.

– Jag har varit stenrik och jag har varit så fattig att jag gått på mina knän, säger hon i podden."
Citera
2018-12-04, 19:04
Medlem
Zoom008s avatar
Om man fått miljoner i intäkter för en skiva som få orkar lyssna på och inte har levt under ordnade förhållande ska man absolut inte köpa hus. Det tillkommer otroliga kostnader som kan överraska den mest ekonomiska och pålästa. Bor själv i en ganska (2012) nybyggd fin bostadsrätt och trots det har vi lagt ut flera hundra tusen på för oss nödvändiga saker och det gäller att ha koll. En villa är inte jämförbart och där kan man inte värja sig oftast. Bara att ta hand om en stor trädgård går på en rejäl slant och bara min djävla balkong har nått 1000-talts kronor med krukor, jord, växter och allt som hör till inklusive solskydd. Listan kan bli lång och då kan man ju räkna ut vad en stor tomt går på. Hon lever verkligen i en fantasivärld och jag tror inte den dysfunktionella familjen har en aning.

Det var trädgården och ska man gå in på allt annat skenar det iväg och upp till en miljon är ingen överdrift. Någon här som har hus borde kunna bekräfta.
Senast redigerad av Zoom008 2018-12-04 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in